Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (49753)
Vierailija kirjoitti:
Yritän olla uupumatta matkalla.
Tulen vastaan 🤗
Minulla ei ole muuta jaettavaa, kuin onkelmia onkelmien päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut viimeaikoina niin läpinäkyvä että jos kaivattu ei tee mitään liikettä, hän ei ole kiinnostunut
Ehkä läpinäkyvä mutta liian kaukana.
Kukaan ei ole liian kaukana jos kiinnostaa.
Kalliolla jalka lipsahtaa -
jo järveen kaivattuinen kipsahtaa.
Siellä se apua vaikeroi,
mutta enhän mä kuule. Oi voi voi.
Terveisiä
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on hyvin ja pitäisi olla kiitollinen, mutta jotenkin oon nyt hukassa oman tilanteen kanssa. Olisin kaivannut siihen sun tukea.💫
Haluan auttaa.
Rinnassa pettymys kaiken päättymisestä. Sydämen sopukassa pieni valonpilkahdus välähtää, joka sisältää toivoa. Siellä pettymysten ja pimeyden keskellä. Toivon valo. Havahdun. Ja mietin et kauanko joudun näkemäön tuon valonvälkähdyksen. Kauanko kaikki on vielä mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän olla uupumatta matkalla.
Tulen vastaan 🤗
Toivottavasti se näkyy myös minulle. Usko tähän on aika vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks kaivattuni, mietin jo, et vietettäisikö joulu yhdessä? Miten nopeasti kaikki järjestyis, jos löydettäis vihdoin toisemme? Mulla ei ainakaan esteitä olisi. 🙂
Jouluun on riittävästi aikaa. Ehditään vaikka muuttaa, sisustaa ja koristellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks kaivattuni, mietin jo, et vietettäisikö joulu yhdessä? Miten nopeasti kaikki järjestyis, jos löydettäis vihdoin toisemme? Mulla ei ainakaan esteitä olisi. 🙂
Ei ehi, pukkihommia.
Ei siihen koko joulua mene. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten pitäisi olla selviä itsensä kanssa ja naiset saa oireilla ja vaiheilla ja olla hankalia ja mitä vain? Suomessa on aika kovat vaatimukset miehille: mies ei saisi olla heikko ja hakusessa. Tätä ajatusta pitävät yllä myös naiset.
Saahan mies olla heikko ja hakusessa. Se on vaan vahvojen naisten hyvä tiedostaa, että pian hekin ovat heikkoja ja hakusessa, jos ryhtyvät terapeutiksi ja äidiksi aikamiehelle.
Niin. Mitään välimuotoahan tuossa ei voi olla?
Terveisin hukassa oleva mies joka kantaa itsensä.
Tämä teidän ihastus on vaan sellaista limerikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Rinnassa pettymys kaiken päättymisestä. Sydämen sopukassa pieni valonpilkahdus välähtää, joka sisältää toivoa. Siellä pettymysten ja pimeyden keskellä. Toivon valo. Havahdun. Ja mietin et kauanko joudun näkemäön tuon valonvälkähdyksen. Kauanko kaikki on vielä mahdollista.
Niin kauan kun et kipinään kaada vettä
Miks näytät niin pirun hyvältä?
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän Aristoteles selittäisi sen, että vankilat on täynnä miehiä
Huonoja miehiä miesten pidättäminä ja miesten tuomitsemina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehi, pukkihommia.
Ei siihen koko joulua mene. Sivusta.
En ole mikään kolmen minuutin pukki.
Suukko. Törkeen kova ikävä ja paljon olis asiaa. Nuku hyvin rakas. Näkisinpä sut taas ees unessa.
-Mangusti
Vierailija kirjoitti:
Minun tuttavapiirissä naiset on paljon vahvempia kuin miehet. Miehillä on pää levinnyt ja mielenterveys prakaa.
Väärien ihmisten kanssa voi käydä noin. Toivottavasti saavat asiansa kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jouluun on riittävästi aikaa. Ehditään vaikka muuttaa, sisustaa ja koristellakin.
Mä en tiedä haluaisiko kaivattu muuttaa niin nopeasti yhteen. Tai mitä ylipäänsä ajattelee, kun mut näkee..
Mulla kävi myös just näin kaivattuni kanssa! Se oli aina hän, josta olin haaveillut ja uneksinut. 🧡