Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (51697)
Vierailija kirjoitti:
Poissa silmistä, poissa mielestä. En muista enää sun nimee, enkä mittasuhteita.
Mä muistan kaiken kuin eilisen ja näen sinut aina kun suljen silmäni.
Mc 1R olen
kunnes k uolen
Nahkaliivejä kanna en
moottoripyörällä ajaen
Alleni tarviin kaksivetoisen
Titaaniakseleilla
ja olen vielä kerran vailla
Voitelua kerosiinilla.
En kestä. Mulla olisi niin ihania uutisia kerrottavana kaivatulle. Harmi, ettei meillä ole sellaista yhteyttä, että voisin vain soittaa. Iltaterkut silti.
Vierailija kirjoitti:
En kestä. Mulla olisi niin ihania uutisia kerrottavana kaivatulle. Harmi, ettei meillä ole sellaista yhteyttä, että voisin vain soittaa. Iltaterkut silti.
Kerro täällä.
Vierailija kirjoitti:
Hieno homma vaikka en tiedäkään mihin liittyy. :)
Vierailija kirjoitti:
Mun pää oli silloin ihan sekaisin ja jätin tilaisuuden sun kanssa käyttämättä. Näytin ehkä rauhalliselta (kuulemma näytän aina) mutta sisälläni riehui myrsky enkä vaan pystynyt tekemään enempää. Luulit varmaan, etten välitä tai halua tms. Tätä on vaikea antaa anteeksi itselleni, kun en tiedä tuleeko uutta tilaisuutta enää koskaan. Miehelle.
*Chadille t. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro täällä.
En mä sitä kaikille huutele.
Vierailija kirjoitti:
Se kumminkin tykkää jos laitat viestin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pää oli silloin ihan sekaisin ja jätin tilaisuuden sun kanssa käyttämättä. Näytin ehkä rauhalliselta (kuulemma näytän aina) mutta sisälläni riehui myrsky enkä vaan pystynyt tekemään enempää. Luulit varmaan, etten välitä tai halua tms. Tätä on vaikea antaa anteeksi itselleni, kun en tiedä tuleeko uutta tilaisuutta enää koskaan. Miehelle.
*Chadille t. AP
Mitä horiset? Ainakaan ap et ole, vaan sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Johan Anders
Musta tulee Bob, nyt olen Pixie.
Hee hee herukka
Taitaa olla arkana
Pieni soma pallukka
Saakos mamma koskea?
Tai painaa vasten poskea?
Olet ihana
Oma viinimarjanuorukaiseni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Chadille t. AP
Mitä horiset? Ainakaan ap et ole, vaan sivusta.
Ei miehet aiheuta tuollaista
Mun kehoon on ihan oma käsikirja. Ei toimi kuten noi muut.
Tykkään kaivatustani kun on niin hyvä ja kunnollinen. Mutta jos kerran elämässä päättää olla holtiton, toivon että minun kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kaivatustani kun on niin hyvä ja kunnollinen. Mutta jos kerran elämässä päättää olla holtiton, toivon että minun kanssani.
Mä vaan esitän kunnollista, oikeesti oon aivan hunningolla
Hyvää yötä rakas Sini.