Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (52062)
Vaikka minulla on tietoisesti enkelini mukana, kukaan ei näe yhtään mitään. Olen kuten kuka tahansa muukin ihminen. En esitä mitään, olen oma itseni. Vaikka kerron oppaistani ja yhteydestä heihin, voin elää kuten kuka tahansa muukin ihminen. Voin polttaa tupakkaa ja juoda alkoholia, voin lähteä juhlimaan ja voin nauttia seksistäkin kuten kuka tahansa ihminen. Voin kiroilla tarpeen tullen ja pukeutua huorahtavasti halutessani. Voin tehdä tavallista työtä ja halutessani voin vaikka pistää teatteriksi. Voin harrastaa urheilua ja tehdä asioita yhdessä muiden kanssa. Voin seurustella ihmisten kanssa täysin normaalisti. Oppaani eivät ole sanoneet minulle että minun tulisi eriarvoistaa ihmisiä minkään perusteella vaan päinvastoin he tukevat hyväksymään kaikki ihmiset sellaisina kuin he ovat. Saan elää juuri minulle sopivalla tavalla eikä minun tarvitse esittää yhtään mitään.
Mitään ruokaa tai ihmisiä välttelemällä ei tule puhtaammaksi. Esittämällä hyvää täydellistä ihmistä ei tule puhtaammaksi. Arvottamalla töitä ei tule puhtaammaksi. Jne.
Kaikki mitä elämästämme löytyy on siellä tarkoituksella ja meillä ihan jokaisella on omat auttajat. Yksikään ihminen ei ole koskaan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa kanssani.
Jäitkö yksin?
Voin kirjoittaa vaikka kauhutarinan yhdessä oppaideni kanssa tai voin kirjoittaa vaikka eroottisen runon yhdessä oppaideni kanssa. Voin kirjoittaa heidän kanssaan narsismista tai henkisestä sairastumisesta. Voin kirjoittaa yhdessä oppaideni kanssa lapsille sopivia asioita tai ohjeita lasten kasvattamiseen.
Kaikenlaista voi tehdä kun siihen kykenee.
Onkos täällä semmoista kaipausketjua missään missä ei tämä kesäteatterisakki olisi esiintymässä?
Henkimaailmaa ei kannata siis turhaan pelätä, henkimaailma on kaikessa elämässä mukana.
Ei ole elämää ilman henkeä meissä.
Ei ole luovuutta eikä nerokkaita ajatuksia ilman henkeä meissä.
Henki meissä pitää myös terveyttämme yllä.
Kunnioittakaamme henkimaailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa kanssani.
lähdetään ajelulle?
Mun lempikasvi on paha poika 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa kanssani.
lähdetään ajelulle?
Lähetään vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vanha poika. Sen tahtoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha poika. Sen tahtoisin.
Rattopoika mulla on joskus kauan sitten ollut. Sama.
Puhumme siis kasveista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa kanssani.
lähdetään ajelulle?
Lähetään vaan.
Tuu hakee sun autolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa kanssani.
lähdetään ajelulle?
Lähetään vaan.
Tuu hakee sun autolla?
Sulla on parempi kulkine.
Voihan vitalis, milloin tää helpottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa kanssani.
lähdetään ajelulle?
Lähetään vaan.
Tuu hakee sun autolla?
Sulla on parempi kulkine.
No ei oo😂 lasin viiniä jo juonut
En vaan haluaisi olla ilman sinua.Kaksin aina kaunehimpi pitää paikkansa.On mukava jakaa asioita elämässsään rakkaan ihmisen kanssa.
Kauniita unia mies,olet kaivattu.😊😁
Monkey mask on kans kiva. Sama edellinen.