Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (52692)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus tuntuu kuin olisit samassa huoneessa
Siinä välissä kuitenkin ohut muodollisuus. Häneltä.
Jännitys tarkoittaa että toinen on tärkeä
Vierailija kirjoitti:
Rantakoivun alla ..syötiin mansikoita ja jotain kauan sitten.
Muistan tällaista muttei niiiiin kauan sitten...
Rakastunut ihminen on helposti vietävissä. Peiton alle tai taivasalle.
Vierailija kirjoitti:
Siitähän sinä ilosi saat.
Pitääks aina valittaa? Oliko mitään kivaa tänään (tai eilen, viime viikolla tai viime vuosina)...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän masentaa kun et oo niin lähellä kuin aiemmin
Miksi et tuu sieltä jo takas? Et kai jää sinne?? Älä vaan sano että jäät. Sitten en kyllä kestä.
Notkun sukulaisilla enkä tiedä mistä hommais seuraavan kämpän, haluaisin vaan kaivatun lähellä asua ja tietty et meil ois paremmat välit
Ota häneen yhteyttä niin ehkä palaset alkavat loksahdella paikoilleen. Teidän välit ja sitä myötä myös asumiskuviot alkavat selkiytyä. Rohkaistu lähestymään vihdoin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja et taida ajatella vain silmiä ja hymyä
Ajattelen sitä, mitä niiden silmien ja hymyn takana on. Jotakin käsittämätöntä. Ja mitä on kylkiluiden alla oikealla puolella. Mitä se sanoo.
Se sanoo että lähtisin sun kanssa retkelle.. kokeilemaan sun kaikki puolet ja suunnat.
Mun sormet vaeltaisi sun niskassa.. oon varma että saisin sut hymyilemään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitähän sinä ilosi saat.
Pitääks aina valittaa? Oliko mitään kivaa tänään (tai eilen, viime viikolla tai viime vuosina)...
En ole valittanut vaan totesin. Valitus on tulkitsijan vastaanottimessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja et taida ajatella vain silmiä ja hymyä
Ajattelen sitä, mitä niiden silmien ja hymyn takana on. Jotakin käsittämätöntä. Ja mitä on kylkiluiden alla oikealla puolella. Mitä se sanoo.
Paljon näkymätöntä, jonka joku on vihdoin nähnyt. Paljon oikeita ja syviä tunteita, joille on vaikea löytää sopivaa purkkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus tuntuu kuin olisit samassa huoneessa
Siinä välissä kuitenkin ohut muodollisuus. Häneltä.
Jännitys tarkoittaa että toinen on tärkeä
Niin. Sen takia minä popsin verenpainelääkkeitä. Tekee hyvää hampaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tuu sieltä jo takas? Et kai jää sinne?? Älä vaan sano että jäät. Sitten en kyllä kestä.
Notkun sukulaisilla enkä tiedä mistä hommais seuraavan kämpän, haluaisin vaan kaivatun lähellä asua ja tietty et meil ois paremmat välit
Ota häneen yhteyttä niin ehkä palaset alkavat loksahdella paikoilleen. Teidän välit ja sitä myötä myös asumiskuviot alkavat selkiytyä. Rohkaistu lähestymään vihdoin!
Kun olisi noin yksinkertaista, melkein tarttisin häneltä viestin tässä kohtaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olisi noin yksinkertaista, melkein tarttisin häneltä viestin tässä kohtaa
Hän on saanut jo aikaisemmin multa viestiä mut ei mennyt ihan putkeen se. En saanut hänestä mitään irti. Oon epävarma enkä uskalla toista kertaa. Toivon että hänestä vielä kuuluisi...
Vierailija kirjoitti:
Jos ajattelet minua juuri nyt, tunnen sen.
👍🧡
Iltaa. Nainen on kaikista luoduista olennoista kaikkein höperöin.
Yhyy. Ikävä. Nyyh.
No ei ole.
Olisipa mukava lähteä ajelulle kun on niin kuva ilma. Yksin ei vaan viitsi lähteä 🤔. Lähtisiköhän kaivattu mukaan...
Vierailija kirjoitti:
Espanja vai Belgia
Ooh, kaikki käy.
Vierailija kirjoitti:
Yhyy. Ikävä. Nyyh.
No ei ole.
Don't cut yourself on that edge
oletko pienessä maistissa R?