Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (51831)
Vierailija kirjoitti:
Taidan käydä jättämässä sinulle hyvän yön toivotuksen rakkaudentunnustuksiin. En ole tehnyt sitä pitkään aikaan.
💞 Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan kaikkea sinussa.Myös huonoja hetkiäsi.Niistäkin on ihania muistoja.Yhteisiä nauruhetkiämme kuin myös vakavia keskustelujamme.Kaipaan sitä mitä juuri sinä annoit elämääni.Tiedän ,että tapaamme mutta toivoisin sen myös johtavan ...kaikkeen ihanaan.
Kauniita unia,minä katselen sinua sieltä unimaan puun takaa.😁😊
Kenelle viesti?
Miehelle menee.Tänne en kerro enempää mutta ehkä hänelle ,sitten kun taas tapaamme.
Mun pää oli silloin ihan sekaisin ja jätin tilaisuuden sun kanssa käyttämättä. Näytin ehkä rauhalliselta (kuulemma näytän aina) mutta sisälläni riehui myrsky enkä vaan pystynyt tekemään enempää. Luulit varmaan, etten välitä tai halua tms. Tätä on vaikea antaa anteeksi itselleni, kun en tiedä tuleeko uutta tilaisuutta enää koskaan. Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Olit mun viimeinen mahdollisuus onnellisuuteen, Iiris 💜
En ole luovuttanut suhteesi. Älä luovuta.
Poissa silmistä, poissa mielestä. En muista enää sun nimee, enkä mittasuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Mun pää oli silloin ihan sekaisin ja jätin tilaisuuden sun kanssa käyttämättä. Näytin ehkä rauhalliselta (kuulemma näytän aina) mutta sisälläni riehui myrsky enkä vaan pystynyt tekemään enempää. Luulit varmaan, etten välitä tai halua tms. Tätä on vaikea antaa anteeksi itselleni, kun en tiedä tuleeko uutta tilaisuutta enää koskaan. Miehelle.
Koen juuri näin jakamattomista asioista, mutta joskus hetki on vain väärä tai on tahto olla vastuullisempi.
Vierailija kirjoitti:
Poissa silmistä, poissa mielestä. En muista enää sun nimee, enkä mittasuhteita.
Mä muistan kaiken kuin eilisen ja näen sinut aina kun suljen silmäni.
En kestä. Mulla olisi niin ihania uutisia kerrottavana kaivatulle. Harmi, ettei meillä ole sellaista yhteyttä, että voisin vain soittaa. Iltaterkut silti.
Vierailija kirjoitti:
En kestä. Mulla olisi niin ihania uutisia kerrottavana kaivatulle. Harmi, ettei meillä ole sellaista yhteyttä, että voisin vain soittaa. Iltaterkut silti.
Kerro täällä.
Vierailija kirjoitti:
Hieno homma vaikka en tiedäkään mihin liittyy. :)
Vierailija kirjoitti:
*Chadille t. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro täällä.
En mä sitä kaikille huutele.
Vierailija kirjoitti:
Se kumminkin tykkää jos laitat viestin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Chadille t. AP
Mitä horiset? Ainakaan ap et ole, vaan sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Johan Anders
Musta tulee Bob, nyt olen Pixie.
Pidätkö kiinni hännänpäästä vai kuinka?