Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12069)
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kuinka lähellä kaivattuasi asut?
Tällä hetkellä n. 6km. Aiemmin oli vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kuormittaa mua jo aikalailla.
Mikä siihen olisi ratkaisu?
Ratkaisu on puhua IRL🤦🤦
Mies miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä kerron sulle tarinan. Silloin useampi vuosi sitten kun yössä kohdattiin ja hetki samaa matkaa kuljettiin, jäin lopulta yksin kun poistuit. Olin kovin vaikuttunut sinusta enkä muuta saanut mieleeni mahtumaan.
Ennen pilkkua kerkesin vielä tiskille tilaamaan juoman ja sitä siemaillessani kylkeen liimautui vailla majapaikkaa oleva nuori ja kaunis opiskelijanainen umpihumalassa. Tämän helpompaa ja varmempaa tapausta yöseuraksi ja todennäköisesti seksiin ei ole eteen tullut. Kohteliaasti ohjasin kuitenkin neidon seuraavan ukkelin tykö, olithan mielessäni vain sinä.Onko tää se miesten perinteinen brassailu naiselle, että vientiä kyllä olisi?
Liekö tositarina ollenkaan?
Rakastan sinua, mietin todennäköisyyttä voisiko olla molemminpuolista.
Eräs herra hakkarainen voisi haahuilla perille asti. Oon bongaillu sua jo riittävästi. Oot myös tainnu tulkita joskus asioita ja tilanteita hiukan väärin.
Oot aika höpsö Lampas 😘 öitä muru
Vee
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Oot aika höpsö Lampas 😘 öitä muru
Vee
Vertti?
Ikävä. Aika tuskainen olo. Oletkohan sinä luovuttamassa? Huomiosi ainakin on ollut muualla jonkin aikaa. Toivottavasti sinulla oli mukava viikonloppu.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä kerron sulle tarinan. Silloin useampi vuosi sitten kun yössä kohdattiin ja hetki samaa matkaa kuljettiin, jäin lopulta yksin kun poistuit. Olin kovin vaikuttunut sinusta enkä muuta saanut mieleeni mahtumaan.
Ennen pilkkua kerkesin vielä tiskille tilaamaan juoman ja sitä siemaillessani kylkeen liimautui vailla majapaikkaa oleva nuori ja kaunis opiskelijanainen umpihumalassa. Tämän helpompaa ja varmempaa tapausta yöseuraksi ja todennäköisesti seksiin ei ole eteen tullut. Kohteliaasti ohjasin kuitenkin neidon seuraavan ukkelin tykö, olithan mielessäni vain sinä.Onko tää se miesten perinteinen brassailu naiselle, että vientiä kyllä olisi?
Liekö tositarina ollenkaan?
Toivottavasti ei, heitteille jätöltä kuulostaa ja pohjustukselta hädänalaisen hyväksikäytölle. Sivusta mieheltä, jolla omatunto.
Vierailija kirjoitti:
Eräs herra hakkarainen voisi haahuilla perille asti. Oon bongaillu sua jo riittävästi. Oot myös tainnu tulkita joskus asioita ja tilanteita hiukan väärin.
Minäkö tulkitsen väärin, ei kai sentään.😊😅
Ehkä siellä on se punatukkainen ihastuksesi. Joskaan tukka ei taida olla enää punainen.
Vierailija kirjoitti:
Ennen pilkkua kerkesin vielä tiskille tilaamaan juoman ja sitä siemaillessani kylkeen liimautui vailla majapaikkaa oleva nuori ja kaunis opiskelijanainen umpihumalassa. Tämän helpompaa ja varmempaa tapausta yöseuraksi ja todennäköisesti seksiin ei ole eteen tullut. Kohteliaasti ohjasin kuitenkin neidon seuraavan ukkelin tykö, olithan mielessäni vain sinä.
Huvittavaa kun miehet ovat innoissaan, jos joku umpikänninen nainen tulee iholle. Kun naisena taas olisi kamalaa jos joku känninen äijä vonkaisi seksiä. Ihan sama miten komea ja nuori olisi.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua, mietin todennäköisyyttä voisiko olla molemminpuolista.
Tarvitseeko se kirjoituttaa suihkareilla taivaalle?!
Vierailija kirjoitti:
Gn. Gn.
Hg bj kl ra cg pl dd th nx dt vg ?
Gallup
Haluatko, että kaivattusi lukiessaan tunnistaisi, että viestisi on hänelle vai kirjoitteletko omaksi huviksesi täällä?
Mun huomio on ollu lähinnä velvollisuuksissa ja pakollisissa jutuissa..
Minä en puhu mitään koska en kaipaa ketään!