Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (52021)
Seitsemäsosan elämästäni olen kaivannut sinua. Mitä jää viivan alle?
Olen kaivannut noin 22% elämästäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut tietty lempiväri ei tarkota et haluis pukeutua siihen
Itselläni lempiväri on x eri sävyinä. Ollut jo niin kauan, kuin muistan. Tässä eräänä päivänä lueskelin syntymäpäiväkirjaa. Siis sellaista, minkä mukaan syntymäkuukausi ja kyseisen kuun ajanjaksopäivä määrittelee luonteen ja loppuelämän. Oli myös värit. Minun värini oli tuo sama x. Uskoo ken tahtoo mutta en yllättynyt.
Mikä kirja? Kiinnostaa mitä lukis mun kohdalla. Tai jos oot telepaatti niin voit kertoa. ;)
Tämä teos ei ole minun kirjahyllyssäni,
voisitko Ap jakaa kirjailijan nimen? 🤔
Nuo pimeyspuheet eivät minulta.
*En harjoita noituutta/mustaa magiaa. E
Kristuksen seuraaja pysyykin sellaisesta kaukana, valitsee aina valkeuden.
Minäkin valitsen valkeuden mutta toisaalta valitsen myös pimeyden. Enkä ole satanisti enkä kristitty lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisimmeko vielä jutella? Kamala ikävä. Tiedän että on hankala tilanne, mutta jotain tässä on, enkä voi päästää sua menemään.
Tietenkin voidaan. :)
Bänis laovetun lämpimä tilaa
Tmies
Minä olen valinnut kaiken elämän. En tarvitse pahuutta mutta kestän sitäkin. Minun ei tarvitse pelätä elämää. Tämä sopii myös Jumalalle.
Enkelitkin ovat huumorintajuisia ja ymmärtävät kaiken mitä teemme ja kaiken mitä olemme sisäisestikin. Ole vain oma itsesi.
Enkelitkin puhuvat kuten me ihmiset puhumme.
Vierailija kirjoitti:
Prosentin elämästäni olin ihastunut sinuun.
Olit? :(
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kaivattusi lempivöri/ lempikukka/ tai lempivuodenaika?
Veikkaan lempiväriksi ruskeaa tai mustaa. Lempikukka on joku kevään ensimmäisistä kukista. Ja vaikka hän onkin kesänlapsi, luulen että hän löytää jokaisesta vuodenajasta jotain hyvää.
On keskikesä, mutta tuntuu luin aika olisi pysähtynyt. Taivas on harmaa, puut ovat hiljaa eivätkä liiku. Kuin olisi vedenjakajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisimmeko vielä jutella? Kamala ikävä. Tiedän että on hankala tilanne, mutta jotain tässä on, enkä voi päästää sua menemään.
Mihin sä tällaisella viestillä oikein pyrit, kun eihän kukaan voi mistään päätellä että se olisi juuri itselle.
Niinpä, hyvä kysymys. Kai sitä vaan haluaa purkaa sydämensä tuntoja, kun muutakaan kanavaa niille ei ole. Tämä oli siis miehelle 50km koilliseen.
Tiedän sinusta yllättävän vähän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kaivattusi lempivöri/ lempikukka/ tai lempivuodenaika?
Vaaleanpunainen
Niin onkin, ihana kun tiesit!
Vierailija kirjoitti:
Tiedän sinusta yllättävän vähän
Enkä minä sinusta paljoakaan, mut silti tunnen että kuulumme toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
Enkelitkin puhuvat kuten me ihmiset puhumme.
Tämäkin oli totta. Totuus ei muutu vaikka kuinka dissaisitte. Onneksi ovat hengessä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sä tällaisella viestillä oikein pyrit, kun eihän kukaan voi mistään päätellä että se olisi juuri itselle.
Niinpä, hyvä kysymys. Kai sitä vaan haluaa purkaa sydämensä tuntoja, kun muutakaan kanavaa niille ei ole. Tämä oli siis miehelle 50km koilliseen.
Ajattelen erityisellä lämmöllä teitä, jotka merkkaatte viestiinne, onko se miehelle vai naiselle. 🙏 sivu
En uskalla paljastaa lempihuonekasviani… 🙈
I love my precious baby boy 💗
Vierailija kirjoitti:
En uskalla paljastaa lempihuonekasviani… 🙈
Sen on oltava peikonlehti. Ei ole toista viherkasvia, jota pitäisi hävetä.
Kristuksen seuraaja pysyykin sellaisesta kaukana, valitsee aina valkeuden.