Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (53920)
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ajattelin, että sama peli vaan jatkuisi -loputtomiin. Aika vaan kuluisi, enkä minäkään tässä enää nuorene. Ja onkohan hän oikein koskaan ajatellut, miltä minusta tämä on tuntunut?
Joka päivä olet mielessä ja sydämessä. Rakastan. Jospa vastaisit viestintääni. Hyvää yötä rakas.
Näin sut illalla,en tiedä näitkö minua 😘
Vierailija kirjoitti:
Tässä on se viesti: Ensimmäisestä päivästä lähtien olen ajatellut sinua enemmän kuin olen myöntänyt. En tiedä milloin tajusin että olen rakastunut, ehkä vasta viimeisen puolen vuoden sisällä.
Mulle ei ole ikinä käynyt mitään tälläistä.
En tiedä mitä tehdä tälle tunteelle ja onko se vain minun päässäni. Mutta olen iloinen että vastasin vuosia sitten eräs päivä erääseen sähköpostiin. Oltaisiin me muutenkin tavattu, mutta eri merkeissä.
Nuku hyvin ja näe kauniita unia. Älä unohda minua.
Eräs päivä erääseen postiin. Aika moni on vastannut.
Vierailija kirjoitti:
100 kesää, 1000 yötä ainakin 🤗
+2000 vuorokautta. Pitkä on kivinen tie.
hyvää ja ihanaa yötä rakas m(n). mulla on sulle niin paljon rakkautta ihan ensi sekunnista lähtien kun nähtiin ekan kerran vuosikymmeniä sitten. toiv nähdään kaikissa unissa ja livenä myös. kun meidän aika koittaa niin olen porteilla vastassa ja toiv voidaan jatkaa tätä kaikkea yläkerrassa sitten. rakastan. vain sinä. aina.
``Vielä uudelleen,jossakin kohdataan.Vielä uudelleen, puhua sulle saan...``
Rakkautta ja ruisleipää sitte vaan kaikille kaipaajille 😁
Ois ollut mahista vaikka mihin.
Jännitän ylihuomista, en pysty keskittymään mihinkään vaikka olisi juoksevia asioita hoidettavana, toivottavasti siulla olna kiva päivä monsuunista huolimatta. Itelläin unta ja syömistä ja terapeuttisia juomia. Jospa oisit täällä, niin tarjoaisin siullekin. Hyvää yötä ihana, rakastan. Naiselle luultavasti lounaaseen.
Komialle miehelle iltapusu😘
Kesäkärpänen surisee, on suven sunnuntai. Hyvää yötä.
Hyvää yötä kaikille ja siunattua unta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppia kehiin. Mikä on sinun ja kaivattusi yhteenlaskettu ikä?
Sellainen luku joka kuulostaa pahalta edes ajatella.
😂 sama!
Reilusti yli 100😍
No hänen vuoronsa on näyttää että haluaa yhteyttä. Mun puolelta sen pitäisi olla aika selvää jos miettii aikaisempaa. Aina voi palata siihen. Laita viestiä?