Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (51395)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku-Poistattaja poistattaa kaiken mikä uhkaa hänen pikku-maailmankuvaansa. 🐜🦟
Vähän ymmärrystä hänelle, kun on niin heikossa kunnossa sanojensa mukaan, että omii kaiken ja ettei uskalla mennä edes ulos.
Juu toivon hänelle pelkkää hyvää. Mahdollisimman vähän hyttysiä ja muurahaisia, paljon perhosia.
..mut ei semmosia yöperhosia jotka alkaa lepattaa juuri kun on nukahtamassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku-Poistattaja poistattaa kaiken mikä uhkaa hänen pikku-maailmankuvaansa. 🐜🦟
Vähän ymmärrystä hänelle, kun on niin heikossa kunnossa sanojensa mukaan, että omii kaiken ja ettei uskalla mennä edes ulos.
Juu toivon hänelle pelkkää hyvää. Mahdollisimman vähän hyttysiä ja muurahaisia, paljon perhosia.
Ensimmäistä kertaa näen, että nallekarkit uhkaa kenenkään maailmankuvaa.
Kokeillaan vielä, koska olen utelias. Muutama maanantai, pari vuotta sitten. Mieleen jäänyt tapaamisten ja pitkien katseiden hän oli nainen, jolle tuskin jäin mieleen muuna kuin ammatillisena kuriositeettina. Jokohan poistattaja antaisi nyt tämän jäädä paikoilleen?
Miksi täältä poistui "vanha kutsu on yhä voimassa", kun tein megapaljastuksen, että puoli vuotta vanha? Luulen että aika monikin on kutsunut jonkun kahville puoli vuotta sitten, ei siitä voi kukaan tunnistaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit mun viimeinen mahdollisuus onnellisuuteen, Iiris 💜
Miksi tuollainen olo?
En osaa selittää ilman tajunnanvirtanovellia.
Saisinko sitten sen tajunnanvirtanovellin? Jotta ymmärtäisin.
Et. Turha kaivella menneitä tämän enempää.
Ok, mut sen vaan sanon ettei kenenkään ihmisen onnellisuus ole kiinni muissa ihmisissä. Se on vain itsessä kiinni.
Kiva NPC-repla, mutta ei pidä paikkaansa millään tavalla.
Ihmiset saa olla eri mieltä. Mä olen sitä mieltä ettei sun aloitus pidä paikkaansa. Minkäänlaista mahdollisuutta onnellisuuteen tuollaista reittiä ei ole ollut olemassa eikä mitään silloin ole menetettykään. Korkeintaan olet saattanut havahtua jotenkin. Havahtuminen tekee ihmisestä viisaamman ja on kehittymisen edellytys. Kaikkea hyvää oman reitin löytämisessä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täältä poistui "vanha kutsu on yhä voimassa", kun tein megapaljastuksen, että puoli vuotta vanha? Luulen että aika monikin on kutsunut jonkun kahville puoli vuotta sitten, ei siitä voi kukaan tunnistaa..
Täältä on uhrattu jo usea viesti palstaharhojen alttarille. Ilmeisesti myös pitkät katseet maanantaisin vuonna 2024 oli helposti tunnistettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit mun viimeinen mahdollisuus onnellisuuteen, Iiris 💜
Miksi tuollainen olo?
En osaa selittää ilman tajunnanvirtanovellia.
Saisinko sitten sen tajunnanvirtanovellin? Jotta ymmärtäisin.
Et. Turha kaivella menneitä tämän enempää.
Ok, mut sen vaan sanon ettei kenenkään ihmisen onnellisuus ole kiinni muissa ihmisissä. Se on vain itsessä kiinni.
Ihmiset saa olla eri mieltä. Mä olen sitä mieltä ettei sun aloitus pidä paikkaansa. Minkäänlaista mahdollisuutta onnellisuuteen tuollaista reittiä ei ole ollut olemassa eikä mitään silloin ole menetettykään. Korkeintaan olet saattanut havahtua jotenkin. Havahtuminen tekee ihmisestä viisaamman ja on kehittymisen edellytys. Kaikkea hyvää oman reitin löytämisessä.
