Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12327)
Enää en kaipaa miestä itselleni. Seuraa voi silti miehestä olla.
Näin ollen standardit ovat myös muuttuneet, minulle riittää että mies on itsenäinen, mukava, huumorintajuinen ja hyvää seuraa.
Oot kaikkein kaunein, rakas! 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tympiikö mammoja rikkaat miehet.
Ei ollenkaan. Sinä taas olet tosi tympivä. Et kovin rikas älyllisesti, etkä taida olla muutenkaan.
Naisen on toisinaan vaikea erottaa rakkautta tympääntymisestä.
Mitäpä sinäkään rakkaudesta tiedät. Et ole sitä koskaan kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle. Just tänään lauma nuoria totesi hyi helvetti ja muuta ikävää kun kävelin ohitse ruokakaupassa.
Elämää reilusti ylipainoisena.
Jos ei tule tunnetta niin ei tule tarvettakaan koko seksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle. Just tänään lauma nuoria totesi hyi helvetti ja muuta ikävää kun kävelin ohitse ruokakaupassa.
😒
Jos suhteessa joutuu pidättäytymään nautinnoista niin tunteet saattavat ihan ryöpsähtää sopivan tilaisuuden tullen jossakin muualla.
Vierailija kirjoitti:
Enää en kaipaa miestä itselleni. Seuraa voi silti miehestä olla.
Näin ollen standardit ovat myös muuttuneet, minulle riittää että mies on itsenäinen, mukava, huumorintajuinen ja hyvää seuraa.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typeriä pentuja. Siltikin kivaa illanjatkoa sinulle 🤗💐
Intohimo kohdistuu siihen mikä kiinnostaa aidosti. Siitä saa nautinnon. Ilman tunnetta ei saa samaa kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos suhteessa joutuu pidättäytymään nautinnoista niin tunteet saattavat ihan ryöpsähtää sopivan tilaisuuden tullen jossakin muualla.
Ero rohkeasti ennen sitä.
Kun tuntee avoimesti, on vapaampi. Mitään aitoa ei tarvitse hävetä eikä piilotella.
Tunteet herää oikeanlaisista katseista.
Joskus joutuu pitämään omana tietonaan asioita mutta kun on rehellinen itselleen eikä kiellä tunteitansa niin kaikki menee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tunteet herää oikeanlaisista katseista.
Yhteydestä, sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Se on yleensä kosto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero rohkeasti ennen sitä.
Mielellään tietysti.
🐠💞🐏