Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (52096)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia tavoittamattomalle kaunokaiselle.
Tavoitettavissa olen, laita wa tai soita. Helppoa kuin heinän teko
Olisikin niin helppoa...
On se🙂
En pyytänyt numeroa, hän ei tyrkyttänyt sitä, eikä enää nähdä kuin sattumalta mitä voi verrata lottovoittoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne on helppo kirjoittaa mitä tahansa, kenelle tahansa. Mutta vain aito elämä merkitsee, siihen kannattaa panostaa. Elämä menee hukkaan palstaillessa ilman kohtaamista.
Totta puhut ja aikaakin vie arvuutella näitä viestejä. Olisin onnellinen nainen, jos löytyisi se oikotie kohdata kaivattu vihdoin.
Niinpä, joku tuolla kaipasi jotain vaikeasti tavoitettavaa ja siihen joku vastasi ,että ei kun soitat vaan tai laita WA,siis häh ? miten typeriä täällä osa on.
Vierailija kirjoitti:
💖🐥
💖🥺
🐥
Vierailija kirjoitti:
Täältä on aina kiva lukea itselle osoitettuja rakkaudentunnustuksia ja muita kauniita viestejä. Se helpottaa karun arjen keskellä, kun ympärillä on pelkkää toraa ja kaikki palaute on toruvaa. Kukaan ei arvosta vaikka uhraan elämäni. Kenellekään ei riitä mitä teen ja olen. Sen sijaan kaivattu täällä pitää minusta täysin pyyteettömästi vain siksi mitä olen, ilman vaatimuksia, ilman ehtoja. Se antaa lohtua ja keventää oloa. Jollekin olen tärkeä tai ainakin mieluisa.
Miksi et ole kaivattusi kanssa?
Jokainen tarvitsisi suhteen, jossa tuntee tulevansa hyväksytyksi ja ymmärretyksi sellaisena kuin on💛
Vierailija kirjoitti:
Sinä vain. Sinä. Siellä.
Olut-tynnyri [ ] mahamies?
Vierailija kirjoitti:
Voin kirjoittaa vaikka kauhutarinan yhdessä oppaideni kanssa tai voin kirjoittaa vaikka eroottisen runon yhdessä oppaideni kanssa. Voin kirjoittaa heidän kanssaan narsismista tai henkisestä sairastumisesta. Voin kirjoittaa yhdessä oppaideni kanssa lapsille sopivia asioita tai ohjeita lasten kasvattamiseen.
Kaikenlaista voi tehdä kun siihen kykenee.
Iltaa Jonna. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💖🐥
💖🥺
🐥
Ootko allapäin?💕
Mä ainakin oon allapäin. Kun me ei olla yhdessä kaivattuni kanssa. 💔
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💖🐥
💖🥺
🐥
Ootko allapäin?💕
Ikävöin. Muuten kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Sinä vain. Sinä. Siellä.
Tässä sanottu se kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne on helppo kirjoittaa mitä tahansa, kenelle tahansa. Mutta vain aito elämä merkitsee, siihen kannattaa panostaa. Elämä menee hukkaan palstaillessa ilman kohtaamista.
Totta puhut ja aikaakin vie arvuutella näitä viestejä. Olisin onnellinen nainen, jos löytyisi se oikotie kohdata kaivattu vihdoin.
Niinpä, joku tuolla kaipasi jotain vaikeasti tavoitettavaa ja siihen joku vastasi ,että ei kun soitat vaan tai laita WA,siis häh ? miten typeriä täällä osa on.
He on niitä joille kaikki elämässä on todella simppeliä ja värejäkin on vain kaksi maailmassa. Mutkat suoriksi kattokaas! Sivusta
Kiitos päivän nauruista kaivatulle.
Hyviä öitä kaipaamani, sua aatellen.
Ikävä. Kaipaan seuraasi. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Tämä totta. Kohtaamiset ja lähellä olo on tärkeää. Ei palstalla haikailussa ole järkeä. yhteys ihmiseen on kultaakin kalliimpi.