Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (53930)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Balanssissa olo on rentoutta, se on tasapainoa ja kykyä sopeutua. Sitä ei horjuta pienet tai suuremmatkaan asiat. Balanssissa on hyvä kulkea, on hyvä antaa elämän virrata.
Näin juuri. Kun on saavuttanut mielenrauhan myös vaikeiden asioiden suhteen on kepeämpi elää. Mikään ei silloin horjuta mieltä.
Uskallatko kuitenkin antaa horjuttaa? Sekin kannattaa.
Ei ole tarpeen ottaa elämään mitään energiasyöppöjä. Näin on hyvä nyt.
En tarkoittanut sitä.
Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmia mielenterveydessä
Minulla ei ole, pahoittelen. Se ei ole minun ongelmani jos saan takaumia pahoista ihmisistä tai tapahtumista ja kärsin muutenkin mielenterveydellisesti niiden vuoksi.
Ei x. Olen balanssissa.
Odotapas kun horjutan sinua hieman.
Dat all mfs tryna do ~ 🤨😼 x
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä ja minä oltais porealtaassa, kumpi tekis ekan siirron lähestyä? Itse jänishousuna ottaisin tiukan katsekontaktin ja boom! Tiedä mitä siinä sitten vielä kävisi.
No vttu minä!!! Stanan jahkailija!!! Miten meinasit sinne porealtaaseen uskaltaa yhtä aikaa? Jänishousu.
Hyviä öitä ja unia kaipaamani.
Mun yläosa on sellainen että se usein vahingossa aukeaa poreissa.. auttaisitko sen takaisin kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Mun yläosa on sellainen että se usein vahingossa aukeaa poreissa.. auttaisitko sen takaisin kiinni?
En.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Sitten rinnat täytyy jotenkin muuten peittää näkyvistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Sitten rinnat täytyy jotenkin muuten peittää näkyvistä
Voin auttaa.
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Noniin poreamme selvästi vei ajatukset vähän liian tuhmiksi.
Galluppia kehiin. Mikä on sinun ja kaivattusi yhteenlaskettu ikä?
Vierailija kirjoitti:
Tässä olen…
...niin mikäkin. 😉
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä ja minä oltais porealtaassa, kumpi tekis ekan siirron lähestyä? Itse jänishousuna ottaisin tiukan katsekontaktin ja boom! Tiedä mitä siinä sitten vielä kävisi.
Uisin sun syliin
Vierailija kirjoitti:
Jännittäisi niin paljon että en pystyisi edes puhua.
Vierailija kirjoitti:
En, vaan riisuisin samalla alaosankin.
nn
Minä yrittäisin varmaan "vahingossa" tunnustella varpailla tmv.