Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (92082)
Tunnen sen ja tunnen samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vanha kutsu on yhä voimassa.
Hyvä. Olet mielessäni joka päivä, nyttenkin ja tänään myös.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua yhä. Olit minulle tärkeä. Kaikkea hyvää sinulle. Ehkä vielä kohtaamme.
Minäkin sinua, kohtaamme varmasti. Ikävä sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha kutsu on yhä voimassa.
Hyvä. Olet mielessäni joka päivä, nyttenkin ja tänään myös.
Hymyilin. :) Sinä myös, sinä myös.
Tulen, jos kutsut tai pyydät. Niin sanottua kutsua en ole saanut, etenkään kahville.
Terkui intohimoiselle ja arvostavalle miehelle sinne kauas🔥
Nuutti ihan valtava ikävä sua! Ei mulla edes ole mitään asiaa, mut haluaisin tietää, mitä sulle kuuluu. Laita nyt sitten viestiä, kun ei ole edes mitään sanottavaa. 😕
Haluaisin jäädä sun katseeseen taas kiinni🥰 mutta kahden kesken.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua yhä. Olit minulle tärkeä. Kaikkea hyvää sinulle. Ehkä vielä kohtaamme.
Ehkä voitamme myös lotossa. Kysymys kuuluu, haluatko vielä kohdata ja tehdä sen eteen mitään? Et. Emme siis kohtaa.
Oltaispa jossain kahvilassa ja sen pimeimmässä nurkassa jutustelemassa kahvikupposten ääressä. 😊
Vierailija kirjoitti:
Oltaispa jossain kahvilassa ja sen pimeimmässä nurkassa jutustelemassa kahvikupposten ääressä. 😊
Mulla ois tänäänkin aikaa tulla kahvilaan. Yksi viesti, lupaan tulla.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin valoisassa luonnonhelmassa 🌿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä voitamme myös lotossa. Kysymys kuuluu, haluatko vielä kohdata ja tehdä sen eteen mitään? Et. Emme siis kohtaa.
Sen jälkeen olisi enemmän aikaa kaikelle kivalle yhdessä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🐔🐤🌻🌱🥰
Ei multa. E
Ei niin, vaan miulta.
E
Elena 😍🌀 sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen olisi enemmän aikaa kaikelle kivalle yhdessä. :)
Unohtu -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävis kaivatun kanssa kummatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi jossain, missä ei olisi lainkaan muita. Sekin kävisi. Voitais pussailla rauhassa. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ois tänäänkin aikaa tulla kahvilaan. Yksi viesti, lupaan tulla.
Me asutaan maailman toisilla puolilla. Ei se nyt vaan onnistu näin lyhyellä varoajalla. 😢
Kivaa päivää..-A😘