Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (47914)
Löysin meille äsken asunnon. Sen verran seinähullu olen näköjään minäkin. Mahtuu molempien lasikokoelmat. Skool kaivatul!
Tykkäätköhän helteestä, onks sun hyvä olla auringonpaisteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menetin luottamukseni sinuun. Siksi en ottanut yhteyttä. En pahuuttani vaan siksi että huomasin menettäneeni myös todellisuudentajuni. Kummallinen ilmapiiri levisi koko ryhmään, jonka osia olimme.
Jos olisin puhunut sinulle suoraan, olisit todennäköisesti ajatellut minun seonneen.
En pidä ketään seonneena, yhtään enempää kuin itseänikään, mutta tiedän sen tunteen kun ei voi puhua mistään kellekään kun hulluna pitäisivät. Huomasin että luottamus katosi ja se katosi aika epäreilun tuntuisesti. En yhtään pitänyt siitä tavasta, mutta ymmärrän täysin miksi niin voi käydä. En mieti pahalla.
Taidatte olla kovia olettamaan kaikenlaista, folks.
(eri)
Ensi kesää kohti, toivottavasti siitä tulee ihana.
Hyvä että elämä menee eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että elämä menee eteenpäin.
Ainahan se menee, olosuhteista huolimatta. Periaatteista on kuitenkin pidettävä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Pyllistäisitkö stay upeissa? ;)
Sekä villaisessa hellekypärässä.
Leikkaan vaan sen osan pois muististani. Noin. Roskissa on.
Tämä kesä on vasta alkamassa, kun alkukesä meni miten meni.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä sanoa enää.
Ei tarvitse, katseet kertovat enemmän kuin tuhat sanaa.
Aika hankala vieläkään keskittyä mihinkään, kun pyörit päässäni koko ajan, eikö voitais tavata jossain?
Jos oot mies niin tavataan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos oot mies niin tavataan vaan.
Voin mä ruveta mieheksi, se on sitä nykyaikaa kato. On tässä muutenkin enemmän selkärankaa kuin monella miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa voimalauseita.
Je suis puppa
Tiedät mistä mut löytää ensi viikolla. Tapaamisiin.
Vierailija kirjoitti:
Aika hankala vieläkään keskittyä mihinkään, kun pyörit päässäni koko ajan, eikö voitais tavata jossain?
Okei, missä nähään?
Vierailija kirjoitti:
Pyllistäisitkö stay upeissa? ;)
Pyllistän ilman stay uppeja.
Sivusta vastaajat, tehkää omat aloituksenne.