Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (92082)
Vierailija kirjoitti:
Miesten kuuluu tehdä aloite.
Miksi nainen ei voi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnosti. Ja kiinnostaa.
Muakin..hän. mies.
hyvää huomenta rakkaalle m(n). täällä olisi sulle helliä ja hitaita hyväilyjä ja pusuja paljon. haluaisin niin takaisin aikaan kun nähtiin lähes joka päivä.
Milloin tapasit mimmin ekan kerran?
Vierailija kirjoitti:
Milloin tapasit mimmin ekan kerran?
On siitä hetki, mut ei kovin pitkä.
Jeps. Ei kiinnostele väitellä. Aurinkoa päiväänne🤗💛
Vierailija kirjoitti:
hyvää huomenta rakkaalle m(n). täällä olisi sulle helliä ja hitaita hyväilyjä ja pusuja paljon. haluaisin niin takaisin aikaan kun nähtiin lähes joka päivä.
Minäkin haluaisin siihen aikaan takaisin kaivattuni kanssa. Mut vielä lähemmäksi kuin silloin. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoisinta on, että odottaa toisen tekevän aloitteen, jota ei itse kykene, uskalla tai halua tehdä. Ehkä jopa odottaa aloitetta, koska sillä tavalla kokee olevansa valittu, mutta ei anna samaa mahdollisuutta toiselle. Välillä on vaikea tajuta logiikkaa, joka ei ole sovellettavissa toiseen suuntaan.
Oot vaan liian moderni 😅
Sinä myös. Ennen wanhaan nainen käveli kiinnostavan miehen ohi ja pudotti nenäliinan. Mies nosti sen ja vei naiselle. Näin saatiin jää murrettua.
Tämä "Mies tekee aloitteen, minä en tee mitään" on pelkkää pumpulissa kasvaneiden nykynaisten arkuutta.
Höpöä. Minä tein aloitteen, joka epäonnistui. Olenko nyt moderni, tyrkky, tahditon, epätoivoinen, tyhmä, toksinen vai mikä? T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoisinta on, että odottaa toisen tekevän aloitteen, jota ei itse kykene, uskalla tai halua tehdä. Ehkä jopa odottaa aloitetta, koska sillä tavalla kokee olevansa valittu, mutta ei anna samaa mahdollisuutta toiselle. Välillä on vaikea tajuta logiikkaa, joka ei ole sovellettavissa toiseen suuntaan.
Oot vaan liian moderni 😅
Sinä myös. Ennen wanhaan nainen käveli kiinnostavan miehen ohi ja pudotti nenäliinan. Mies nosti sen ja vei naiselle. Näin saatiin jää murrettua.
Tämä "Mies tekee aloitteen, minä en tee mitään" on pelkkää pumpulissa kasvaneiden nykynaisten arkuutta.
Höpöä. Minä tein aloitteen, joka epäonnistui. Olenko nyt moderni, tyrkky, tahditon, epätoivoinen, tyhmä, toksinen vai mikä? T. Ap
Et ole. -Sivusta
Tänään olisi aikaa sinulle, mut ei tälle palstalle. Toivottavasti tavataan pian. Olet upea mimmi! 😘🌞
Miten saan sun luottamuksen, tai miten tätä sais vähän edistettyä..
Vierailija kirjoitti:
Heikoissa kantimissa, jos luottamusta ei alussa ole.
Vierailija kirjoitti:
Luottamuksen kasvattaminen vie paljon aikaa ja vaivannäköä.
Rikkoa sen voi kyllä minuuteissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee tilaisuus, käytä se. Ja jos ei tule tilaisuutta, hyväksy se.
En pidä empaattisuuttani heikkoutena.