Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (46715)

Vierailija
46621/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäätkö, ettet pystyisi vastustamaan, jos lähentyisimme edes vähän?

En pystyisi, olisin kuin seinään vasten ajettu.

Vierailija
46622/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla mulla tuli aivan yhtäkkiä todella vahva tunne että ajattelet mua fyysisesti. Kuulostaa hullulta mutta tuntuu että meidän välillä on joku henkisen tason kuuma linja. Melkein kuin olisit ollut siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46623/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

GALLUP: Kaivatun mieleenpainuvin asu?

Flanellipaita ja verkkarit, joo luit oikein.

Mulla oli töissä joskus.

Töissä vai työmatkoilla?

Vierailija
46624/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen illalla mulla tuli aivan yhtäkkiä todella vahva tunne että ajattelet mua fyysisesti. Kuulostaa hullulta mutta tuntuu että meidän välillä on joku henkisen tason kuuma linja. Melkein kuin olisit ollut siinä.

Eli runkkasitte samaan aikaa

Vierailija
46625/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisena mut haluaisit. Mitä pitäisi korjata tai muuttaa. 

Vain se asia joka estää sinua. Kunnollisuus ehkä vähemmäksi kiitos?

Mitä oletat sitten tapahtuvan? 🙂 Sivu

Suudelmaa olen aika paljon miettinyt, pitemmälle en ole uskaltanut.

Mä olen miettinyt suudelmia ja seksiä kaivatun kanssa. Mitään muuta pystykään ajattelemaan. Ja ihan oma vika, kun tekee mieli, kun olen oikein ruokkinut näitä ajatuksia. Huokaus! Sivu

Vierailija
46626/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäpä vasta romantikko olet

Vierailija
46627/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti kova kontrolloinnin tarpeesi. Ja se että olet jäärä, mielestäsi aina oikeassa. Opettele olemaan väärässäkin. Kuuntelisit joskus, etkä aina änkkäis sitä omaa järkkymätöntä kantaas. Älä keskeytä kun toinen puhuu. Älä puhu päälle kovaa ja intä. Opettele kuuntelemaan ja olemaan hiljaa, edes joskus. Ole läsnä, edes joskus, kysy edes kerran kk miten meni päivä, äläkä puhu aina vaan itsestäsi. Kokoajan. Taukoamatta. Opettele pyytämään anteeks kun loukkaat jotakuta. Ja opettele antamaan anteeks kun sinulta pyydetään. Voisitko myös opetella kommunikoimaan kaiken kaikkiaan. Empatia kyvyn lisääntyminen olisi hyvä juttu myös. Oot todella nollissa sen kanssa. Kumin voisit laittaa rosikseen eikä vessanpönttöön. Ja töistä tullessa voisit mennä suoraan suihkuun kiitos. Ei mulla muuta. Ps. Rakastan sua silti 💛🧡

Kaivattusi varmaan tuntee itsensä todella arvostetuksi.

Vierailija
46628/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin luonnollista vaikka sana on karski

Vierailija
46629/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha leikkiä tulella. Niin vahvaa ihmistä ei olekaan, että pystyisi vastustamaan kiusausta, johon itse itsensä tieten tahtoen saattelee. 

Vierailija
46630/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltaispa runkattu samaan aikaan. Silleen, et toinen olisi ollut siinä jollain lailla mukana, puhelimen tms. välityksellä, kun livetapaaminen ei onnistu. /sivusta

Vierailija
46631/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti kova kontrolloinnin tarpeesi. Ja se että olet jäärä, mielestäsi aina oikeassa. Opettele olemaan väärässäkin. Kuuntelisit joskus, etkä aina änkkäis sitä omaa järkkymätöntä kantaas. Älä keskeytä kun toinen puhuu. Älä puhu päälle kovaa ja intä. Opettele kuuntelemaan ja olemaan hiljaa, edes joskus. Ole läsnä, edes joskus, kysy edes kerran kk miten meni päivä, äläkä puhu aina vaan itsestäsi. Kokoajan. Taukoamatta. Opettele pyytämään anteeks kun loukkaat jotakuta. Ja opettele antamaan anteeks kun sinulta pyydetään. Voisitko myös opetella kommunikoimaan kaiken kaikkiaan. Empatia kyvyn lisääntyminen olisi hyvä juttu myös. Oot todella nollissa sen kanssa. Kumin voisit laittaa rosikseen eikä vessanpönttöön. Ja töistä tullessa voisit mennä suoraan suihkuun kiitos. Ei mulla muuta. Ps. Rakastan sua silti 💛🧡

Mitä kokoja kokoaa?

Vierailija
46632/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sepä siinä naurattikin, toinen tulee töksäyttämään :D Näistä aiheista on maailmansivu tehty maailman kauneimmat runot ja laulut mutta myös ronskeimmat ja karskeimmat. "Kaipausketjussa" ehkä odottaa enemmän sitä söpöilyä.

Vierailija
46633/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan muuttaa. Noin viisikymmentä kilometriä, kiitos.

Aika onnettomasta taipaleesta on rakkaustarinasi kiinni.

Vierailija
46634/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup

Kuinka nopeasti tekisitte lapsen?

Vierailija
46635/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan muuttaa. Noin viisikymmentä kilometriä, kiitos.

Aika onnettomasta taipaleesta on rakkaustarinasi kiinni.

Tarina ei ole kiinni siitä kyllä. Kysyttiin mitä haluaisin että hän muuttaa.

Vierailija
46636/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpahan sulla miesmaku!

Vierailija
46637/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Kuinka nopeasti tekisitte lapsen?

En usko että tekisimme lasta.

Vierailija
46638/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha leikkiä tulella. Niin vahvaa ihmistä ei olekaan, että pystyisi vastustamaan kiusausta, johon itse itsensä tieten tahtoen saattelee. 

Miksi haluaisin vastustaa kiusausta?

Vierailija
46639/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin varpaan kynnet, jos sattuisit kysyyn uimaan 😅 toivossa on hyvä elää.. 

Vierailija
46640/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnollisuudella kuitataan nykyisin kaikki. Luonnollista olisi puhua//kirjoittaa asiallisesti.Jokainen voi kyllä käyttää mielikuvitustaan niin pitkälle kuin haluaa.Kuten laulussa sanotaan ``miks kaikki kaunis tahtoo kuolla.``

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi