Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (53851)
Vierailija kirjoitti:
Iltaa mammoille. Olis tarjolla uusia perunoita ja savulohta. Tervetuloa.
Pistäkkö osotteen, mulle maistuis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut sinuun todellisena ihmisenä, epätäydellisenä. En fantasiaan.
Olen myös ihastunut kaivattuuni juuri sellaisena kuin hän on. Hän on tärkeä ja erityinen, enkä vaadi häntä muuttumaan.
Sepä jaloa🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmia mielenterveydessä
Minulla ei ole, pahoittelen. Se ei ole minun ongelmani jos saan takaumia pahoista ihmisistä tai tapahtumista ja kärsin muutenkin mielenterveydellisesti niiden vuoksi.
Ei x. Olen balanssissa.
Vierailija kirjoitti:
Odotan että kello on melkein 23 ja kerron jotain
Pitää olla silloin jo höyhensaarilla tai ainakin katselemassa pilviä sielun silmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmia mielenterveydessä
Minulla ei ole, pahoittelen. Se ei ole minun ongelmani jos saan takaumia pahoista ihmisistä tai tapahtumista ja kärsin muutenkin mielenterveydellisesti niiden vuoksi.
Ei x. Olen balanssissa.
Odotapas kun horjutan sinua hieman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin vain liihoittelit ohitseni sanomatta sanaakaan. Mikä oli tarkoituksesi? Nyt se jäi arvoitukseksi.
Sanoivat, että minulla on kepeä luonne. Siksi liihoittelen, enkä malta pysähtyä. Ujo olen kyllä, vaikka näky kovasti miellyttikin, enkä uskaltanut sanoa mitään. Sitten jäin vain haikailemaan.
Sinultahan voi mennä kaikki onni ohitsesi tuolla tyylillä.
Niinpä, vaikka tunnustelenkin tilannetta, se rohkeus toimia ajallaan saattaa puuttua.
Et ole riittävän kiinnostunut. Siksi minunkaan ei tehnyt mieli tehdä asialle mitään.
Ette te tunne toisianne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin vain liihoittelit ohitseni sanomatta sanaakaan. Mikä oli tarkoituksesi? Nyt se jäi arvoitukseksi.
Sanoivat, että minulla on kepeä luonne. Siksi liihoittelen, enkä malta pysähtyä. Ujo olen kyllä, vaikka näky kovasti miellyttikin, enkä uskaltanut sanoa mitään. Sitten jäin vain haikailemaan.
Sinultahan voi mennä kaikki onni ohitsesi tuolla tyylillä.
Niinpä, vaikka tunnustelenkin tilannetta, se rohkeus toimia ajallaan saattaa puuttua.
Et ole riittävän kiinnostunut. Siksi minunkaan ei tehnyt mieli tehdä asialle mitään.
Ette te tunne toisianne.
Ei tarvitse tuntea nähdäkseen riittävästi. Siksi ei kiinnosta kaikkiin edes tutustua.
Päivä ei voi mennä pilalle tuntemattomista soitoista.
Vierailija kirjoitti:
Balanssissa olo on rentoutta, se on tasapainoa ja kykyä sopeutua. Sitä ei horjuta pienet tai suuremmatkaan asiat. Balanssissa on hyvä kulkea, on hyvä antaa elämän virrata.
Näin juuri. Kun on saavuttanut mielenrauhan myös vaikeiden asioiden suhteen on kepeämpi elää. Mikään ei silloin horjuta mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen on oltava koira ihminen
Minun miehen ei. Olen allerginen.
Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Balanssissa olo on rentoutta, se on tasapainoa ja kykyä sopeutua. Sitä ei horjuta pienet tai suuremmatkaan asiat. Balanssissa on hyvä kulkea, on hyvä antaa elämän virrata.
Näin juuri. Kun on saavuttanut mielenrauhan myös vaikeiden asioiden suhteen on kepeämpi elää. Mikään ei silloin horjuta mieltä.
Uskallatko kuitenkin antaa horjuttaa? Sekin kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarpeen ottaa elämään mitään energiasyöppöjä. Näin on hyvä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Odotan että kello on melkein 23 ja kerron jotain
Jännää! Mitähän sulla mies mielessä? Voisitko laittaa samantien suoraan mun puhelimeen?
Vierailija kirjoitti:
Elät valheessa kun uskottelet itsellesi voivasi tehdä vahinkoa toimillasi kaikille. Naurat kuin mielipuoli toiselle ja säälit häntä itsessäsi vaikka todellisuudessa se toinen ei ollut millänsäkään sinusta.
Mies lähdetäänkö lenkille?
Niin, ja otetaan koirat mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarpeen ottaa elämään mitään energiasyöppöjä. Näin on hyvä nyt.
En tarkoittanut sitä.
Jos sinä ja minä oltais porealtaassa, kumpi tekis ekan siirron lähestyä? Itse jänishousuna ottaisin tiukan katsekontaktin ja boom! Tiedä mitä siinä sitten vielä kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä ja minä oltais porealtaassa, kumpi tekis ekan siirron lähestyä? Itse jänishousuna ottaisin tiukan katsekontaktin ja boom! Tiedä mitä siinä sitten vielä kävisi.
Jos ei olisi silminnäkijöitä... Huh huh.
Mitenkä sitä vaan välillä kaipaa kaivatun läheisyyttä.Ei sanoja,ei seksiä vaan sitä ihon tuntemaa läheisyyttä, sitä energiaa,jota vain kaivattu voi antaa.