Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (49754)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mä rakastankaan kaivattuni lempeyttä ja empaattisuutta erityisesti tällä hetkellä! 🧡
Sama, ja lisäksi totuudellisuutta ja jämäkkyyttä, lujuutta ja johdonmukaisuutta. 🔥💚
😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku muu on sut nähnyt alasti 😔
Kymmenet ihmiset ovat. So?
Olen kade.
No mut voithan sinäkin nähdä, ei mulla ol salattavaa. Ota yhteys ja pyydä.
Terveiset kaivatulle voivat liittyä myös siihen, millaisia kriteerejä asettaa kumppanille. Sellaiset viestit voi ihan vaan ohittaa, jos ne eivät kolahda. Ei kannata loukkaantua ilman syytä tuntemattomien viesteistä. 😺
hyvää ja ihanaa yötä rakas m(n). täällä olisi syliä ja kainaloa sulle.
Vierailija kirjoitti:
Mietin tänään et pitäisikö järjestää sulle pelastusoperaatio sateen keskeltä tänne mun luokse, auringon alle.
Tullos tänne ja puserra, varron valmiudessa. Ole hyvä ja suorita. Tai tulisitko tänne sateeseen? Ilmaise koordinaattisi ja ryhmä -n siirtyy liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Terveiset kaivatulle voivat liittyä myös siihen, millaisia kriteerejä asettaa kumppanille. Sellaiset viestit voi ihan vaan ohittaa, jos ne eivät kolahda. Ei kannata loukkaantua ilman syytä tuntemattomien viesteistä. 😺
"...Kaipaamallesi henkilölle" vai "aseta kritereejä kuvittelliselle kumppaniehdokkaalle"
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset naiset ohitan. 👋 Se miesten halveeraaminen alkaa, kun joku kertoo jonkin kriteerin. En ihmettele että jäävät yksin.
Mietin tänään et pitäisikö järjestää sulle pelastusoperaatio sateen keskeltä tänne mun luokse, auringon alle.