Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (92082)
Vierailija kirjoitti:
muistatkohan sä vielä mut?
Et unohdu, vaikka olenkin välillä kaukana.
Kyllä sun läheiset joutuu mielistelemään sinua ja kävelemään munan kuorilla ettet kimpaannu.
Vierailija kirjoitti:
Lupaan olla sun 🤩😍
Mieheltä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sun läheiset joutuu mielistelemään sinua ja kävelemään munan kuorilla ettet kimpaannu.
Ilman pilluà jäänyt mies jauhaa. Älä jaksa. E
Sinisilmäiselle rotukissalle 😘
Kuule tää mun hiljainen huuto, muurien ja estojen läpi 🙏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupaan olla sun 🤩😍
Mieheltä?
Naiselta miehelle
Minun ystäväni on kuin villasukka
Vaalea E, minulta vain ne aiemmat 4kpl
Tiedokses, jos haluat heittää tämän hukkaan niin sit heität, mut samalla heität osan loppuelämästäs. Minä en heitä, odotan että muutat mielesi. Rakastan sua.
Kaipaan sun läsnäoloa. Kaipaan typeryyttäs. Kaipaan sun määräilyä. Kaipaan sun jokaista vikaa. Joka tekee sinusta sinut.
Vierailija kirjoitti:
Tiedokses, jos haluat heittää tämän hukkaan niin sit heität, mut samalla heität osan loppuelämästäs. Minä en heitä, odotan että muutat mielesi. Rakastan sua.
Huomasin jo sen elettävän elämän menneen vuosia sitten. Nyt vain enää pysytään hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sun läsnäoloa. Kaipaan typeryyttäs. Kaipaan sun määräilyä. Kaipaan sun jokaista vikaa. Joka tekee sinusta sinut.
Miks me erottiin?
Vierailija kirjoitti:
Terveiset sulle mies🥰💕 ikävä sua.
En usko ennen kuin koen todeksi.
Tulit yhtäkkiä mieleen kun löysin sut sattumalta Facebookista. Vaikka kummallakin oli jo puhelimet 20 vuotta sitten kun oltiin teinejä, lähetettiin toisillemme jonkin verran kirjeitä, mutta yhteydenpito vain hiipui pitkän välimatkan takia. Sinä olit minun ensirakkauteni ja minä olin sinun. Sinusta jäi vain hyviä muistoja ja pysyvä osa sydämeeni. Rohkenisiko laittaa viestiä näin pitkän ajan jälkeen ja kysellä kuulumisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän tiukasti sun tassusta, olipa välissä 5m tai 5km..
..jo viidettä vuotta, vai miten pitkään oletkaan sitä kesäheinää täällä kaivannut
Vaikka sata vuotta jos tarttee
Lähden sit yksin uimaan. Tuu perässä kulta.
Minulta: 0 mges. x