Ihminen on laumaeläin. Yksinäisyys aktivoi samat aivoalueet kuin fyysinen kipu ja läheisyys erittää oksitosiinia, mikä laskee stressiä ja lisää onnea. Tähän tarvitaan MUITA IHMISIÄ.
Harvadin yliopiston elämänmittainen seurantatutkimus osoitti, että ihmissuhteet on onnellisuuden tärkein tekijä ja että ihmissuhteet suojaavat sekä aivoja että kehoa rappeutumiselta. Tähän tarvitaan MUITA IHMISIÄ.
Yhteiskunnan rakenne (rauha, turvallisuus, terveydenhuolto, hyvä taloustilanne) mahdollistaa onnen. Tähän tarvitaan MUITA IHMISIÄ.
Kiusaaminen, syrjintä ja väkivalta vaikuttavat onnellisuuteen negatiivisesti, elleivät jopa romuta sitä. Tähän tarvitaan MUITA IHMISIÄ.
Joten NPC-repla "Onnellisuus on kiinni vain ihmisestä itsestään, ei muista ihmisistä" on täyttä ÄO75 liiba-laabaa.
Mä en poistata edes Göntsän
uløsteläppiä tai pørnokeisarin
dildômainoksia (pokkana
mun nimelläni signeerattuina).
Mitä näitä laholatvoja täällä milloinkin
limaista alapääjubinaa luukuttaa.
'Äksä kävi just pildepesulla xxx'
ja niin edelleen. Kummasti nuo
mun kolot täällä kiinnostaa. 🤔🤨
~
Mä jätän omaan arvoonsa
syyntakeettomat ja p.paatit. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä on uhrattu jo usea viesti palstaharhojen alttarille. Ilmeisesti myös pitkät katseet maanantaisin vuonna 2024 oli helposti tunnistettavissa.
Joku käy nyt suurilla kierroksilla. Tosin jos oma kaivattuni poistelisi täällä viestejä, ottaisin kohteliaisuutena että on ainakin suuret tunteet. Mieluummin kuulisin niistä puhelimeni kilkatteluna.
Onnellisuus ei saisi olla yhdestä ihmisestä kiinni. Mutta yhteistö on hyvä olla, ehkä useampikin. Seuroja, järjestöjä ja muita on Suomi pullollaan.
Vierailija kirjoitti:
Kahville? Ehdota, mulla ei yhteystietoja.
Ehdottaisin heti, jos minulla olisi. 🌞
Vierailija kirjoitti:
Kahville? Ehdota, mulla ei yhteystietoja.
Käviskö kahvit jossain puistossa tai rannalla. Otan termarin ja herkut mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys 70- ja 80-luvuilla syntyneille, oliko teille rippileiri maksullinen?
Ilmainen oli 60-luvulla syntyneille. En tosin käynyt millään leirillä, vaan ihan pysyin kaupungissa ja kävin luennolla torstai-iltaisin ja Jumalanpalvelusta kuulemassa sunnuntaisin. Marraskuun lopulla sitten konfirmaatio, lauantai -iltana. Sitten kaapu päältä ja juoksin kotiin telkkua kattomaan.
Ajattelen sinua yhä. Olit minulle tärkeä. Kaikkea hyvää sinulle. Ehkä vielä kohtaamme.
Palsta antaa vääristyneen kuvan
ihmisyydestä ja meistä suomalaisista
kansana. Eivät sentään _kaikki
suomalaiset_ sairasta psykoosia,
ole parànoideja sàdisteja, tai saa
ainoaa riemua päiväänsä
vahingonilosta, pilkkanàurusta
tai sèksuaalisesta ahdistelusta/
nöyryyttämisestä. Täällä saa nopeasti
juuri sen käsityksen ja sairastuu ihmisfobiaan lopuksi elämäänsä. E
Tunnen sen ja tunnen samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vanha kutsu on yhä voimassa.
Hyvä. Olet mielessäni joka päivä, nyttenkin ja tänään myös.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua yhä. Olit minulle tärkeä. Kaikkea hyvää sinulle. Ehkä vielä kohtaamme.
Minäkin sinua, kohtaamme varmasti. Ikävä sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha kutsu on yhä voimassa.
Hyvä. Olet mielessäni joka päivä, nyttenkin ja tänään myös.
Hymyilin. :) Sinä myös, sinä myös.