Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (51321)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🐔🐤🌻🌱🥰
Ei multa. E
Ei niin, vaan miulta.
E
Vierailija kirjoitti:
Elämän oppitunteja osa 3754: liika empaattisuuskaan ei ole hyväksi. Uusia mahdollisuuksia ei voi antaa loputtomasti, varsinkaan jos toinen ei edes käytä niitä.
Kynnys Matto tunnistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuijotan sinua tästä eteenpäin tahallani.
Voitas tuijottaa toisiamme silmiin ihan kahdestaan.
Me tuijoteltiin muutaman kerran toisiamme silmiin kahdestaan, harmi vain että hän oli töissä ja minä olin asiakas. Lopputulos on aivan liian pitkään kestänyt hämmennys, ikävä ja palstailu. 2/10, would not recommend.
- sivusta
Rattoisaa pikkulauantaita kaivatulleni !
Se toinen tulee saamaan sulta haluamansa joko hyvällä tai pahalla. Toivottavasti päädytte naimisiin ettekä uutisiin.
Kysymys 70- ja 80-luvuilla syntyneille, oliko teille rippileiri maksullinen?
Vierailija kirjoitti:
Oli
Pidä hauskaa uudella paikkakunnalla kun saat muuton tehtyä, vietä kiva loppuelämä rakkaiden ihmisten sekä asioiden parissa ja ole sen verran suoraselkäinen ettet väännä tekoitkua kun kuulet minusta seuraavan kerran.
Myös kesäsiirtola maksoi normilapselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli
Ok, jotenkin vain ajattelin ettei olisi ollut.
Hyvää keskiviikkoa rakas tyyppi. Puuhailet varmaan taas kaikkea kivaa. Mulle on pääasia, että sulla on hyvä olla.
Olit mun viimeinen mahdollisuus onnellisuuteen, Iiris 💜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuijotan sinua tästä eteenpäin tahallani.
Voitas tuijottaa toisiamme silmiin ihan kahdestaan.
Me tuijoteltiin muutaman kerran toisiamme silmiin kahdestaan, harmi vain että hän oli töissä ja minä olin asiakas. Lopputulos on aivan liian pitkään kestänyt hämmennys, ikävä ja palstailu. 2/10, would not recommend.
- sivusta
Tämä. Se onkin jännä että toiselle tilanne on luultavasti normimaanantai, samaan aikaan kun hän nakkaa tietämättään mielenrauhani mäkeen. Tasan ei mene nallekarkit, mutta minkäs teet.
Mulle iski sellaine introvertin lomaväsymys. Kaipaan nyt vain hiljaisuutta, mutta muutamat terveiset voin kyllä kirjoitella. Tuleekohan sulle koskaan tällaista oloa?
Vierailija kirjoitti:
Olit mun viimeinen mahdollisuus onnellisuuteen, Iiris 💜
Aika lopullista tekstiä sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle iski sellaine introvertin lomaväsymys. Kaipaan nyt vain hiljaisuutta, mutta muutamat terveiset voin kyllä kirjoitella. Tuleekohan sulle koskaan tällaista oloa?
Joka päivä. Tosin yhteyttä sinuun tarvitsen tai pikemminkin tarvitsisin.
Hyvää huomenta myöskin. Tajuan sen, vaikka se sattuukin, kun haluaisin nähdä edes hetken. Jospa törmäisimme muualla.