Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (49569)
Kunhan ette minun somejupinoiksi
hänen tarinoitaan luule, niin
ihan sama minulle. En ole kertaakaan
käynyt Dubaissa. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muuten rakastan sun nimeä. Mutustelen sitä ja mietin, miten hyvin se se sopisi mun nimen kanssa yhteen. 😊
Nyt olis kiva kuulla lisää nimestä!
Se on jämäkkä, perinteinen ja älyttömän kiva. Soljuu suussa mukavasti. Hassua, ettei ole tullut nykyajan muotinimeä, vois periaatteessa olla sellainen. 🙂
Mies ilmeisesti kyseessä?
En kertoisi, vaikka minkä maailman
staran kanssa olisin bondannut.
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muuten rakastan sun nimeä. Mutustelen sitä ja mietin, miten hyvin se se sopisi mun nimen kanssa yhteen. 😊
Nyt olis kiva kuulla lisää nimestä!
Se on jämäkkä, perinteinen ja älyttömän kiva. Soljuu suussa mukavasti. Hassua, ettei ole tullut nykyajan muotinimeä, vois periaatteessa olla sellainen. 🙂
Mies ilmeisesti kyseessä?
Ei, kun nainen. 🙂
Huomasitkohan että minäkin olin siellä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli seksiäkin, kaivatun kanssa tietysti. Pääsispä iholle vihdoin ja viimein. 😊
Älykkäät ihmiset tekevät muutakin kuin ajattelevat seksiä koko ajan.
Sama kuin sanoisi nälkäiselle, älykäs ihminen tekee muutakin kuin ajattelee ruokaa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos täällä sanoo naisena, että on sutinaa jonkun suomijulkkiksen kanssa, niin ei uskota. Näköjään kun mies sanoo olleensa maailmantähtien kanssa niin se onkin ihan uskottavaa teidän mielestä. 😅
Mä en tajua, miksi sellaisella asialla tarvii edes lähteä ääneen leuhottaa kenellekään. Ihan kuin se olisi jokin saavutus elämässä. Ihmisiähän ne julkisuudestakin tutut henkilöt on tarpeineen, haaveineen ym.
Nainen on mieleltään lapsi eikä lapsi tajua mitään.
Vierailija kirjoitti:
Huomasitkohan että minäkin olin siellä...
Huomaisin takuulla. Missä? Huomaan kipeällä tavalla ettet ole mun lähellä..
Vierailija kirjoitti:
Niinhän mä olin! 🙂
🧑🦳👩🦳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta on totta, että jos päädytään keskustelemaan kahden kesken, se johtaa saman tien vielä lähempään tuttavuuteen. Tunteet ja vetovoima ovat sen verran vahvoja.
Ja siksi emme sitä teekään.
Sinä se jaksat vuodesta toiseen pelleillä.
Ei julksuudella ole muuta merkitystä, mutta jos sinulle on aina kerrottu, mikä sinussa on vikana ja pielessä, ja kuitenkin harvoille antavat maailmantähdet haluavat sinut sänkyynsä, se vaikuttaa. Tiedän ja olen keskustellut heidän kanssaan, enkä kuvittele turhia, mutta eivät hekään jokaiseen luota ja jokaista halua. Kun minua on niin paljon haluttu latistaa ja samaan aikaan monien haluamat naiset itse kiskovat minua sänkyyn, on sillä elvyttävä vaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli seksiäkin, kaivatun kanssa tietysti. Pääsispä iholle vihdoin ja viimein. 😊
Kuulostat samalta kuin joku nörttimies, joka ei saa ikinä. Happamia sanoi kettu jne.
Vierailija kirjoitti:
Ei julksuudella ole muuta merkitystä, mutta jos sinulle on aina kerrottu, mikä sinussa on vikana ja pielessä, ja kuitenkin harvoille antavat maailmantähdet haluavat sinut sänkyynsä, se vaikuttaa. Tiedän ja olen keskustellut heidän kanssaan, enkä kuvittele turhia, mutta eivät hekään jokaiseen luota ja jokaista halua. Kun minua on niin paljon haluttu latistaa ja samaan aikaan monien haluamat naiset itse kiskovat minua sänkyyn, on sillä elvyttävä vaikutus.
Kai hyödynsit tilanteet. Unohda jo latistus ja hae terapia tai mene eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin harvoille antavat maailmantähdet? Kyllä ne panevat niin paljon kuin sielu sietää, helppo seksiseura ei niiltä lopu.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kelpaisikin maailmantähtien kertakäyttötavaraksi, niin
jos mies on hukassa itsensä ja elämäntehtävänsä suhteen, niin eipä hänestä ole vakavassa parisuhdemielessä mitään iloa fiksulle naiselle. Ei mies voi odottaa, että joku nainen lähtee vetämään perässään ja tekemään sitä työtä, joka jokaisen pitää tehdä itsensä kanssa. Se on pitkä tie, mutta se kannattaa käydä läpi.
Oletpa ankara. Jos tykkäisin jostakusta, todellakin antaisin kaikkeni hänelle ja auttaisin kaikin tavoin myös mielen asioissa.
Jos nainen on 3m kauempana liedestä on hän karkuteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä muuta sano. Olen ajatellut seksiä kaivatun kanssa koko päivän ja samalla tehnyt täyden päivän töitä, kasapäin kotitöitä, huolehtinut pienistä lapsista ja eläimistä, vauvapalstaillut, tehnyt parit ruoat, riidellyt kotitöistä, korjannut pikku juttuja jne. Mutta olenkin Mensan jäsen joten pystyn tekemään muutakin samalla.
Sinäkin olit vielä alle kolmekymppinen kun kaipaus alkoi.