Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (46434)
Vierailija kirjoitti:
Tuo yksi sankari yrittää saada naiset välittömästi sänkyyn, koska sen jälkeen kukaan ei ainakaan suostu jos tutustuu tuohon luonteeseen.
Niinpä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuntisit surua siitä, että joku asettaa sinulle aikaikkunoita ja jos et niihin vastaa, ikkunan sulkeuduttua aloittaa suhteen toisen kanssa? Eikö siitä pitäisi olla hyvin onnellinen, että pääsee eroon tuollaisesta ihmisestä?
Kaikki eivät osaa keittää sammakkoa hitaasti vedessä. Jotkut naiset ovat odottaneet yli kymmenen vuotta, jopa lapsia saaneet, eivätkä vieläkään ole saaneet avioliittoehdotusta.
Mitä se avioliitto sitten muuttaa?
T. skeptisesti avioliittoon suhtautuva nainen
Aiemmin toivoin, että tyttären saaminen mahdollistaisi sujuvan avioliiton lapseni isän kanssa. Nyt kuitenkin lastenhoitoongelmien vuoksi jopa kadun lapsen saamista, ja ero tuntuu vieläkin vaikeammalta. Sama mies on ajanut minut avioliittohullusta ihmisestä sellaiseksi, joka haluaa erota hänestä ja kasvattaa lapsen yksin. Kohtalo on tehnyt minulle julman pilan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen haluaa toista, hän haluaa häntä heti eikä vasta jonkun 3 kk koeajan jälkeen. Jos ei halua nyt, silloin hän ei halua ollenkaan. Tietysti sellaisen kanssa pyritään heti hyväilemään, suutelemaan ja sänkyyn, jota pidetään vastustamattoman kauniina/komeana. Jos jonkun kanssa on mennyt nopeasti sänkyyn, mutta minjn kanssa ei, niin silloin hän tietysti pitää sitä toista puoleensavetävämpänä kuin minua.
Kovin yksipuolinen ja mustavalkoinen käsitys. Eivät kaikki ole samanlaisia.
Halu voi kasvaa myös toiseen paremmin tutustuessa, kun selviää kuinka hieno ja arvostettava ihminen on kyseessä.
Silloinkin kun halu on heti läsnä, eivät kaikki koe olevansa hetkessä valmiita. Syitä on monia, kaikki eivät millään tavalla liity vastapuoleen vaan itseen.
Eivätkä kaikki edes tahdo saman tien purkaa jännitettä pois, vaan nimenomaan haluavat nauttia siitä. Siihen on syynsä miksi suuret romanttiset tai eroottisetkaan tarinat eivät kulje suoraviivaisesti tyyliin "Tapasivat - menivät sänkyyn".
Ja tällöin siis nimenomaan niinkin, että sen vähemmän kuumottavan kohdalla saatetaan hypätä helpommin sänkyyn. Kun ei sillä ole niin väliä.
Jep. Yleensä vähemmän kuumottavan kanssa on helpompi edetä, kun ei ole niin paljon tunteita pelissä. Se vaan on vähän laimeaa sitten ja voi alkaa v*tuttaa, jos on sellaisen ihmisen kanssa johon tyytyy.
Vierailija kirjoitti:
Sinun tekee nytkin minua mieli niin ettet pysty olemaan.
Ei tee. Sinä haluat vain pitää kontrollissasi, siitä nautit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen haluaa toista, hän haluaa häntä heti eikä vasta jonkun 3 kk koeajan jälkeen. Jos ei halua nyt, silloin hän ei halua ollenkaan. Tietysti sellaisen kanssa pyritään heti hyväilemään, suutelemaan ja sänkyyn, jota pidetään vastustamattoman kauniina/komeana. Jos jonkun kanssa on mennyt nopeasti sänkyyn, mutta minjn kanssa ei, niin silloin hän tietysti pitää sitä toista puoleensavetävämpänä kuin minua.
Halu voi kasvaa myös toiseen paremmin tutustuessa, kun selviää kuinka hieno ja arvostettava ihminen on kyseessä.
Silloinkin kun halu on heti läsnä, eivät kaikki koe olevansa hetkessä valmiita. Syitä on monia, kaikki eivät millään tavalla liity vastapuoleen vaan itseen.
Eivätkä kaikki edes tahdo saman tien purkaa jännitettä pois, vaan nimenomaan haluavat nauttia siitä. Siihen on syynsä miksi suuret romanttiset tai eroottisetkaan tarinat eivät kulje suoraviivaisesti tyyliin "Tapasivat - menivät sänkyyn".
Ja tällöin siis nimenomaan niinkin, että sen vähemmän kuumottavan kohdalla saatetaan hypätä helpommin sänkyyn. Kun ei sillä ole niin väliä.
Edelleen hämmentää, että eikö naiset oikeasti ymmärrä miltä tämä asetelma miehestä tuntuu vai onko sittenkin niin, että naiset kyllä ymmärtää, mutta yrittää kaasuvalottaa miehiä täysillä?
"Jos en välitä miehestä, niin voin hypätä helpommin sänkyyn, päästää sen miehen siittimen sisääni, ottaa riskin raskaudesta ja taudeista, ja antaa sen miehen heittää siemenensä sisään/suuhun/naamalle. Kun ei sillä ole niin väliä. Mutta jos välitän miehestä, niin sitten on parempi ottaa aikalisä ja edetä hitaasti."
Juuh, okei, tosi loogista.
Et ole koskaan miesten kuullut sanovan naisista että "kyllähän tota nyt kerran panis". Miksei naisetkin voi ajatella osasta miehiä niin?
Vierailija kirjoitti:
Puhut itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua kiihottaa. Et halua myöntää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut itsestäsi.
Oota, katson.
Ehket ehdi ja löydä näitä viestejä täältä sotkun seasta, mut laitan vieläkin lämpöiset terkut sinne sulle. Kunpa pääsisin sun syliin. Oot rakas ja mielessä ihan koko ajan. Toivottavasti sulla on kiva päivä. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se, joka tuo sulle suurinta mielihyvää. Joku haluaa sinua hullun lailla, mutta et suo hänelle mitään vaan pidät puun ja kuoren välissä. Mikä vallan tunteessa on niin kivaa? Itse et voi sietää minkäänlaista itseesi kohdistuvaa kontrollointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen hämmentää, että eikö naiset oikeasti ymmärrä miltä tämä asetelma miehestä tuntuu vai onko sittenkin niin, että naiset kyllä ymmärtää, mutta yrittää kaasuvalottaa miehiä täysillä?
"Jos en välitä miehestä, niin voin hypätä helpommin sänkyyn, päästää sen miehen siittimen sisääni, ottaa riskin raskaudesta ja taudeista, ja antaa sen miehen heittää siemenensä sisään/suuhun/naamalle. Kun ei sillä ole niin väliä. Mutta jos välitän miehestä, niin sitten on parempi ottaa aikalisä ja edetä hitaasti."
Juuh, okei, tosi loogista.
Et ole koskaan miesten kuullut sanovan naisista että "kyllähän tota nyt kerran panis". Miksei naisetkin voi ajatella osasta miehiä niin?
Voin olla poikkeus, mutten ole koskaan ajatellut kenestäkään miehestä noin. On ollut "joko tai", kokonaisvaltainen ihastus tai ei mitään.
Sivunainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuntisit surua siitä, että joku asettaa sinulle aikaikkunoita ja jos et niihin vastaa, ikkunan sulkeuduttua aloittaa suhteen toisen kanssa? Eikö siitä pitäisi olla hyvin onnellinen, että pääsee eroon tuollaisesta ihmisestä?
Kaikki eivät osaa keittää sammakkoa hitaasti vedessä. Jotkut naiset ovat odottaneet yli kymmenen vuotta, jopa lapsia saaneet, eivätkä vieläkään ole saaneet avioliittoehdotusta.
Mitä se avioliitto sitten muuttaa?
T. skeptisesti avioliittoon suhtautuva nainen
Aiemmin toivoin, että tyttären saaminen mahdollistaisi sujuvan avioliiton lapseni isän kanssa. Nyt kuitenkin lastenhoitoongelmien vuoksi jopa kadun lapsen saamista, ja ero tuntuu vieläkin vaikeammalta. Sama mies on ajanut minut avioliittohullusta ihmisestä sellaiseksi, joka haluaa erota hänestä ja kasvattaa lapsen yksin. Kohtalo on tehnyt minulle julman pilan.
Menitte siis naimisiin koska saitte lapsen? Missä rakkaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua kiihottaa. Et halua myöntää sitä.
Ei minua kiihota tippaakaan se, että nautit kontrolloinnista. Ihan muut asiat saavat heräämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se, joka tuo sulle suurinta mielihyvää. Joku haluaa sinua hullun lailla, mutta et suo hänelle mitään vaan pidät puun ja kuoren välissä. Mikä vallan tunteessa on niin kivaa? Itse et voi sietää minkäänlaista itseesi kohdistuvaa kontrollointia.
Höps muru, kunhan leikin ajatuksella. Älä ota haudanvakavasti.
Olisitpa täällä ja katsoisit minua oikein tiukasti silmiin...
Oikeasti se on niin, että kumpikaan emme saa sitä sammumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaan koko jutun juoni sinulle. Se tässä surullista onkin.
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa täällä ja katsoisit minua oikein tiukasti silmiin...
Tillitän niim pirusti 😶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaan koko jutun juoni sinulle. Se tässä surullista onkin.
Elä hupata, minä tiedän tilanteeni paremmin.
Anna tulla vain.