Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (51830)
Vierailija kirjoitti:
Harmonikkaliikkeitä
Sieltä olisi varmasti löytynyt!
Hanuria tässä tavoitellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita sä..
Soittaisin jos ois nro💕
Mitä eikö teillä ole puhelinluetteloa, kun ette mukamas ikinä saa selville kaivatun numeroa.😉
Ei oo, oispa ne lapsuuden paksut keltaiset puhelinluettelot vielä olemassa
Miettikää jos olisi vielä noi puhelinluettelot. Sais niin helposti kaivatun numeron.
Kaipaan valtavasti hellyyttä ja läheisyyttä, mutta kaipaan hyvin paljon myös sitä, että voitaisiin jutella kaikesta mahdollisesta maanläheisesti; lapsuudesta, nuoruudesta, kaikista vaiheista, arvoista, ihanteista, ideologioista, intuitiosta... Sinä ihmisenä kiinnostat ja ajatuksesi kiinnostavat. Kaipaan seuraasi joka päivä. Kauniita unia, rakas kaivattuni. En tiedä, voinko jonakin päivänä jättää tuo jälkimmäisen sanan pois. Voisinpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin etsiä sieltä kenkien joukosta sun kenkäparia 😥
Näen painajaisia tuosta samasta säännöllisesti. Ei vaan löydy paria kenkäkaaoksesta. Viimeksi taisin myöhästyä maratonin startista sen takia.
Mä taas siitä että mern ilman rintsikoita 🤣🤣
Soittamatta olis silti jäänyt.
Toivottavasti siulla olna hyvä päivä, omain ok. Toimitin näytteet labraan 6 tunnin kuluttua niiden ottamisesta. Oon nukkuneen rukous, käyn kohta unelle. Tule uniini!
Naiselle, joka ihanin. Koilliseen.
Aina kun ajattelen sua, mun mieleen tulee heti se sun tietty katse. Se on ilmeisesti jääny pysyvästi muistiin.
Ässä kaipaa ässää?! ><