Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (50978)
Vierailija kirjoitti:
Hää lirputtelee kolmelle eri naiselle. Vain minä tiedän näistä naisista. Saa nähdä miten käy. Sika.
En ole kolmelle lirputteleva mies, mutta sellaista se on jos on sinkku. Tulee yllättävän paljon kaikenmoisia kohtaamisia ihmisten kanssa. Vaikkei olisi sen kummempaa kuin hassuja tilanteita niistä silti muodostuu mieleenpainuvia kohtaamisia.
10min päästä pitäis olla kyyti. Nimim. Toivottavasti en pakannu turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hää lirputtelee kolmelle eri naiselle. Vain minä tiedän näistä naisista. Saa nähdä miten käy. Sika.
En ole kolmelle lirputteleva mies, mutta sellaista se on jos on sinkku. Tulee yllättävän paljon kaikenmoisia kohtaamisia ihmisten kanssa. Vaikkei olisi sen kummempaa kuin hassuja tilanteita niistä silti muodostuu mieleenpainuvia kohtaamisia.
Hää ei ollut sinkku kun aloitti tämän lirputtelun ja pelin pitämisen. Nyt on. Älä oleta asioita.
Puhutkohan minusta? Naisia on kyl 2 liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Nuppi kipeänä ja hellyyden puute. Niskatkin niin jumissa, että jonkun pitäisi antaa sinne parantava suukko
Mä voisin hieroa hänen niskaa. Mul on sormissa älyttömät voimat
Vierailija kirjoitti:
Kerkeenkö edes pakkaa kamoja?
Mitä kamoja? Eikös se riitä, että on pahnoja ja täkki? Pemuutatte siellä sitten kaksin lopun elämäänne, silloin kun ette kasvata nauriita ja langoita jäneksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa älykkään lapsen niin lapsen kanssa kannattaa olla mahdollisimman aktivoiva ja aktiivinen eri tavoin ensimmäiset vuodet, sillon muodostuu valtavasti hermoratoja aivoissa. Tämän takia esikoiset on monesti älykkäimpiä lapsikatraasta, vanhemmat jaksaa olla kiinnostuneita ja antavat huomiota eri tavalla kuin seuraaville lapsille.
Älykkyys on geneettistä.
Siihen voidaan kuitenkin vaikuttaa jonkin verran, etenkin varhaislapsuudessa.
Mä oon sit meidän perheen älykkö, kun olen saanut eniten huomiota. Olen kyllä kuopus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa älykkään lapsen niin lapsen kanssa kannattaa olla mahdollisimman aktivoiva ja aktiivinen eri tavoin ensimmäiset vuodet, sillon muodostuu valtavasti hermoratoja aivoissa. Tämän takia esikoiset on monesti älykkäimpiä lapsikatraasta, vanhemmat jaksaa olla kiinnostuneita ja antavat huomiota eri tavalla kuin seuraaville lapsille.
Älykkyys on geneettistä.
Siihen voidaan kuitenkin vaikuttaa jonkin verran, etenkin varhaislapsuudessa.
Mä oon sit meidän perheen älykkö, kun olen saanut eniten huomiota. Olen kyllä kuopus.
Ihan mahdollista. Kuten äiti joskus sanoi, ekan lapsen kohdalla vanhemmat on vielä kiinnostuneita ja jaksaa lukea kirjoja ja leikittää, kaikki on uutta. Mutta ne seuraavat lapset tarttee jokainen ihan kaikki samat asiat, vaikka vanhemmat ois jo kyllästyneitä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.ortodoksi.net/index.php/Kozelštšanin_Jumalanäiti
Tarkemmin noista ihmeistä, kiinnostavia juttuja nämä.
Ihmeet ovatkin kiinnostavia ja Jumala on koko ihmisen elämänmatkan ajan aina valmistellut ihmisiä taas seuraaviin ihmeisiin. Nykyisin olemme jo oppineet esimerkiksi sen että ihminen voi halvaantua väliaikaisesti, aina halvaantuminen ei ole loppuikäistä.
Mulla ja broidilla 6 minsaa ikäeroa.
Olen esikoinen, hän kuopus.
Olin tosin vakava, tähtiä
tuntikausia tuijottava shamaani
jo 3-vuotiaana. 🧐🤧
98-vuotias vanhus 8-vuotiaana. 😄
Umm.. Reversed aging. 🤨 x
Tänää ei enempää jaksa.. Hyvää yötä likalle jolla on täällä monia nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Jepjep.
Montakos naista sulla on ylimäärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.ortodoksi.net/index.php/Kozelštšanin_Jumalanäiti
Tarkemmin noista ihmeistä, kiinnostavia juttuja nämä.
🙏👍 Kiitos tästä jaosta. x
Nyt on psykopaattimeininkiä.
Tuntemattomat antaa 4 kiusanegaa,
kun kiitin Jonnaa linkistä.
Mikä hiertää? Kristus-kirkkauteniko?
Onko todella noin paha olla?
Kokemusmaastonne ylipäätään
on todennäköisesti murto-osa
minun läpikäymistäni koettelemuksista.
En mä silti hoorittele tai riitaa kylvä. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: