Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (49753)
Ikävä töitä. Loma alkoi ja pinna kireänä ihanien omaisten luona. Välillä joutuu poikkeamaan ja tiedossa neljä pitkän sitkeää viikkoa. Kuinka voikin ikävöidä töihin? Kyllä vaan voi!
Naisen rakkaus on niin häilyvää ja vailla suuntaa.
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tule noutamaan omasi kotia.
Kun muutto on valmis.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran pitäisi miehenkin olla itsestään selvillä, että tietää, kenen kanssa haluaa elää.
Tutustumallahan sellainen selvitetään. Se tutustumisen aloittaminen tai jatkaminen on tässä kertakäyttökulttuurissa hyvin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä teidän ihastus on vaan sellaista limerikkiä.
There once was a man from Nantucket?
Vierailija kirjoitti:
Rinnassa pettymys kaiken päättymisestä. Sydämen sopukassa pieni valonpilkahdus välähtää, joka sisältää toivoa. Siellä pettymysten ja pimeyden keskellä. Toivon valo. Havahdun. Ja mietin et kauanko joudun näkemäön tuon valonvälkähdyksen. Kauanko kaikki on vielä mahdollista.
Täysin sinusta kiinni. Jos katsoo aina pois vuosi vuoden perään, kukaan ei jaksa odottaa ikuisesti. Sillä tapattaa rakkauden, koska rakkaus ei ole pelkkä tunne.
Vierailija kirjoitti:
Miks näytät niin pirun hyvältä?
Koska haluan sun huomion
Eipä tässä voi tehdä mitään muuta kuin antaa ajan kulua. Tuoko tämäkään kesä sinua? Oon ainakin tehny sulle selväksi että haluaisin yhteyden takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Rinnassa pettymys kaiken päättymisestä. Sydämen sopukassa pieni valonpilkahdus välähtää, joka sisältää toivoa. Siellä pettymysten ja pimeyden keskellä. Toivon valo. Havahdun. Ja mietin et kauanko joudun näkemäön tuon valonvälkähdyksen. Kauanko kaikki on vielä mahdollista.
Johdattakoon valo sinua, käyköön niin kuin on paras.
Vierailija kirjoitti:
Miks en näyttäis? Oonko vanha?
Vierailija kirjoitti:
Joku muu on sut nähnyt alasti 😔
Hyvvinnii on. Monikin. Laatikkokeukaperäinen liäkärimieskin ja nainenki.
Mulla olis hirveästi kerrottavaa. Mieluummin toki kuuntelisin sua, mutta nyt on vaan tapahtunut asioita enemmän kuin monella 10 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Jeesus jo kaivolla?
Hän on aina odottamassa, jos vaan joku haluaa jutella kanssaan.
Minä haluaisin 🙏 Herra järjestä tämä sydämellä oleva asia parhain päin. Särkynyttä sydäntä sinä et hylkää Herra 🙏
🙏🏻👍🏻 Aamen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän Aristoteles selittäisi sen, että vankilat on täynnä miehiä
Huonoja miehiä miesten pidättäminä ja miesten tuomitsemina.
Pääosin ateisteja.
Vierailija kirjoitti:
Oon sitä itsekin välillä ihmetellyt. Luulisi, että tällä ikää olisi jo vähän rapistunut.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tässä voi tehdä mitään muuta kuin antaa ajan kulua. Tuoko tämäkään kesä sinua? Oon ainakin tehny sulle selväksi että haluaisin yhteyden takaisin.
Toivottavasti muuallakin kuin täällä. Pidän teille peukkuja!
Hyvää yötä Elli. Nähdään pian. 🥰
Voihan olla että tiet kohtaavat sitten, kun molemmat ovat samassa kohtaa asioiden käsittelyssä ja on mahdollisuuksia tasapainoiseen suhteeseen, joka antaa molemmille enemmän kuin ottaa. Koskaan ei voi tietää tulevasta.
Minä haluaisin 🙏 Herra järjestä tämä sydämellä oleva asia parhain päin. Särkynyttä sydäntä sinä et hylkää Herra 🙏