Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40469)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sitten luoda toiselle valheellisia odotuksia? Onko sen toisen tunteilla mitään väliä?
Onko ne odotukset luotu anonyymillä keskustelupalstalla mahdollisesti?
Jos joku sanoisi selvällä suomella henkilökohtaisesti: "Haluan jakaa elämäni kanssasi" ja sitten käyttäytyisi päinvastoin, se olisi mielestäni valheellisten odotusten luomista. Tai "haluan viettää kanssasi aikaa jatkossakin" ja sitten kuitenkaan ei tekisi mitään sen eteen. Jos noin joku toimii, ei kyllä ole kaipauksen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku sanoisi selvällä suomella henkilökohtaisesti: "Haluan jakaa elämäni kanssasi" ja sitten käyttäytyisi päinvastoin, se olisi mielestäni valheellisten odotusten luomista. Tai "haluan viettää kanssasi aikaa jatkossakin" ja sitten kuitenkaan ei tekisi mitään sen eteen. Jos noin joku toimii, ei kyllä ole kaipauksen arvoinen.
Narsisteille tyypillistä. He odottavat itselleen hyvää ja rakastavat sitä eli useasti myös sitä henkilöä jolta saa sitä hyvää.
Korjaan, rakastavat sitä ja useasti myös sitä henkilöä jolta saa sitä hyvää.
Korjasin lausetta ja mokasin. Pahoittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ihan varmaksi tiedä, paljonko hän tykkää musta.
Etkä haluakaan tietää.
Letkautteli paikalla, joka kommenttiin 😅
Voi tuntua letkautukselta, mutta minulle se on vain surullinen tosiasia.
Anteeks, tarkoitin tuota "etkä haluakaan tietää kommenttia". Sori sivusta ja anteeks sotkin
Se oli minun kommenttini, ja koska asiat ovat, miten ovat, se on tosiasia. Ihminen voi jollakin tasolla haluta, mutta voi olla isompia asioita, jotka estävät sen. Silloin jokin muu halu on voimakkaampi. Olisi toivottavaa, että ei tehtäisi äkkinäisiä päätelmiä sivusta asioista, joiden luonteesta ei tiedä.
Hyvä toive viimeisessä lauseessa sulla. Miten sellaisten kanssa pitäisi menetellä jotka eivät esim vastaa asiallisesti kysyttäessä?
En tiedä. Jos jättää vastaamatta, se voi kertoa kömpelyydestä, pelosta tai siitä, että ei tiedä, mitä vastaisi. Syitä voi olla monia. Eri asia sitten, jos joku pommittaa kymmenin tai sadoin viestein. Itse vastaan aina.
Mä vastaan kerran ei kiitos ja sen jälkeen estän, jos ei usko ja alkaa jankutus. Nyt on työkaveri, jonka numeroa en voi estää ammatillisista syistä, mutta vien asian eteenpäin johdolle, jos vielä kerran tulee viesti.
Sivusta
Ymmärräthän kaivattuni, miksi oon niin epävarma. -ap
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖
Hyvää iltapäivää, lämpöä, aurinkoa ja kukkien tuoksua sinne💖
🐥
Naiset kaipaavat miehisiä miehiä. Sinkut eivät löydä kunnon miehiä. Tarjolla on vain ykkösvaiheen machoja, joita moderni nainen ei kaipaa - tai kakkosvaiheen ylikilttejä miehiä.
Psykologi Tony Dunderfelt tarjoaa kolmannen vaiheen miehen mitaksi miestä, joka on kova oikealla tavalla, mutta osaa myös olla pehmeä, avoin ja kuuntelevainen. Ennen aikaa syvästi intiimille parisuhteelle ei ollut. Ruuan ja lämmön hankinta olivat etusijalla. Nyt perustarpeet ovat kunnossa ja aikaa olisi, mutta samalla on vajottu siihen että mies passivoituu ja nainen yliaktivoituu.
Vierailija kirjoitti:
Lopetan keskustelun palstalla, enkä kerro syytä miksi.
Harhat much
Vierailija kirjoitti:
Voi, kunpa tietäisin, miksi sä lopetat keskustelut. Tekisi aika paljon saadakseni tietää syyn sille.
Anna mennä. - sivuvinkki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, kunpa tietäisin, miksi sä lopetat keskustelut. Tekisi aika paljon saadakseni tietää syyn sille.
Anna mennä. - sivuvinkki
Niin, en tiedä työntääkö hän tahallaan mua pois. En haluaisi antaa hänen mennä, jos on pienikin mahdollisuus sille, et ollaan vielä yhdessä. Mut en tiedä onko.
Vierailija kirjoitti:
Kerjäläinen ei ano vuodesta toiseen ihmiseltä, joka kääntää selkänsä tai nostaa hattua vieressä olevalle ja ohittaa kerjäläisen. Hän ei voi sietää anelijoita, vaikka hakeutuu sille kadulle, jossa heitä on.
Ystävällisyyden tulkitsee monet väärin.
Vierailija kirjoitti:
Tarina ei kerro mitä kaikkea on tapahtunut siinä välissä. Osapuoli jolle nuo sanottu on voinut itse käytöksellään tyriä kaiken.
Et tarvitse minua, vain huomiotani. Kun sivuutat minut, unohdat sen, että automaatistakin loppuu eväät, joista olet riippuvainen.
Tartten tipua.. voi vaikka nukkua mun vieressä antamatta mitään huomiota niin oon tyytyväinen.
Ainoa uskollinen on oma koirani vain.
Miten luodaan valheellisia odotuksia? Täällä on usein näitä vihjailuja, mutta eivät oikein avaudu. Sano jotain konkreettista!