Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12220)
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Olisitpa lähelläni. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Eikö meidän vappu riittänyt pitkäksi aikaa...
Vierailija kirjoitti:
Enää en kaipaa miestä itselleni. Seuraa voi silti miehestä olla.
Näin ollen standardit ovat myös muuttuneet, minulle riittää että mies on itsenäinen, mukava, huumorintajuinen ja hyvää seuraa.
Mä en kaipaa kuin seksiin. Riittää siis, että osaa vietellä mut oikein, mieltymykset makkarissa mätsää ja ulkomuoto miellyttää. Eikä ole taipumusta mustasukkaisuuteen saati haluja edetä yhtään enempään.
Kaivattu ei käy, valitettavasti. Siksi vain kaipaan häntä. (Kun se yks kuitenkin kohta tenttaa, että mitä teen ketjussa ;))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahva mies ei koe tarvetta olla ilkeä tai alistaa ketään. Vahva mies on itsenäinen.
Vahvan miehen miehuus ei latistu vahvasta ja itsenäisestä naisesta.
Miehen puhetta -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Onko Raksua näkynyt? Ei mikään Raakel.
Vissiin samaa henkilöä etsitään?
Vierailija kirjoitti:
Jos suhteessa joutuu pidättäytymään nautinnoista niin tunteet saattavat ihan ryöpsähtää sopivan tilaisuuden tullen jossakin muualla.
Ei se ole silloin tunnetta, vaan heikkoutta
Vierailija kirjoitti:
Sä unohdit taas?
Mitä?
Öitä mun Lampakselle. Huomiseen 😘
Vee
Vierailija kirjoitti:
Sä unohdit taas?
Ai että meitä ei tule? Juu, mulla on lyhyt muisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos suhteessa joutuu pidättäytymään nautinnoista niin tunteet saattavat ihan ryöpsähtää sopivan tilaisuuden tullen jossakin muualla.
Ei se ole silloin tunnetta, vaan heikkoutta
Ei tunteet tarkoita, että niiden mukaan tarvitsisi toimia. Tunteiden kieltäminen vasta ryöpsähtelyä aiheuttaakin. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Mitähän haluat vai haluatko enää mitään?
Kattellaan, vähän vaikea lukea sua.
Jos olet sellainen joka kostaa mediassa exillesi näyttämällä, että sinulla menee hyvin, olet yhtä nolo kuin ne joille kostat.
Ei nähty tänään ollenkaan. Eilen sentään vähäsen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää en kaipaa miestä itselleni. Seuraa voi silti miehestä olla.
Näin ollen standardit ovat myös muuttuneet, minulle riittää että mies on itsenäinen, mukava, huumorintajuinen ja hyvää seuraa.
Mä en kaipaa kuin seksiin. Riittää siis, että osaa vietellä mut oikein, mieltymykset makkarissa mätsää ja ulkomuoto miellyttää. Eikä ole taipumusta mustasukkaisuuteen saati haluja edetä yhtään enempään.
Kaivattu ei käy, valitettavasti. Siksi vain kaipaan häntä. (Kun se yks kuitenkin kohta tenttaa, että mitä teen ketjussa ;))
On mies kyllä ihana kaikenlaiseen muuhunkin läheisyyteen. Ja jutteluun. Mut stressaavaa miettiä pitkälle asioita silloin kun tajuaa miten helposti ihmissuhteet voi kariutua. Eri
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt asioita vähän kauempaa. En minä sinusta eroon pääse, mutta vielä hankalammin luokse.
Eiköhän tässä muutama vuosi vielä tulla toimeen, kun pidetään suuret linjat ja arkinen aherrus erossa toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Öitä mun Lampakselle. Huomiseen 😘
Vee
Vee niinkuin ville tai veera vai niinkuin numero?
Ei natsaa.