Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (90947)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka rutistaisi äitiä, joka kuuntelee ja lohduttaa lapsiaan tuntitolkulla?
Katopa sinne aviovuoteen toiselle puolelle jos sieltä vaikka löytyis joku.
Ei ole mitään aviovuodetta saati puolisoa, joten huolehdi vain omasta liitostasi.
Ihan oma syy sitten.
Kyllä se on monen ihmisen syy, myös sen, joka pesi kätensä.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, että siitä porukasta joku kaipaa mua täällä. En vaan tiedä, kuka.
On kaipausta ja sitten on "kaipausta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli vain tarve yksityisyydelle.
Sulla on aika usein tarve sellaiselle. Myös muissa asioissa.
Kuten?
Minulta.
Hyväksyn ne asiat mistä olen ollut avoin.
Opelle mansikkaa ja pusu. 🤍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaipaamani olisi ottanut yhteyttä, tietenkin olisin vastannut. Ihmeellistä sakkia, jos ei vastata ihmiselle, josta tykkää.
Jep. Ja näin syntyy kuilu välillemme.
Olet ilmeisen tyytyväinen tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva keskustella kanssasi..
Kenen kanssa minun olisi kunnia jutella?
Tiedät kyllä.
Tyhmä kommentti täällä. Kukaan ei oikeasti tiedä. Sivusta
Tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus. Kukaan täällä ei edelleenkään tiedä, vaikka annettaisi koko nimi. Joten älkää kysykö. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen on tehnyt homman, opetatko, miten se olisi pitänyt tehdä vai kiitätkö?
Jos on kyse kotihommasta niin miksi pitäisi kiittää? Kiitätkö sinä jokaisesta pikku askareesta joka tehtiin yhteisen kodin eteen? Eihän ne mitään palveluksia toiselle ole vaan molempien vastuulla yhtä lailla. Sivu
Jos arvostelee työtä, jonka toinen on tehnyt, sopii tehdä itse paremmin. Arvostelijat näyttäkööt esimerkkiä, kun niin hyvin osaavat. 💪🏽
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, että siitä porukasta joku kaipaa mua täällä. En vaan tiedä, kuka.
On kaipausta ja sitten on "kaipausta".
Vihaketjuhan tämä.
Pienet mielet pitää kovinta ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen on tehnyt homman, opetatko, miten se olisi pitänyt tehdä vai kiitätkö?
Jos on kyse kotihommasta niin miksi pitäisi kiittää? Kiitätkö sinä jokaisesta pikku askareesta joka tehtiin yhteisen kodin eteen? Eihän ne mitään palveluksia toiselle ole vaan molempien vastuulla yhtä lailla. Sivu
Pointtina oli asenne. Jos ei itse tee ja tulee marisemaan, että väärin tehty, voi tarkistaa asetuksensa. Ja ylipäänsä voi miettiä, kiittääkö vai kritisoiko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on hankala ymmärtää sua. Käyttäydyit aina kuin vihaisit minua, mutta kuitenkin ilahduit huomiostani.
En vihannut enkä vihaa. Olen vain outo.
Niin minäkin. Oltaispa outoja yhdessä.
Mun ihastusta kuvailtiin "omituiseksi äijäksi" 😅😅 mun mielestä hän ei ole omituinen
No voi hyvin olla, että sukupuolesta riippuen kilpailee sinun tai kaivatun kanssa ja yrittää mustamaalata.
Pätee myös yhteyden ottamiseen tai aloitteen tekemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se valkoinen paita - kenellä, milloin ja millainen?
Sivusta, mutta miksiköhän valkoinen paita miehellä on niin upea? Vaikka t-paitakin. Huhhuh.
Naisellakin se näyttää hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Seksisuhde on ongelmallinen. Kun miehet tulee iskee, ei oikeen voi sanoa olevansa sinkku vaikka onkin, mitä pitäis sanoa?
Että et ole haku päällä just nyt. Jos siis haluat torjua.
Jos et halua torjua, totta kai voit kertoa olevasi sinkku. Eihän seksiin perustuva suhde susta kenellekään varattua vielä tee.
Mukavaa kesäiltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointtina oli asenne. Jos ei itse tee ja tulee marisemaan, että väärin tehty, voi tarkistaa asetuksensa. Ja ylipäänsä voi miettiä, kiittääkö vai kritisoiko.
Mistä pitäisi siis kiittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se valkoinen paita - kenellä, milloin ja millainen?
Sivusta, mutta miksiköhän valkoinen paita miehellä on niin upea? Vaikka t-paitakin. Huhhuh.
Varsinkin jos on vähänkään päivettynyt tai luonnostaan tummempi iho, niin se hehkuu pronssisena valkoista kangasta vasten oli mies tai nainen..
Mut ihan sama mitä päällä.