Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (53112)

Vierailija
53021/53112 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitkohan moottoripyöräilemässä ja golffaamassa rouvasi kanssa?

Minä sivustalla miettimässä onko mulla moottoripyörä, rouva ja golfmaila

Johtopäätös, ei. Mulla on tipu. Sitten  moottoripyörä, joka ei ole mun ja ei golfmailaa.

Vierailija
53022/53112 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitkohan moottoripyöräilemässä ja golffaamassa rouvasi kanssa?

Olin joo, mutta seurana oli veljen vaimo 🤫

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53023/53112 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan lenkkiseuraa, ikävä 💕

No millon mennään?

Vierailija
53024/53112 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten osoitat kiinnostustasi?

Piipiin seurassa jännitän niin, että sanat  katoaa.

Onko äkäinen impi?

Sivu

Impi kyllä, mutta ei äkäinen.

Se lepposa mussukkamies, joka haaveilee omasta vaimosta?

Vierailija
53025/53112 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan lenkkiseuraa, ikävä 💕

No millon mennään?

Noh, millon mennään?

Vierailija
53026/53112 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I'm easy like Sunday morning ...

Tulin tähän ketjuun kommentoimaan kieli poskessa uutisia että oooh, kaipaan Lahden kesiä <3 Lahti forever

Tuli nyt kommentoitua se tämän alle koska samaistuttava tunnelma. Onkohan vähän vääränkuuloinen lause yhdistettynä lahtelaishypeen...

Vierailija
53027/53112 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, lampaat on grillattu, varattuihin ihastuneet on suolattu, mitäs seuraavaksi keksittäis? 😃

Lampailta kysyttäessä tulee hankaluuksia. Kysyttäessä kuka grillataan eka ja kaikki vastaa mää.

😅😂

"Suurempaa rakkautta ei kukaan voi osoittaa, kuin että antaa henkensä ystäviensä puolesta."

Joh. 15:13

Vierailija
53028/53112 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lampaat on vähän tyhmiä olentoja siinä mielessä, että jos yksi tekee aitaukseen reiän ja lähtee karkuteille niin koko lauma seuraa perässä, vaikka se tarkottaisi vaaraa ja vahinkoa. Oleellinen kysymys kuuluukin, kuka laumaa johtaa…

Lampaat tunnistavat vain oikean paimenen äänen. 💪 Ne eivät tule luo, jos vieras kutsuu. Eli siinä mielessä erittäin fiksuja.  

Vierailija
53029/53112 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep.

Vierailija
53030/53112 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lampaat on vähän tyhmiä olentoja siinä mielessä, että jos yksi tekee aitaukseen reiän ja lähtee karkuteille niin koko lauma seuraa perässä, vaikka se tarkottaisi vaaraa ja vahinkoa. Oleellinen kysymys kuuluukin, kuka laumaa johtaa…

Lampaat tunnistavat vain oikean paimenen äänen. 💪 Ne eivät tule luo, jos vieras kutsuu. Eli siinä mielessä erittäin fiksuja.  

Jos joku paha tyyppi saa houkuteltua muutaman mukaansa, niin loppu lauma seuraa kiltisti perässä. Nämä kulkee aina laumassa, ei kovin älykästä porukkaa siis. Kirjaimellisesti laumaeläimiä.

Vierailija
53031/53112 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, jonka kanssa on hyvä olla. Sellainen, kiitos.

Vierailija
53032/53112 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voimme oppia Esteristä? Kuningatar Ester on erinomainen esimerkki rohkeudesta, nöyryydestä ja vaatimattomuudesta (Psalmit 31:24; Filippiläisille 2:3). Kauneudestaan ja korkeasta asemastaan huolimatta hän pyysi neuvoja ja apua. Puhuessaan aviomiehelleen hän oli tahdikas ja kunnioittava, mutta kuitenkin rohkea. Kun juutalaiset olivat suuressa vaarassa, hän ilmaisi rohkeasti olevansa yksi heistä.

Vierailija
53033/53112 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua mietin, että oma kesä ollut täynnä matkaa, mökkielämää, perhe-elämää, liikuntaa ja sinä et saanut edes sitä lyhyttä Tukholman matkaa. 

Vierailija
53034/53112 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lipsuttaa jonkun naisen emätintä. 

Sinkkumies

Vierailija
53035/53112 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupulle rakkaita terkkuja. Mulla on jäätävä ikävä sua, komistus! 🧡

Vierailija
53036/53112 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piski pitää kuitenkin ne pääsääntöisesti kurissa.

Vierailija
53037/53112 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Jeesus oli Betaniassa spitaalia sairastaneen Simonin talossa, tuli hänen luokseen nainen, jolla oli alabasteripullossa hyvin kallista tuoksuöljyä. Jeesuksen aterioidessa nainen vuodatti öljyn hänen päähänsä. Mutta kun opetuslapset näkivät sen, he sanoivat paheksuen: "Millaista haaskausta! Olisihan sen voinut myydä hyvään hintaan ja antaa rahat köyhille."

Jeesus huomasi tämän ja sanoi heille: "Miksi te pahoitatte naisen mielen? Hän teki minulle hyvän teon. Köyhät teillä on luonanne aina, mutta minua teillä ei aina ole. Kun hän voiteli minut, se tapahtui hautaamistani varten. Totisesti: kaikkialla maailmassa, missä ikinä evankeliumin sanoma julistetaan, tullaan muistamaan myös tämä nainen ja kertomaan, mitä hän teki."

Vierailija
53038/53112 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Herra kutsua ateistia, kun jaksaa tuntitolkulla pohtia anonyymillä palstalla lampaana olemista... 🐑

Vierailija
53039/53112 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piski pitää kuitenkin ne pääsääntöisesti kurissa.

Yritätkö sinä olla se piski? Heikosti sujuu 😂 Sitä paitsi tämä on kaipausketju. Lampaita kaipaat?

Vierailija
53040/53112 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon suukkoja pippelinpäähäsi. Onko se jo parantunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan