Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (51921)
Vierailija kirjoitti:
Meitä ei tule. Koskaan.
Miks sä oot noin varma?
Hulluinta on, että vaikka ihminen on äärimmäisen rikkinäinen ja käyttäytyy vahingoittavasti ja silti häntä rakastaisi ja hyväksyisi, tällainen ihminen vain polkee jalkoihinsa, vaikka kaiken järjen mukaan pitäisi toimia aivan toisin. Jos olisin oikein hankala ihminen ja minua joku siitä huolimatta rakastaisi, arvostaisi, rakastaisi ja yrittäisin kaikin keinoin olla hänelle hyvä. Sinä olet halunnut vain tuhota.
Täällä koko ketju täynnä narsisteja. Ei piitata ketjun otsikosta, koska narsistin oma asia on paljon sääntöjä tärkeämpää. Halutaan syyttää muita narsisteiksi. Hyvin usein moni haluaa tarkoituksella kirjoittaa toisille ilkeästi. Syy on aina muissa. Osa on uhriutuvia narsisteja, jotka eivät pääse yli siitä, että kaikista maailman ihmisistä joku ei rakasta palavasti juuri häntä. Ja niin edelleen. Kun kaiken aikaa tunnistelette narsisteja joka puolelta, narsisteille tyypillisesti peiliin katsominen unohtuu.
Vierailija kirjoitti:
Meitä ei tule. Koskaan.
Onni on ettei yksikään minuun joskus obsessoitunut ei tuu mua enää stalkkaamaan.
Onhan tätä "showta" jo kestettykin.
-Mina/Dina
Xoxo-original/antilover.
Vierailija kirjoitti:
Hulluinta on, että vaikka ihminen on äärimmäisen rikkinäinen ja käyttäytyy vahingoittavasti ja silti häntä rakastaisi ja hyväksyisi, tällainen ihminen vain polkee jalkoihinsa, vaikka kaiken järjen mukaan pitäisi toimia aivan toisin. Jos olisin oikein hankala ihminen ja minua joku siitä huolimatta rakastaisi, arvostaisi, rakastaisi ja yrittäisin kaikin keinoin olla hänelle hyvä. Sinä olet halunnut vain tuhota.
Tuskinpa tuollaisia kukaan on koskaan rakastanut.
Kaikissa ihmisissä on narsistisia piirteitä. On tervettä ajatella myös itseään. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä ei tule. Koskaan.
Onni on ettei yksikään minuun joskus obsessoitunut ei tuu mua enää stalkkaamaan.
Onhan tätä "showta" jo kestettykin.
-Mina/Dina
Xoxo-original/antilover.
Tee sinä omat aloituksesti ja esiinny muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä, kuuma mies 😍 nähdäänkö me vielä.
Mitä väliä? Kuuma = varattu
Hän ei ole.
Narsismi ei kiinnosta vähääkään. Tämä on kaipausketju. Menkää narsismiketjuun jos siitä pitää jauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan valtavasti hellyyttä ja läheisyyttä, mutta kaipaan hyvin paljon myös sitä, että voitaisiin jutella kaikesta mahdollisesta maanläheisesti; lapsuudesta, nuoruudesta, kaikista vaiheista, arvoista, ihanteista, ideologioista, intuitiosta... Sinä ihmisenä kiinnostat ja ajatuksesi kiinnostavat. Kaipaan seuraasi joka päivä. Kauniita unia, rakas kaivattuni. En tiedä, voinko jonakin päivänä jättää tuo jälkimmäisen sanan pois. Voisinpa.
Kenelle tämä ihana viesti?
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa ihmisissä on narsistisia piirteitä. On tervettä ajatella myös itseään. :)
Jep. Jos ei ajattelisi, olisi narsistin marionetti. Terve ihminen osaa asettaa itsensä terveesti etusijalle tilanteissa, joissa tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Täällä koko ketju täynnä narsisteja. Ei piitata ketjun otsikosta, koska narsistin oma asia on paljon sääntöjä tärkeämpää. Halutaan syyttää muita narsisteiksi. Hyvin usein moni haluaa tarkoituksella kirjoittaa toisille ilkeästi. Syy on aina muissa. Osa on uhriutuvia narsisteja, jotka eivät pääse yli siitä, että kaikista maailman ihmisistä joku ei rakasta palavasti juuri häntä. Ja niin edelleen. Kun kaiken aikaa tunnistelette narsisteja joka puolelta, narsisteille tyypillisesti peiliin katsominen unohtuu.
No kyllä, varovasti vastasin exästäni kun kysymyksiä kerran esitettiin. Olen tottunut jo siihen että minua ei tahdota oikein uskoa koska dynamiikka on ollut niin epätasapainoinen ja kieroutunut mutta olen kyllä rehellinen. Pakko on vastata välillä hyvin rehellisesti toisesta osapuolesta koska muuten asioita ei voi selittää oikein.
Vierailija kirjoitti:
Narsismi ei kiinnosta vähääkään. Tämä on kaipausketju. Menkää narsismiketjuun jos siitä pitää jauhaa.
Joskus netissä oli narsistien uhrit keskustelupalsta. Eksyin vilkaisemaan ja niin toraista ihmisryhmää en ole eläissäni nähnyt...
Vierailija kirjoitti:
On toki, mutta jos ajattelee itseäni 96-prosenttisesti, se ei ole tervettä. Tällaiset käyttävät hyväkseen niitä, jotka eivät osaa pitää puoliaan ja ajatella itseään.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla mahdollista että rakastan sinua? Tämä on ihan hullua.
Rakkaus ylittää ymmärryksemme niin että heilahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Jos ei ajattelisi, olisi narsistin marionetti. Terve ihminen osaa asettaa itsensä terveesti etusijalle tilanteissa, joissa tarvitsee.
Minussa ei ole mitään narsistista joten kumoan väitteen siitä että kaikissa ihmisissä olisi narsistisia piirteitä. Puoliaan voi pitää ja itseään voi edistää täysin ilman narsismia.
Jätän diagnosoinnin alansa asiantuntijalle.
Lähetän terveiset sulle 🤗 on ikävä sua.
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkaa olla niin monta nimeä sulle, että kohta tartteen arvontahatun.🥁 Tämän illan voittaja on Audrey. Hyvää yötä.💫
Olis kiva kuulla ne kaikki sun lausumina🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan valtavasti hellyyttä ja läheisyyttä, mutta kaipaan hyvin paljon myös sitä, että voitaisiin jutella kaikesta mahdollisesta maanläheisesti; lapsuudesta, nuoruudesta, kaikista vaiheista, arvoista, ihanteista, ideologioista, intuitiosta... Sinä ihmisenä kiinnostat ja ajatuksesi kiinnostavat. Kaipaan seuraasi joka päivä. Kauniita unia, rakas kaivattuni. En tiedä, voinko jonakin päivänä jättää tuo jälkimmäisen sanan pois. Voisinpa.
Onko kaivattusi nainen vai mies?
Ei ole kaivattua. Hän oli näky, jota ei ollutkaan.
Tämä tilanteeni ei varmasti liity teihin, vastasin tässä vain esitettyihin kysymyksiin.