Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40022)
En oikeasti edes katso juurikaan elokuvia tai sarjoja tai ole elokuva "viisas". Se voi tulla yllätyksenä.
Saavuttamattomia ovat olleet kaikki elämäni rakkaudet, kukin tavallaan. Eikä niitä nyt montaa ole ehtinyt polulleni osuakaan. En tiedä osuuko vielä joskus saavutettava, toivottavasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua kontrolloida miestä, haluan antaa hänen olla vapaa. Haluan olla vapaa.
Seksistä puhuttiin, pöljä.
Niin no, näin myös ymmärsin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en osaa puhua sulle..😕
Sä vaan häntääsi heilutit.
Vierailija kirjoitti:
Ostin jussiksi Hotti-likööriä. En juo sitä kuumana. Siitä tulee mieleeni kaivattu. Hän on kuuma vaikka onkin cool.
Oxymoron siis. Jäätävä polte jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä leffaa katsottaisiin?
Brokeback Mountain
Phyih
Mun kanssa ei ole mitään asiaa olla jos on homofoobinen. Toi leffa olis oiva idioottitesti vaikka treffeillä. Joku juntti varmaan älähtäisi siitä. T
Vierailija kirjoitti:
..silti, sinua
sinua myös💐 🌾🌾🏠🌳🌲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läpsäys pepullesi nainen.
Läpsäys kasvoillesi
Kyllä minä villivarsat kesytän kuule. Siitä voit olla varma. Ehkäpä tykkäätkin menettää kontrollin ja tulla sidotuksi, minkä jälkeen mies voi tehdä sinulle mitä haluaa.
Mulla olis toisinpäin. Mä olen se, joka kontrollloi miestä. Eri
Riippuu miehestä, sinulla on heikkoutesi Eri.
Ei riipu miehestä.
Et pysty kaikkeen, sinulla on heikkoutesi tiellä. Do something.
Lopeta mulle vastailu nyt tähän. En kaipaa sua. Turhaan jankutat kantaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä mä vaan pelkään että joku rynkyttää mun kaivattua joka ei muutakaan voi kuin huokailla kukkaseppele päässään ja tissit pomppien…
EI minulta. Uskoisin hänen nauttivan sensuellista, hellästä rakastelusta pitkän kaavan mukaan, tavoitteena molemminpuolinen nautinto ja toisesta nauttiminen.
Kumpikin vaihtoehto kuulostaa tylsältä seksiltä, jälkimmäinen tosin ihan eniten.
Mahdettaiskohan me olla kaivatun kanssa seksuaalisesti yhteensopivia. Alko vaan pohdituttaa tän luettuani. Musta toi jälkimmäinen olisi ihanaa. Sivu
Tätä onkin hyvä pohtia! Seksuaalinen yhteensopivuus on tosi tärkeää. Itsellä monestikin kosahtanut siihen, ettei mies ole halunnut samaa kuin minä.
Mä en oo aiemmin edes tiennyt, mitä haluan. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läpsäys pepullesi nainen.
Läpsäys kasvoillesi
Kyllä minä villivarsat kesytän kuule. Siitä voit olla varma. Ehkäpä tykkäätkin menettää kontrollin ja tulla sidotuksi, minkä jälkeen mies voi tehdä sinulle mitä haluaa.
Mulla olis toisinpäin. Mä olen se, joka kontrollloi miestä. Eri
Riippuu miehestä, sinulla on heikkoutesi Eri.
Ei riipu miehestä.
Et pysty kaikkeen, sinulla on heikkoutesi tiellä. Do something.
Lopeta mulle vastailu nyt tähän. En kaipaa sua. Turhaan jankutat kantaasi.
Yritin vain auttaa. Hyvää yötä Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän me ei pystytä keskustelemaan irl?
Pystyttekö sitten jossain muualla?
Pystytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä leffaa katsottaisiin?
Brokeback Mountain
Phyih
Mun kanssa ei ole mitään asiaa olla jos on homofoobinen. Toi leffa olis oiva idioottitesti vaikka treffeillä. Joku juntti varmaan älähtäisi siitä. T
En ole tiopaakaan homofobinen, toi leffa vain on tosi tylsä enkä jaksaisi katsoa sitä toista kertaa edes kaivatun mieliksi. Miksi kaikki mielipiteet on aina jotakin fobiaa?
Bi-nainen sivusta
Hyvää yötä rakas Eri. Anteeksi että loukkasin sinua. Olen pahoillani ja pyydän anteeksi. Ötysiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo täällä moneen päivään käynyt. Oot ollu paljon mielessä.
Ihmettelen sussa sitä tuttuuden tunnetta, kuin oltais tuttuja jostain entisestä elämästä vaikka en sellaiseen hömppään usko. Se kun katseet kohtaa, mä tunnen sut.
Ihmettelen sitä näkymätöntä magneettia jolla vaan vedät mua puoleesi vaikka kaukana oisinkin.
Kaikista maailman ihmisistä sä oot se joka on merkityksellinen.
Milloin tää tunne, valtava halu päästä syliisi ja tuntea kosketuksesi, häviää. Ei kiinnosta muut. En näe muita. Oon sitten yksin.Se tuttuuden tunne on jännä. Tuntuu kuin olisi tarkoitettu toisilleen. Pelkästä pitkistä katseistakin sen tuntee.
Katseet eivät kerro mitään.
Totta kai kertovat. Vai katsotko sinä toistuvasti intensiivisesti silmiin ihmisiä jotka eivät kiinnosta sinua. En minä ainakaan. Ainoastaan ihastukseni saavat tietynlaisen katseen.
No älkää nyt omiko tota kääkkäkommenttia.
Iltaa mammoille. Vain mies voi opettaa mammoille kuinka olla nainen.
Oon tässä nyt puol tuntia itkeny, enkä tiedä edes mitä tarkasti. Menneisyyttä, nykyisyyttä ja jonkin verran myös tulevaisuutta. Kaikkea elämän juttuja ja ikävää, sun läsnäolon puutetta ja kaiken väliaikaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän me ei pystytä keskustelemaan irl?
Mä en isaa sanoo. Ei se oo ikinä ennen ollu näin vaikeeta, varmaan niin vahvat tunteet ettei ole ennen kokenut. 💕
Ei se kirjoittele sulle täällä!!! 🤦🏻🤦🏻🤦🏻