Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (92082)
Vierailija kirjoitti:
Rinnassa pettymys kaiken päättymisestä. Sydämen sopukassa pieni valonpilkahdus välähtää, joka sisältää toivoa. Siellä pettymysten ja pimeyden keskellä. Toivon valo. Havahdun. Ja mietin et kauanko joudun näkemäön tuon valonvälkähdyksen. Kauanko kaikki on vielä mahdollista.
Niin kauan kun et kipinään kaada vettä
Miks näytät niin pirun hyvältä?
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän Aristoteles selittäisi sen, että vankilat on täynnä miehiä
Huonoja miehiä miesten pidättäminä ja miesten tuomitsemina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks kaivattuni, mietin jo, et vietettäisikö joulu yhdessä? Miten nopeasti kaikki järjestyis, jos löydettäis vihdoin toisemme? Mulla ei ainakaan esteitä olisi. 🙂
Ei ehi, pukkihommia.
Ei siihen koko joulua mene. Sivusta.
En ole mikään kolmen minuutin pukki.
Suukko. Törkeen kova ikävä ja paljon olis asiaa. Nuku hyvin rakas. Näkisinpä sut taas ees unessa.
-Mangusti
Vierailija kirjoitti:
Minun tuttavapiirissä naiset on paljon vahvempia kuin miehet. Miehillä on pää levinnyt ja mielenterveys prakaa.
Väärien ihmisten kanssa voi käydä noin. Toivottavasti saavat asiansa kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks kaivattuni, mietin jo, et vietettäisikö joulu yhdessä? Miten nopeasti kaikki järjestyis, jos löydettäis vihdoin toisemme? Mulla ei ainakaan esteitä olisi. 🙂
Jouluun on riittävästi aikaa. Ehditään vaikka muuttaa, sisustaa ja koristellakin.
Mä en tiedä haluaisiko kaivattu muuttaa niin nopeasti yhteen. Tai mitä ylipäänsä ajattelee, kun mut näkee..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Jeesus jo kaivolla?
Hän on aina odottamassa, jos vaan joku haluaa jutella kanssaan.
Minä haluaisin 🙏 Herra järjestä tämä sydämellä oleva asia parhain päin. Särkynyttä sydäntä sinä et hylkää Herra 🙏
Ikävä töitä. Loma alkoi ja pinna kireänä ihanien omaisten luona. Välillä joutuu poikkeamaan ja tiedossa neljä pitkän sitkeää viikkoa. Kuinka voikin ikävöidä töihin? Kyllä vaan voi!
Naisen rakkaus on niin häilyvää ja vailla suuntaa.
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tule noutamaan omasi kotia.
Kun muutto on valmis.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran pitäisi miehenkin olla itsestään selvillä, että tietää, kenen kanssa haluaa elää.
Tutustumallahan sellainen selvitetään. Se tutustumisen aloittaminen tai jatkaminen on tässä kertakäyttökulttuurissa hyvin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä teidän ihastus on vaan sellaista limerikkiä.
There once was a man from Nantucket?
Vierailija kirjoitti:
Rinnassa pettymys kaiken päättymisestä. Sydämen sopukassa pieni valonpilkahdus välähtää, joka sisältää toivoa. Siellä pettymysten ja pimeyden keskellä. Toivon valo. Havahdun. Ja mietin et kauanko joudun näkemäön tuon valonvälkähdyksen. Kauanko kaikki on vielä mahdollista.
Täysin sinusta kiinni. Jos katsoo aina pois vuosi vuoden perään, kukaan ei jaksa odottaa ikuisesti. Sillä tapattaa rakkauden, koska rakkaus ei ole pelkkä tunne.
Vierailija kirjoitti:
Koska haluan sun huomion
Eipä tässä voi tehdä mitään muuta kuin antaa ajan kulua. Tuoko tämäkään kesä sinua? Oon ainakin tehny sulle selväksi että haluaisin yhteyden takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Johdattakoon valo sinua, käyköön niin kuin on paras.
Vierailija kirjoitti:
Miks en näyttäis? Oonko vanha?
Tämä teidän ihastus on vaan sellaista limerikkiä.