Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45907)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät kyllä, että näytin sulle kiinnostukseni.
Milloin?
Onhan siitä jo jonkin verran yli vuosi.
Mikähän kuukausi?
Olen kai vähän erikoinen ihminen, joko se ‘jokin’ syttyy heti tai sitten ei syty ollenkaan.Tiedän sen muutamassa sekunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen... mihin puran tätä jäätävää turhautumistani. Hypin kohta varmaan seinille. Oot ihana ja haluaisin vaan sun syliin. Oiskohan huomenna parempi päivä ainakin näiden fiilisteni ostalta. Toivottavasti sulla on ihana ihana ihana kesä... Tuot niin monen ihmisen elämään iloa vain olemalla oma ihana itsesi.
Miksi turhautunut?
Turhautunut tuntemaan näin. Päivästä, viikosta, kuukaudesta toiseen... Tunteiden kohde ole saatavilla. Turhauttaa kun tunteet ovat ja pysyvät hänessä vaikka kaikki vapaus olisi etsiä ja löytää joku muu. Ei vaan satu kiinnostamaan muut, ei.
Mikä hänessä saa sut noin kiinnostumaan?
Minä sanon aina edetään hitaasti. Ihan huolimatta siitä mitä ajatelen toisesta, eli ei kerroitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa että joku perusduunia tekevä mies luulee että naiset on hänen rahojensa perässä. Aikas rikas saa olla että saa peräänsä jotain onnenonkijoita. Noita rikkaita ei tässäkään maassa kovin montaa ole, joten olkaa ihan huoleti palstamiehet. Kukaan nainen ei ole teidän pennostenne perässä.
Kai tiedät että on naisia, jotka kituuttavat pätkätöissä tai ovat työttömiä?
Niin ja nimenomaan näille sen duunarin roposet kelpaavat, kun pikavippilainat ja klarnan wolttiruokapätkät puskevat päälle.
No jos joku mies tuollaisen naisen vapaaehtoisesti ottaa, niin mitä se teiltä on pois?
Luulin et olen ihastunut sinuun, mut voiko pelkkä ihastuminen sekottaa pään näin pahasti? Toivottavasti tiemme kohtaa pian. Ainoa lohtuni on että nään sinut ja kauniin hymysi aina kun suljen silmäni.
Toit mut tänne reiviluolaan…
Vierailija kirjoitti:
Minä sanon aina edetään hitaasti. Ihan huolimatta siitä mitä ajatelen toisesta, eli ei kerroitään.
*Kerro mitään
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole minulle mitään annettavaa. Ei mitään, joka kuuluu ihmiselle, josta välittää. Ja vaikka olisikin, et halua antaa. Kitsautesi on vitsautesi.
Pitäisi saada jotakin myös takaisin. Kukaan ei ole omasta tahdostaan pelkkä antaja.
Fantasioin että jotenkin olisit tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa että joku perusduunia tekevä mies luulee että naiset on hänen rahojensa perässä. Aikas rikas saa olla että saa peräänsä jotain onnenonkijoita. Noita rikkaita ei tässäkään maassa kovin montaa ole, joten olkaa ihan huoleti palstamiehet. Kukaan nainen ei ole teidän pennostenne perässä.
Niin ja nimenomaan näille sen duunarin roposet kelpaavat, kun pikavippilainat ja klarnan wolttiruokapätkät puskevat päälle.
No jos joku mies tuollaisen naisen vapaaehtoisesti ottaa, niin mitä se teiltä on pois?
Mitä se on pois, jos ei halua ottaa?
Vierailija kirjoitti:
Tiedät kyllä, että näytin sulle kiinnostukseni.
Erikoinen tapa näyttää kiinnostus se sitten oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole minulle mitään annettavaa. Ei mitään, joka kuuluu ihmiselle, josta välittää. Ja vaikka olisikin, et halua antaa. Kitsautesi on vitsautesi.
Pitäisi saada jotakin myös takaisin. Kukaan ei ole omasta tahdostaan pelkkä antaja.
Sinä itse et anna antaa. Haluat vain saada.
Vierailija kirjoitti:
Toit mut tänne reiviluolaan…
Ravistaa rintaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse seurustelin hetken miehen kanssa jolla oli jotain pikavippivelkoja. Ei hän kyllä koskaan minun rahojani saanut, vaikka kerran yritti minultakin pyytää lainaa.
N
Maijalle pusuja. Olet elämäni rakkaus. 😭😘
"Rakkautesi" on suuri valhe.