Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (53503)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkikalu kun voi mennä rikki. Sitten sen voi heittää roskiin ja hankkia uuden.
Voihan sen myös yrittää korjata, luovuudella ja taidolla ja toisilla kierrätysmateriaaleilla. Ekologista.
Viisaampi ois tajunnut, ettei ihmisiä pidetä leikkikaluina.
Kyllä se viisaskin pitää tilanteen tullen.
Viisaus ei ole sydämettömyyttä. Jos ihmiseksi itseään kutsuu, osaa suhtautua toiseen inhimillisin silmin. Kaikki eivät siihen kykene. Pahinta on, että kun suhtautuu armollisesti toisen rikkinäisyyteen, tämä käyttää härskisti sitä hyväksi.
Kuten sinä käytät hyväksi sitä, että haluan korjata asiat sen sijaan, että korvaisin. Ehkä ne materiaalit olivat sinua varten.
Käytän hyväksi mitä?? Miten voisi käyttää hyväkseen sitä, että toinen yrittää korjata asioita?
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa tavannu sinut vasta nyt kun asiat on paremmin järjestyksessä, niin en olisi päästänyt sinua katoamaan ennen kuin olisin ottanut asioista selvää.
Tätä tullut myös mietittyä. Ja sitä, olisiko se tuntunut ollenkaan samalta, kun nyt on vähän eheämpi kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen joka on ollut tekemisissä uskiksen kanssa, vaikka viettänyt päivän, eikä tarvitse olla puhuttu uskonnosta, tietää millainen energia vampyyri sellainen ihminen on. Se imee kaiken mitä saa irti ja 9/10 sellaisista on minä minä minä. Järkyttäviä ihmisiä.
Jokainen joka on ollut tekemisissä tummaihoisen kanssa, vaikka viettänyt päivän, eikä tarvitse olla puhuttu uskonnosta, tietää millainen energia vampyyri sellainen ihminen on. Se imee kaiken mitä saa irti ja 9/10 sellaisista on minä minä minä. Järkyttäviä ihmisiä.
Miltäs kuulostaisi? Rasistiselta? Ei kai…
🤦🤦🤦
Vielä hyvät huomenet ja yöt sinulle vaalea kaunotar. 13:04, 11 ja 16 sinulle. 💕😘🌞
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aika varma, että juuri sinä olet se, ketä olen etsiny koko ikäni...
Ajattelen samoin eräästä tummasta opettajattaresta.
Turkulaiselle opettajanaiselle sunnuntaihalaus🤗
Milloin nähdään?
Pidän tiukasti sun tassusta, olipa välissä 5m tai 5km..
Vierailija kirjoitti:
Pidän tiukasti sun tassusta, olipa välissä 5m tai 5km..
..jo viidettä vuotta, vai miten pitkään oletkaan sitä kesäheinää täällä kaivannut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aika varma, että juuri sinä olet se, ketä olen etsiny koko ikäni...
Ajattelen samoin eräästä tummasta opettajattaresta.
🥰👩🏻🏫
Vierailija kirjoitti:
Blondin Kosto 🥰
🥰
Vierailija kirjoitti:
Nähtiin perjantaina kahdessa eri paikassa. Haluan nähdä sut joskus jossain kolmannessakin.
Sun makkarissa 😍😜
Haluan nuolla naisen emätintä
Vierailija kirjoitti:
Kukapa ei, mut sano se sille naiselle. Ei täällä huutelu auta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ateistit keitä tunnen ovat erilaisuutta hyväksyviä.
Juu, hyväksyntä ulottuu omaan ryhmään, ei uskovaisiin. Tee näille oma ketju. 💡💡💡💡💡💡💡💡💡
Kyllä mä hyväksyn uskovaiset, pidän heitä vain pikkuisen yksinkertaisina.
T. uskonnoton
Vierailija kirjoitti:
Rukoile että synnyt seuraavassa elämässä koiraksi. Sitten saat ähkyyn asti.
Vierailija kirjoitti:
Voi jäädä haaveeksi.
Tuskin alkaisi, ehkä hieman ajatukset rauhoittuisivat. :)