Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (53531)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua, olet rakas, kaikista asioista huolimatta. Mikään ei muuta sitä. Ei mikään hutsusi tai mikään. Avosylin sovin ja otan vastaan. Taas. Sitä kutsutaan rakkaudeksi. Ja anteeksiannoksi. Rakastan sua sellaisena kuin olet.
Todellinen rakkaus ei kohdistu vain yhteen henkilöön vaan on laajempi asenne. Onko toisten ihmisten hutsuiksi kutsuminen rakkaudellista? Onko lasten altistaminen tällaiselle kuviolle rakkaudellista? Onko rakkaudellista tukea rakkaakseen kutsumansa henkilön toimintaa, jolla hän hitaasti tuhoaa hyvän itsessään ja muissa ympärillään?
Kuulostaa pikemminkin riippuvuudelta ja himolta sekä siitä seuraavalta tukahdutetulta katkeruudelta ja vihalta. Eikä siinä mitään, heikkoja olemme lähes kaikki. Mutta en tuota ihannoisi.
Ei sulta kysytty ihannoisitko, eikä sun mielipidettä kysytty, tuo oli terveiset kaivatulle 🤣 taidat olla sellainen minä minä minä ihminen 🤦🏻ei liittynyt sinuun, joten arvostelua ja tuomintaasi tai mielipidettäsi ei kysytty tuossa. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua, olet rakas, kaikista asioista huolimatta. Mikään ei muuta sitä. Ei mikään hutsusi tai mikään. Avosylin sovin ja otan vastaan. Taas. Sitä kutsutaan rakkaudeksi. Ja anteeksiannoksi. Rakastan sua sellaisena kuin olet.
Todellinen rakkaus ei kohdistu vain yhteen henkilöön vaan on laajempi asenne. Onko toisten ihmisten hutsuiksi kutsuminen rakkaudellista? Onko lasten altistaminen tällaiselle kuviolle rakkaudellista? Onko rakkaudellista tukea rakkaakseen kutsumansa henkilön toimintaa, jolla hän hitaasti tuhoaa hyvän itsessään ja muissa ympärillään?
Kuulostaa pikemminkin riippuvuudelta ja himolta sekä siitä seuraavalta tukahdutetulta katkeruudelta ja vihalta. Eikä siinä mitään, heikkoja olemme lähes kaikki. Mutta en tuota ihannoisi.
Ei sulta kysytty ihannoisitko, eikä sun mielipidettä kysytty, tuo oli terveiset kaivatulle 🤣 taidat olla sellainen minä minä minä ihminen 🤦🏻ei liittynyt sinuun, joten arvostelua ja tuomintaasi tai mielipidettäsi ei kysytty tuossa. Sivusta
Kenen lapset on altistettu tässä? Sinunko? Harhatko sulla?
Vierailija kirjoitti:
Karmea tunnelma täällä…
Kaunis on kaipaus... eiku....
Nyt jätän muut ja lupaan olla sun.
Vierailija kirjoitti:
muistatkohan sä vielä mut?
Et unohdu, vaikka olenkin välillä kaukana.
Kyllä sun läheiset joutuu mielistelemään sinua ja kävelemään munan kuorilla ettet kimpaannu.
Vierailija kirjoitti:
Lupaan olla sun 🤩😍
Mieheltä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sun läheiset joutuu mielistelemään sinua ja kävelemään munan kuorilla ettet kimpaannu.
Ilman pilluà jäänyt mies jauhaa. Älä jaksa. E
Sinisilmäiselle rotukissalle 😘
Kuule tää mun hiljainen huuto, muurien ja estojen läpi 🙏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupaan olla sun 🤩😍
Mieheltä?
Naiselta miehelle
Minun ystäväni on kuin villasukka
Vaalea E, minulta vain ne aiemmat 4kpl
Vierailija kirjoitti:
Haluan nuolla naisen emätintä
Tulehan poika tänne. Posliinina ollunna jo vuosikymmeniä. Lipaise kakkostakin välillä.
Eijuli 65v.
P.S. näytän vaan vanhemmalta mut 65 oon ollunna jo vuosikymmeniä.
Tiedokses, jos haluat heittää tämän hukkaan niin sit heität, mut samalla heität osan loppuelämästäs. Minä en heitä, odotan että muutat mielesi. Rakastan sua.
Minun päivääni ei voi pilata typeryydellä. Turha kuvitella voivansa nauttia sellaisesta, ammun takaisin niin että tulee idiooteille paskat housuun ja itku ilostansa.