Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45907)
Vierailija kirjoitti:
Täällä minä. Se heppu, joka ennen naputti tänne kaivatustaan enemmän tekstiä kuin moni kirjoittaa kandityöhön. Nyt on akut tyhjät ja turhautuminen iski. Ketjun jutut tuntuu niin tylsiltä, ettei niitä jaksa enää edes selata. Ja kaiken kruunuksi, tuskin enää edes näen sitä ihmistä, jolle olen uhrannut tunteja päivästäni.
Olen siinä pisteessä, että tekisi mieli kirjoittaa tänne vain: Vihaan tätä ketjua.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Ja jotkut tekee valtavasti rahaa sekä jakaa auliisti puolisolle myös sekä osallistuu yhteiseen elämään. Ihmiset on erilaisia. Ei kaikille raha ole mikään ongelma.
Eipä niin, totta, sen puute sitä vastoin on.
Gallup: Jos nainen sanoo deitillä,"Edetään hitaasti". Onko se : A, edetään hitaasti ?
B, ei edetä lainkaan ?
Rakkaus on ilmaista. Siihen sulla ei ole varaa, koska en ole edes sen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti.
Komea, seksikäs ja uskollinen kuulostaa hyvältä. Raha yks hailee.
Mulle ei. En voi sietää köyhyyttä.
Annan ilmaisen vinkin, että siinä tapauksessa kannattaa järjestää oma elämä siten ettei tarvitse. Silloin sun ei myöskään tarvitse kiinnostua kenenkään muun varallisuudesta kuin siitä omastasi. Loogista eikö.
Joku fiksu joskus sanoi, että kannattaa hommata rikas nainen, niin hän ei ainakaan ole kanssasi rahan takia.
Toi vinkki toimii kyllä vain rikkaille. Rikkaan kannattaa hommata rikas puoliso niin tietää että toinen ei ole rahan perässä. Muille se on nyt ihan yks hailee, vai luuleko joku keskiluokkainen ukko että naiset on hänen vähäisten rahojensa perrässä?
lol, kiven allako elät?
Sinä taidat elää, jos et ole huomannut että naiset käyvät ihan itsekin töissä.
Ja sehän tarkoittaa ettei voi taloudellisesti tai ajallisesti hyväksikäyttää.. juu
Ihan yhtä hyvin mies voi hyväksikäyttää naista taloudellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Jos nainen sanoo deitillä,"Edetään hitaasti". Onko se : A, edetään hitaasti ?
B, ei edetä lainkaan ?
Seuraava vaihe lienee " tarvitsen etäisyyttä", jonka jälkeen et enää kuule hänestä.
Vierailija kirjoitti:
B, ei edetä lainkaan ?
Voi olla kumpi vaan, pitäisi tietää jotain enemmän että tietää mihin kallistua. Aika ja muut vihjeet näyttää. Helpointa on puhua yleensä suoraan jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
B, ei edetä lainkaan ?
Se tarkoittaa että haluan nähdä oletko tosissasi, koska itsestä tuntuu että olisin nyt mahdollisesti tosissani tässä.
Öitä muumilaaksolainen! 🧡nuppunen
Vierailija kirjoitti:
Vaikeinta ovat valheet.
Olisin voinut kirjoittaa tämän. Jouduin taas viime viikolla päästelemään suustani valkoisia valheita.
Rakastan sinua H nyt ja aina
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on ilmaista. Siihen sulla ei ole varaa, koska en ole edes sen arvoinen.
Miksi puhut itsestäsi noin?
Vierailija kirjoitti:
Näytä se mulle pian
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti.
Komea, seksikäs ja uskollinen kuulostaa hyvältä. Raha yks hailee.
Mulle ei. En voi sietää köyhyyttä.
Annan ilmaisen vinkin, että siinä tapauksessa kannattaa järjestää oma elämä siten ettei tarvitse. Silloin sun ei myöskään tarvitse kiinnostua kenenkään muun varallisuudesta kuin siitä omastasi. Loogista eikö.
Joku fiksu joskus sanoi, että kannattaa hommata rikas nainen, niin hän ei ainakaan ole kanssasi rahan takia.
Toi vinkki toimii kyllä vain rikkaille. Rikkaan kannattaa hommata rikas puoliso niin tietää että toinen ei ole rahan perässä. Muille se on nyt ihan yks hailee, vai luuleko joku keskiluokkainen ukko että naiset on hänen vähäisten rahojensa perrässä?
lol, kiven allako elät?
Sinä taidat elää, jos et ole huomannut että naiset käyvät ihan itsekin töissä.
Ja sehän tarkoittaa ettei voi taloudellisesti tai ajallisesti hyväksikäyttää.. juu
Ihan yhtä hyvin mies voi hyväksikäyttää naista taloudellisesti.
Kyllä. Esim pitää synnyttäjänä ja kodinkoneena, nainen poissa töistä hoitamassa miehen lapsia kun mies tekee uraa ja avioehto siihen päälle niin nainen jää puille paljaille kun mies ottaa eron ja naiselle nauretaan mitäs läksit, oletko loinen kun kyselet rahan perään!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vl-mies
Vl?
Sivusta mutta ne on kuumia ja monilla on menestyviä yrityksiäkin (tosin itseäni ei materia kiinnosta pätkääkään, ennemmin asketismi.)
Ja uskollisuus korkealla sijalla arvoissa. Sivusta myös
Uskollisuus, tavoitteellisuus ja itsehillintä huh 🥵
Vierailija kirjoitti:
Tällä tunnisteella on pitkä matka kotiin.Sen verran on tuolla kirjaimella viestijöitä ollut.
sivu
Aika sekava olo. En oikein tiedä mitä ajatella. Ikävöinyt oon sua kovasti. Mielelläni mä olisin jutellut kasvokkain, ja vielä mieluummin ollut halauksessa. Nuku hyvin rakas.
🙄 ei ole kuin trollit ja aidot