Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (92082)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jepjep.
Montakos naista sulla on ylimäärin?
Mulla ei oo yhtään -Sivusta 🥹
Toisaalta se on aika vapauttavaa, tai olis jos ei kaipailis...
Päätin jättää väliin. Toivottavasti tulee hyvä ilta. Ja hyvää loppukesää.
Vierailija kirjoitti:
Päätin jättää väliin. Toivottavasti tulee hyvä ilta. Ja hyvää loppukesää.
Joo turhaan odottelin. :( Nähdään taas, toiv. IRL.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jepjep.
Montakos naista sulla on ylimäärin?
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Sun nimi alkaa samoilla kirjaimilla mihin mun nimi loppuu
Jep sukunimi ja etunimi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hää lirputtelee kolmelle eri naiselle. Vain minä tiedän näistä naisista. Saa nähdä miten käy. Sika.
En ole kolmelle lirputteleva mies, mutta sellaista se on jos on sinkku. Tulee yllättävän paljon kaikenmoisia kohtaamisia ihmisten kanssa. Vaikkei olisi sen kummempaa kuin hassuja tilanteita niistä silti muodostuu mieleenpainuvia kohtaamisia.
Hää ei ollut sinkku kun aloitti tämän lirputtelun ja pelin pitämisen. Nyt on. Älä oleta asioita.
Puhutkohan minusta? Naisia on kyl 2 liikaa.
No katsotaan puhunko, hänkin käyttää "kyl" -sanaa. Anna joku tunniste.
Mukavaa alkuiltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun nimi alkaa samoilla kirjaimilla mihin mun nimi loppuu
Jep sukunimi ja etunimi
Totta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hää lirputtelee kolmelle eri naiselle. Vain minä tiedän näistä naisista. Saa nähdä miten käy. Sika.
En ole kolmelle lirputteleva mies, mutta sellaista se on jos on sinkku. Tulee yllättävän paljon kaikenmoisia kohtaamisia ihmisten kanssa. Vaikkei olisi sen kummempaa kuin hassuja tilanteita niistä silti muodostuu mieleenpainuvia kohtaamisia.
Hää ei ollut sinkku kun aloitti tämän lirputtelun ja pelin pitämisen. Nyt on. Älä oleta asioita.
Anna sinä. Jotain mitä muut ei tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä. Juusto 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä. Juusto 🤣
No toi meni ohi :D
Joo niin se hänenkin mielestä meni ohi, ei usko et haisee juustolle 🤣 varmaan oot hää
Jos Argentiina voittaa niin kaivattu lähetät mulle wa-viestin. 😌😄
Sanoin aiemmin ettei sinussa ole virheitä, mut nyt muistin että katot jalkapalloa!
Vierailija kirjoitti:
Sanoin aiemmin ettei sinussa ole virheitä, mut nyt muistin että katot jalkapalloa!
Lähes täydellinen nainen :D
Vierailija kirjoitti:
Vaan koska ei ole parempaa tekemistä. 🤷 Vois esim. tehdä rakkautta jonkun kanssa mut tää on tällästä elämä.
Ihanaa lukea älykkään ja lempeän miehen ajatuksia. Sinut on selvästi kasvatettu hyvin. Maailmassa pitäisi olla enemmän sinun kaltaisiasi, Y.
Mulla ei oo yhtään -Sivusta 🥹