Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (53139)
Lampaita Herran oomme kaikki.
Sulla on vähän liian väljä… ja aamutakin koko XL on vähän liikaa, vaikka muhkuista pidän. En kasvotusten sanoisi..Mutta kun olen normaalipainoinen ja sporttinen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä voimme oppia Esteristä? Kuningatar Ester on erinomainen esimerkki rohkeudesta, nöyryydestä ja vaatimattomuudesta (Psalmit 31:24; Filippiläisille 2:3). Kauneudestaan ja korkeasta asemastaan huolimatta hän pyysi neuvoja ja apua. Puhuessaan aviomiehelleen hän oli tahdikas ja kunnioittava, mutta kuitenkin rohkea. Kun juutalaiset olivat suuressa vaarassa, hän ilmaisi rohkeasti olevansa yksi heistä.
Onko tää nyt joku raamattuketju nykyään? Ei siis mitään raamattua vastaan mutta joo…
Mammoille hyväksi.
Toivottavasti et pidä yhteyttä ainoastaan siksi, ettet aiheuttaisi pahaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin lipsuttaa jonkun naisen emätintä.
Sinkkumies
Kelpaako varatun naisen emätin? Vähän kesäkivaa..
Vierailija kirjoitti:
Sulla on vähän liian väljä… ja aamutakin koko XL on vähän liikaa, vaikka muhkuista pidän. En kasvotusten sanoisi..Mutta kun olen normaalipainoinen ja sporttinen..
Vaimolle voi sanoa varmaan suoraankin, ei tarvii keskustelupalstaa?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et pidä yhteyttä ainoastaan siksi, ettet aiheuttaisi pahaa mieltä.
Odotit liikaa minulta
Diagnoosilistani on valitettavasti pitempi kuin koetun, vastavuoroisen romanttisen rakkauden. Uskon, että kokemattomana menen hautaan. Kukaan ei halua ylipainoista aineenvaihduntatautista miestä, kenen sydän ei toimi, päässä on epilepsiaa ja persoonallisuus on vastenmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotit liikaa minulta
Keskustelukykyä ja käytöstapoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä voimme oppia Esteristä? Kuningatar Ester on erinomainen esimerkki rohkeudesta, nöyryydestä ja vaatimattomuudesta (Psalmit 31:24; Filippiläisille 2:3). Kauneudestaan ja korkeasta asemastaan huolimatta hän pyysi neuvoja ja apua. Puhuessaan aviomiehelleen hän oli tahdikas ja kunnioittava, mutta kuitenkin rohkea. Kun juutalaiset olivat suuressa vaarassa, hän ilmaisi rohkeasti olevansa yksi heistä.
Onko tää nyt joku raamattuketju nykyään? Ei siis mitään raamattua vastaan mutta joo…
Mammoille hyväksi.
Ei tee pahaa papoillekaan
Jeesus vaelsi eteenpäin opetuslastensa kanssa ja tuli erääseen kylään. Siellä muuan nainen, jonka nimi oli Martta, otti hänet vieraakseen. Martalla oli sisar, Maria. Tämä asettui istumaan Herran jalkojen juureen ja kuunteli hänen puhettaan. Martalla oli kädet täynnä työtä vieraita palvellessaan, ja siksi hän tuli sanomaan: "Herra, etkö lainkaan välitä siitä, että sisareni jättää kaikki työt minun tehtäväkseni? Sano hänelle, että hän auttaisi minua." Mutta Herra vastasi: "Martta, Martta, sinä huolehdit ja hätäilet niin monista asioista. Vain yksi on tarpeen. Maria on valinnut hyvän osan, eikä sitä oteta häneltä pois."
Kaikki te aviorikkojat! Jumalan siunaus katoaa elämästänne.
Jos et pitäisi musta olisit jutellut mulle.
Muttet pystynyt kun et tiennyt mitä sanoa. Siitä tiesin, että tää tunne on molemminpuolinen.
Odotan, että hedelmä on kypsä syötäväksi.
- S
Vierailija kirjoitti:
Kaikki te aviorikkojat! Jumalan siunaus katoaa elämästänne.
Eikö joku sanonut niitä narsisteiksi? Ei niitä silloin kiinnosta sun mielipide. Narsistit ajattelee vaan katsos itseään. Turhaan sä päätäsi paukutat.
Olet kuin Grey katsoessasi hieman huvittuneesti. Sellainen olo tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan lenkkiseuraa, ikävä 💕
No millon mennään?
Noh, millon mennään?
Kerro kaipaamasi lenkkiseuran eka kirjain
3vko ja ikävä kasvaa vaan...
Ihme jorinaa taas sivutolkulla.