Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (49753)

Vierailija
49682/49754 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän minun pitäisi sanoa? Ihastuin äärettömän voimakkaasti naiseen, jota en koskaan oppinut oikeasti tuntemaan, mutta josta luulen nähneeni silti perimmäisen. Erehdyinkö? En tiedä. Jollakin tavalla olen hänessä kiinni, vaikka järki-ihmisenä en näillä pohjilla ole valmis tekemään tämän asian eteen mitään. Samaan aikaan eräs nainen, jota en myöskään tunne, vaikuttaisi myös minulle sopivalta ja ulkonäkönsä vaikuttaa minuun miehenä. En tee kenenkään suuntaan mitään, koska on niin monta asiaa, joiden vuoksi en voi. Suurimmat lähtee minusta itsestäni, enkä niihin voi vaikuttaa. Yhteen olen ollut oikeasti valtavan ihastunut, mutta en tunne ja on myös syytä epäillä, ja toiseen en ole varsinaisesti ihastunut, mutta uskoisin olevan minulle sopiva ja ulkoisesti vetää puoleensa.

Järki sanoo, että ota selvää tästä jälkimmäisestä, mutta jos olen rehellinen, sydän on kiinni ensin mainitussa. Minä en halua kiusata ketään, minulle on naisia jonossa ihan oikeasti, mutta omastakin takaa on todella paljon itsestä riippumattomia ongelmia. Kenelle lähettäisin terveisiä, vai jättäisinkö lähettämättä. Vaikka kuinka haluaisin kaikille hyvää, myös itselleni, en tiedä yhtään, mitä pitäisi tehdä. En ole vähääkään kusipää, mutta minä en voi tehdä yhtään mitään ilman, että minua joku pitää kusipäänä. Olisi helpompaa, jos en oikeasti piittaisi muistakin.

Valitse se jonka tiedät sopivaksi, tuottaa suurempaa onnellisuutta pitkällä aikavälillä. Ton toisen kohdalla jahtaat mielikuvaa.

Kun luulet voivasi valita vain kahden naisen välillä ja olet ristiriidassa heidän välillään, se johtuu yksinkertaisesti siitä, ettei kolmatta naista ole vielä ilmestynyt.

Vierailija
49683/49754 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐈 <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49684/49754 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarvii tehdä. 

Anna minun tunnustaa tunteeni sinuun. 

Mikä sen estää?

Vierailija
49685/49754 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveiset kaivatulle voivat liittyä myös siihen, millaisia kriteerejä asettaa kumppanille. Sellaiset viestit voi ihan vaan ohittaa, jos ne eivät kolahda. Ei kannata loukkaantua ilman syytä tuntemattomien viesteistä. 😺

"...Kaipaamallesi henkilölle" vai "aseta kritereejä kuvittelliselle kumppaniehdokkaalle" 

Miksi pitää tulla ilkkumaan muiden viesteihin. Kai jokainen itse tietää, onko oikea kaivattu vai mielikuvitushenkilö ja suhteita täällä varmaan jotkut tavoittelee. Ohita, hyvä mies.

Vastuu jää lukijalle onko kaivattu vai ei. Esim. Hyvää yötä Rakas! Pusi pusi.

Vierailija
49686/49754 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnossa pakki, kiinteä kakki.

Kuitua ja d-vitamiinia.

Vierailija
49687/49754 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

I.    

Vierailija
49688/49754 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän minun pitäisi sanoa? Ihastuin äärettömän voimakkaasti naiseen, jota en koskaan oppinut oikeasti tuntemaan, mutta josta luulen nähneeni silti perimmäisen. Erehdyinkö? En tiedä. Jollakin tavalla olen hänessä kiinni, vaikka järki-ihmisenä en näillä pohjilla ole valmis tekemään tämän asian eteen mitään. Samaan aikaan eräs nainen, jota en myöskään tunne, vaikuttaisi myös minulle sopivalta ja ulkonäkönsä vaikuttaa minuun miehenä. En tee kenenkään suuntaan mitään, koska on niin monta asiaa, joiden vuoksi en voi. Suurimmat lähtee minusta itsestäni, enkä niihin voi vaikuttaa. Yhteen olen ollut oikeasti valtavan ihastunut, mutta en tunne ja on myös syytä epäillä, ja toiseen en ole varsinaisesti ihastunut, mutta uskoisin olevan minulle sopiva ja ulkoisesti vetää puoleensa.

Järki sanoo, että ota selvää tästä jälkimmäisestä, mutta jos olen rehellinen, sydän on kiinni ensin mainitussa. Minä en halua kiusata ketään, minulle on naisia jonossa ihan oikeasti, mutta omastakin takaa on todella paljon itsestä riippumattomia ongelmia. Kenelle lähettäisin terveisiä, vai jättäisinkö lähettämättä. Vaikka kuinka haluaisin kaikille hyvää, myös itselleni, en tiedä yhtään, mitä pitäisi tehdä. En ole vähääkään kusipää, mutta minä en voi tehdä yhtään mitään ilman, että minua joku pitää kusipäänä. Olisi helpompaa, jos en oikeasti piittaisi muistakin.

Valitse se jonka tiedät sopivaksi, tuottaa suurempaa onnellisuutta pitkällä aikavälillä. Ton toisen kohdalla jahtaat mielikuvaa.

Kun luulet voivasi valita vain kahden naisen välillä ja olet ristiriidassa heidän välillään, se johtuu yksinkertaisesti siitä, ettei kolmatta naista ole vielä ilmestynyt.

Minä tulin juuri. Mutten ole tuosta miehestä kiinnostunut. 

Vierailija
49689/49754 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiäks kaivattuni, mietin jo, et vietettäisikö joulu yhdessä? Miten nopeasti kaikki järjestyis, jos löydettäis vihdoin toisemme? Mulla ei ainakaan esteitä olisi. 🙂

Vierailija
49690/49754 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarvii tehdä? Tuu ja selvitä tämä sikailusotkus.

Vierailija
49691/49754 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaamisesi jälkeen millään "kriteereillä" ei ollut enää merkitystä. Olit sinä. Sinua rakastin. 💘

Vierailija
49692/49754 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Jeesus jo kaivolla?

Hän on aina odottamassa, jos vaan joku haluaa jutella kanssaan.

Vierailija
49693/49754 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule noutamaan omasi kotia.

Vierailija
49694/49754 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🎅

Vierailija
49695/49754 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

m92 🧡

Vierailija
49696/49754 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän Aristoteles selittäisi sen, että vankilat on täynnä miehiä

Vierailija
49697/49754 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin helliä sua ja pitää hyvänä! 😍😊

Vierailija
49698/49754 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiäks kaivattuni, mietin jo, et vietettäisikö joulu yhdessä? Miten nopeasti kaikki järjestyis, jos löydettäis vihdoin toisemme? Mulla ei ainakaan esteitä olisi. 🙂

Ei ehi, pukkihommia. 

Vierailija
49699/49754 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on hyvin ja pitäisi olla kiitollinen, mutta jotenkin oon nyt hukassa oman tilanteen kanssa. Olisin kaivannut siihen sun tukea.💫

Vierailija
49700/49754 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla uupumatta matkalla.

Vierailija
49700/49753 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut viimeaikoina niin läpinäkyvä että jos kaivattu ei tee mitään liikettä, hän ei ole kiinnostunut 

Ehkä läpinäkyvä mutta liian kaukana.