Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (47911)
Heitä mulle edes yks pikkiriikkinen vihje. Lupaan napata sen kiinni, vaikka aivot olis jo sulanu helteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä pidä Helsingistä, mutta vaihtoehdot on Suomessa vähissä sillä en pidä myöskään pilkupitöjien juorukerhoista tai maaseudun pitkistä ja pimeistä talvista ilman valon häivää.
Helsinki on kiva. Tai no länsi ja etelä lähinnä. Muu on aika paskea.
Ajattelen samoin. Mutta koska varat eivät riitä rantaan tahi keskuspuiston reunaan , palaan takaisin kotikunnaille, yksin tai muodostelmassa mutta palaan juurillein.
Minä tunnistin! Mietin mikä tuo hyvälle tuoksuva pesuaine on ja tarkemmalla haistelulla sain selville, ettei se ollutkaan Omoa vaan Sertoa.
God natt svenskspråkiga fru speciallärare från Helsingfors 😚
Sov gott!
Ei haihdu tuska milloinkana..
Vierailija kirjoitti:
Heitä mulle edes yks pikkiriikkinen vihje. Lupaan napata sen kiinni, vaikka aivot olis jo sulanu helteeseen.
Rakastan Siua. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon että otat yhteyttä kun oot maisemissa. Oon sulle valmiina. 6 vuotta vanhemmalle
Oonkohan liian vanha sittenkin?
Miehelle oli. Ei todellakaan oo liian vanha
Vierailija kirjoitti:
Yö halit..-A😘
Halit ja hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Ilta, kohta jo yö. Ei kai me sitten nähdä tänäänkään, vaikka olisi niin hieno ilma yhteiselle kävelylle. Lämmin halaus sinulle, nuku hyvin ja rauhassa. Olet tärkeä.
Molemminpuolista. Hyvää yötä. Naiselle mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
🍀
Pysyt sinnikkäästi sydämessäni. Kauniita unia S-naiselle! 😘
Oon tänään hymyillyt täällä kuin joku idiootti
Rakastan sua, vaikka mun aivot suli.
R a k a s
Mulla on ikävä sua.
Japani putosi kisoista. #0_0''#