Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12186)
Haluan Sinut Nainen. Saatan tulla käymään siellä päin huomenissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, taidan olla rakastunut Sinuun 💗
Ikävä kyllä, tämäkin tunnustus menee hukkaan tunnisteden puuttuessa. -sorry vaan
Ei ollut sulle ainakaan. Sorry vaan.
"Ai, no et sä ymmärtänyt".
En taas usko enää mihinkään. Välillä meen harhaan että nyt jotain on tapahtumassa mut joka kerta sama petrymys. Mun mieli ja keho käy kovilla kierroksilla. Miten tästä tilanteesta pääsee pois?! Hiljaisuus sen kun jatkuu.
Olipa upeaa, kun katseemme kohtasi tänään alkuillasta kaupungilla!
Olin itse varmacettä jakson sinua, näin kauneutesi jo kaukaa, mutta menin ihan hämilleni, kunvdinäkin katsoit minua!
Eihän minulla edes ollut tarkoitus mitään sinulle sanoa, mutta kun katseemme kohtasi, olisin halunnut sanoa jotain, näin jälkikäteen ajatteltuna!!!!
Katseesi ja hymysi ja sinä oli kenties kauneinta, mitä olen nähnyt!
Vierailija kirjoitti:
Älä unohda minua.
En pysty luvata, mutta tällä menolla voin aavistella, ettei unohdusta hevin ole luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Älä unohda minua.
Pitääkö vielä monta vuotta mietiskellä?
Elän kuni toipilas koska olen sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Anna mä vähän tapitan sua.
En pidä anaalihommista, vaikka pidän Emiliasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, taidan olla rakastunut Sinuun 💗
Ikävä kyllä, tämäkin tunnustus menee hukkaan tunnisteden puuttuessa. -sorry vaan
Ei ollut sulle ainakaan. Sorry vaan.
"Ai, no et sä ymmärtänyt".
Sorry vaan
Rakastellaan sinut vapaaksi ja komeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖
Mä oon sun pyryharakka
hyvää yötä mun pyryharakka💖 :)
Säkäti säkäti! (pusi pusi) 🐦
💕
Vierailija kirjoitti:
Haluan Sinut Nainen. Saatan tulla käymään siellä päin huomenissa.
Missä päin?
Vierailija kirjoitti:
Mainostaa mulle jotain kylpylälomaa. Oi, kun olisikin kiva rentoutua rakkaan kanssa poreissa sitten saunaan ja sen jälkeen hyvää ruokaa ja päätteeksi huoneeseen lepäilemään ja pussailemasn. Hemmottelua ja hyvää oloa molemmille. Mä rakastan kylpylälomia, saisinkohan kaipaamani myös mukaan, pohdituttaa. Terkkuja kuitenkin. 🧡
H-puisto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna mä vähän tapitan sua.
En pidä anaalihommista, vaikka pidän Emiliasta
Ei sellaisesta ole edes kyse.
Vierailija kirjoitti:
Älä unohda minua.
En voisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää en kaipaa miestä itselleni. Seuraa voi silti miehestä olla.
Näin ollen standardit ovat myös muuttuneet, minulle riittää että mies on itsenäinen, mukava, huumorintajuinen ja hyvää seuraa.
Mä en kaipaa kuin seksiin. Riittää siis, että osaa vietellä mut oikein, mieltymykset makkarissa mätsää ja ulkomuoto miellyttää. Eikä ole taipumusta mustasukkaisuuteen saati haluja edetä yhtään enempään.
Kaivattu ei käy, valitettavasti. Siksi vain kaipaan häntä. (Kun se yks kuitenkin kohta tenttaa, että mitä teen ketjussa ;))
Minä taas haluan, että mies on komea ja niitä on harvassa, muitakin hyviä ominaisuuksia saa tietenkin olla ja pitääkin olla😘-sivusta
Säkäti säkäti! (pusi pusi) 🐦