Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (53493)

Vierailija
53461/53493 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Viisaampi ois tajunnut, ettei ihmisiä pidetä leikkikaluina."

Joten älä määrittele itseäsi sellaiseksi aloituksessa.

Vierailija
53462/53493 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karmea tunnelma täällä…

Niin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53463/53493 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoa, toivoa ja tasa-arvoa. Toivo on tekoja.

Vierailija
53464/53493 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen joka on ollut tekemisissä uskiksen kanssa, vaikka viettänyt päivän, eikä tarvitse olla puhuttu uskonnosta, tietää millainen energia vampyyri sellainen ihminen on. Se imee kaiken mitä saa irti ja 9/10 sellaisista on minä minä minä. Järkyttäviä ihmisiä. 

Vierailija
53465/53493 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatella että joku on ottanut elämäntehtäväkseen kirjoittaa päivittäin ohista vauvapalstan kaipausketjuun. Ei kai siinä.. :D

Oliko nuo sun terveiset kaivatulle. Ajatella! 😂

Sinä olet hyttysen paska tässä palstalla ja varfmaan elämässäsikin.

Samat sulle, varsinkin elämässä!                     .sivusta

Vierailija
53466/53493 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtiin perjantaina kahdessa eri paikassa. Haluan nähdä sut joskus jossain kolmannessakin. 

Vierailija
53467/53493 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko miten erilaisten ihmisten taustat ja ajatusmaailmat menevät ristiin? Omasta tilanteesta kinastelu jonkun tuntemattoman kanssa, jolla on ihan eri tilanne kuin sinulla, ei ole mitenkään järkevää ja aiheuttaa vain huonon päivän molemmille.

Vierailija
53468/53493 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä vaalea neiti mä tarvitsisin tilaa muillekkin ajatuksille! En halua unohtaa sinua, mut en pysty keskittymään mihinkään. Tää vaan pahenee koko ajan.

Vierailija
53469/53493 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko miten erilaisten ihmisten taustat ja ajatusmaailmat menevät ristiin? Omasta tilanteesta kinastelu jonkun tuntemattoman kanssa, jolla on ihan eri tilanne kuin sinulla, ei ole mitenkään järkevää ja aiheuttaa vain huonon päivän molemmille.

Huomaan. Näkeehän sen eduskunnassakin kuinka ihmiset siellä perustellusti tai sokeasti uskovat oman politiikkansa vaikutuksien olevan hyväksi. Ilman tutkimustyötä ja kriittistä tarkastelua tai nimenomaan sen kanssa.

Vierailija
53470/53493 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan ja ikävöin sua🥺

Vierailija
53471/53493 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa tavannu sinut vasta nyt kun asiat on paremmin järjestyksessä, niin en olisi päästänyt sinua katoamaan ennen kuin olisin ottanut asioista selvää.

Vierailija
53472/53493 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen joka on ollut tekemisissä uskiksen kanssa, vaikka viettänyt päivän, eikä tarvitse olla puhuttu uskonnosta, tietää millainen energia vampyyri sellainen ihminen on. Se imee kaiken mitä saa irti ja 9/10 sellaisista on minä minä minä. Järkyttäviä ihmisiä. 

Jokainen joka on ollut tekemisissä tummaihoisen kanssa, vaikka viettänyt päivän, eikä tarvitse olla puhuttu uskonnosta, tietää millainen energia vampyyri sellainen ihminen on. Se imee kaiken mitä saa irti ja 9/10 sellaisista on minä minä minä. Järkyttäviä ihmisiä. 

Miltäs kuulostaisi? Rasistiselta? Ei kai…

Vierailija
53473/53493 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaan. Näkeehän sen eduskunnassakin kuinka ihmiset siellä perustellusti tai sokeasti uskovat oman politiikkansa vaikutuksien olevan hyväksi. Ilman tutkimustyötä ja kriittistä tarkastelua tai nimenomaan sen kanssa.

Tässä tapauksessa monenkin politiikka voi olla hyväksi omassa elämässään, mutta ei keskenään anonyymilla palstalla.

Vierailija
53474/53493 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ne vierekkäiset asunnot olis? 😊

Jossain rauhallisella alueella. Esim täällä missä asun nyt on aika kiva. Mut voidaan keskustella yhessä. Et kyllä taida olla kaipaamani mies joten parempi vain odotella sitä hetkeä kun vihdoin nähdään irl. Hänestäpä se riippuu nähdäänkö. 

Vierailija
53475/53493 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aika varma, että juuri sinä olet se, ketä olen etsiny koko ikäni...

Vierailija
53476/53493 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisinpa tavannu sinut vasta nyt kun asiat on paremmin järjestyksessä, niin en olisi päästänyt sinua katoamaan ennen kuin olisin ottanut asioista selvää.

En oo kadonnut minnekään. Tiedät kyllä että saat kiinni puhelimitse ja se luulis olevan sulle kohtuu helppoa. 

Vierailija
53477/53493 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä vaalea neiti mä tarvitsisin tilaa muillekkin ajatuksille! En halua unohtaa sinua, mut en pysty keskittymään mihinkään. Tää vaan pahenee koko ajan.

Nai se neiti niin huomaat nopeasti, miten kaikki muut asiat alkaa pyöriä mielessä.

Ole hyvä!

Vierailija
53478/53493 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähelläni olevat eivät tiedä kuinka kiusattu olen. Kuinka paljon itsetuhoisia ja epätoivoisia ajatuksia minulla on. Vain, koska en kelpaa ja minulla on puutteellinen käsitys rakkaudesta.

Vierailija
53479/53493 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo kadonnut minnekään. Tiedät kyllä että saat kiinni puhelimitse ja se luulis olevan sulle kohtuu helppoa. 

Tuskin olet hän.

Vierailija
53480/53493 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kadonnut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi