Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (39427)

Vierailija
39381/39427 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahaanko taas päivän mittainen nahistelu aikaan vai löytyykö viisaampaa osapuolta, joka ymmärtää sanoneensa sanottavansa jo muutamassa kommentissa? 

Aina ei tarvitse jäädä ottamaan turpaansa. 

Väittelyn taso on täällä niin surkea, ettei siinä kukaan turpaansa saa. Kaikki huitoo toisistaan ohi.

Tarkoitin että saa sanoa inttäjille takaisin eikä tarvitse alistua.

Mitä se hyödyttää? Inttäjä saa huomiota ja sivulliset kärsivät teidän pitkästyttävästä mukanokkelasta sananvaihdosta, joka hukuttaa alleen kaiken muun. Ole nyt vähän fiksumpi ihminen.

Ihan fiksua on elää omaa elämäänsä ja ymmärtää että maailma mukautuu. Elä kuten opetat :)

Vierailija
39382/39427 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sieltä Tinderistä jonkun hyvän löytää, ihmisiä siellä toisessa päässäkin lankoja on. 

Toivon, että löydät jonkun juuri sinulle sopivan ja saatte elää mielekästä, hyvää elämää pitkään. Läheisyyttä, iloa, kokemuksia. Muitakin sateenkaaren värejä, yhdessä rinta rinnan. 

Minullakin on asiat hyvin, surujen kanssa, mutta silti hyvin. 

Elämä asettuu. Olit kaunis kappale matkaani. Kiitän sinua siitä. 

Kiitos, sitä minäkin toivon.

Pakko oli heittää verkkoja vesille, kun tajusin, etten voi sua saada koskaan.

Älä esitä minua täällä. Eikä tuo toinenkaan ole kaipaamani henkilö.

T. Se tinderiä tsekannut

Ehkä en kirjoittanut juuri sinulle. Muutenhan olisin lainannut tekstiäsi. 

"tuo toinen" 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39383/39427 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sieltä Tinderistä jonkun hyvän löytää, ihmisiä siellä toisessa päässäkin lankoja on. 

Toivon, että löydät jonkun juuri sinulle sopivan ja saatte elää mielekästä, hyvää elämää pitkään. Läheisyyttä, iloa, kokemuksia. Muitakin sateenkaaren värejä, yhdessä rinta rinnan. 

Minullakin on asiat hyvin, surujen kanssa, mutta silti hyvin. 

Elämä asettuu. Olit kaunis kappale matkaani. Kiitän sinua siitä. 

Kiitos, sitä minäkin toivon.

Pakko oli heittää verkkoja vesille, kun tajusin, etten voi sua saada koskaan.

Halaus sinulle. 

Vierailija
39384/39427 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vou latasin koemielessä tinderin ja siellähän on tarjonta kohdillaan. Ottaisin silti mieluummin sut, joten himmailen tuon tinderin kanssa toistaiseksi. 

Sulla on erikoinen miesmaku. Just yks koomikko kertoi hyvän vitsin somessa:

Pelkäsin jääväni yksin, joten latasin tinderin. Kun olin selannut tinderin läpi, tajusin, ettei pahin vaihtoehto todellakaan ole jäädä yksin.

En mä siellä kyllä miehiä katsonut. 

No siinä tapauksessa! Naisissa onkin joo paljon parempi laatu, miehet siellä on ihan alinta sakkaa

Juu, en tosiaan tinderin miehistä tiedä mutta naiset vaikutti hyviltä.

Totuus voi olla toinen.Filtterityyppejä sitäkin enemmän.Naama pestynä et välttämättä edes tuntisi.

Pätee myös irl, naama pestynä ei meinaa samaksi tunnistaa.

Vierailija
39385/39427 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on tehdä video, laittaa se esille ehkä 1 tunnin ajaksi ja sitten poistaa se? En ymmärrä.

Pää selvisi?

Vierailija
39386/39427 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vou latasin koemielessä tinderin ja siellähän on tarjonta kohdillaan. Ottaisin silti mieluummin sut, joten himmailen tuon tinderin kanssa toistaiseksi. 

Pelkäsin jääväni yksin, joten latasin tinderin. Kun olin selannut tinderin läpi, tajusin, ettei pahin vaihtoehto todellakaan ole jäädä yksin.

No siinä tapauksessa! Naisissa onkin joo paljon parempi laatu, miehet siellä on ihan alinta sakkaa

Totuus voi olla toinen.Filtterityyppejä sitäkin enemmän.Naama pestynä et välttämättä edes tuntisi.

En mä pelkkää naamaa katso. Eikä ne filtteriä käyttävät naiset yleensä ole muutenkaan mun tyyppiä 

Tohon voi samaistua. Mä tykkään niistä jotka ei pahemmin filtteröi edes meikillä. -Sivusta

Menee nuorilla, mutta aikuisen naisen kyllä täytyy filtteröidä meikillä. Yli nelikymppinen ei näytä hyvältä ilman ehostusta. Ainakaan me haalanväriset suomalaiset.

Ei pidä paikkaansa. Eikä pieni siistiytyminen ole pahasta, mut nykyään nuoretkin naiset käyttää ihan liikaa meikkiä. