Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45907)
Vierailija kirjoitti:
Niin suuri on rakkautesi.
Se on kyllä. En tiedä minne sitä laittaisin kun se tulvii yli äyräiden.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua H nyt ja aina
H mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua H nyt ja aina
Tee sille se aloite, niin sen ei tarvi täällä niistä jankata enää.
Vierailija kirjoitti:
Aika sekava olo. En oikein tiedä mitä ajatella. Ikävöinyt oon sua kovasti. Mielelläni mä olisin jutellut kasvokkain, ja vielä mieluummin ollut halauksessa. Nuku hyvin rakas.
Unohdan aina allekirjoittaa.
-Mangusti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti.
Komea, seksikäs ja uskollinen kuulostaa hyvältä. Raha yks hailee.
Mulle ei. En voi sietää köyhyyttä.
Annan ilmaisen vinkin, että siinä tapauksessa kannattaa järjestää oma elämä siten ettei tarvitse. Silloin sun ei myöskään tarvitse kiinnostua kenenkään muun varallisuudesta kuin siitä omastasi. Loogista eikö.
Joku fiksu joskus sanoi, että kannattaa hommata rikas nainen, niin hän ei ainakaan ole kanssasi rahan takia.
Toi vinkki toimii kyllä vain rikkaille. Rikkaan kannattaa hommata rikas puoliso niin tietää että toinen ei ole rahan perässä. Muille se on nyt ihan yks hailee, vai luuleko joku keskiluokkainen ukko että naiset on hänen vähäisten rahojensa perrässä?
lol, kiven allako elät?
Sinä taidat elää, jos et ole huomannut että naiset käyvät ihan itsekin töissä.
Ja sehän tarkoittaa ettei voi taloudellisesti tai ajallisesti hyväksikäyttää.. juu
Ihan yhtä hyvin mies voi hyväksikäyttää naista taloudellisesti.
Kyllä. Esim pitää synnyttäjänä ja kodinkoneena, nainen poissa töistä hoitamassa miehen lapsia kun mies tekee uraa ja avioehto siihen päälle niin nainen jää puille paljaille kun mies ottaa eron ja naiselle nauretaan mitäs läksit, oletko loinen kun kyselet rahan perään!!
Tuossa tilanteessa avioehtoon voi hakea mitätöintiä tai kohtuullistamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa että joku perusduunia tekevä mies luulee että naiset on hänen rahojensa perässä. Aikas rikas saa olla että saa peräänsä jotain onnenonkijoita. Noita rikkaita ei tässäkään maassa kovin montaa ole, joten olkaa ihan huoleti palstamiehet. Kukaan nainen ei ole teidän pennostenne perässä.
Kai tiedät että on naisia, jotka kituuttavat pätkätöissä tai ovat työttömiä?
Kai sinäkin tiedät, että on monia miehiä jotka ovat työttömiä tai pätkätöissä? Tuskin kukaan hakee kumppania siksi että on itse pätkätöissä tai työtön 😂
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on ilmaista. Siihen sulla ei ole varaa, koska en ole edes sen arvoinen.
😭😭
Voisit nainen olla täällä kainalossani kuuntelemassa sateen ropinaa. Kauniita viileitä unia 💙💕
Kiirettä ei ole, saadaan rauhassa tutustua.
Se on juuri monelle vaikeaa että rakkaus ja raha kulkee aina jotenkin käsi kädessä, vaikka tavallaan haluaisi ettei näin olisi.
Vihaan rakkautta. Vihaan kaipausta. Vihaan tarvitsemista. Koska mitään ei koskaan saa. Vain tyhjää, tyhjää ja tyhjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa että joku perusduunia tekevä mies luulee että naiset on hänen rahojensa perässä. Aikas rikas saa olla että saa peräänsä jotain onnenonkijoita. Noita rikkaita ei tässäkään maassa kovin montaa ole, joten olkaa ihan huoleti palstamiehet. Kukaan nainen ei ole teidän pennostenne perässä.
Kai tiedät että on naisia, jotka kituuttavat pätkätöissä tai ovat työttömiä?
Kai sinäkin tiedät, että on monia miehiä jotka ovat työttömiä tai pätkätöissä? Tuskin kukaan hakee kumppania siksi että on itse pätkätöissä tai työtön 😂
Aika naiivi olet, mutta eihän se oma sukupuoli koskaan tee mitään väärää 😂
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Jos nainen sanoo deitillä,"Edetään hitaasti". Onko se : A, edetään hitaasti ?
B, ei edetä lainkaan ?
Onhan tuo kohtelias tapa ilmoittaa että ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät kyllä, että näytin sulle kiinnostukseni.
Milloin?
Onhan siitä jo jonkin verran yli vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Kiirettä ei ole, saadaan rauhassa tutustua.
Eli sulla on aikaa nyt? Jokohan olis aika jälleennäkemiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vihaan rakkautta. Vihaan kaipausta. Vihaan tarvitsemista. Koska mitään ei koskaan saa. Vain tyhjää, tyhjää ja tyhjää.
Kannattaisi varmaan käyttää jotain muuta väylää, kuin anonyymipalstaa
Mä lipsautan "edetään hitaasti" silloin kun huomaan että meinaa itseltä lähteä käsistä ja toivon että toinen ottaa koppia ohjauspyörästä 😅
Mun kohdalla ei ole vaihtoehto b, koska olen oppinut tekemään aika selväksi, jos ei kiinnosta.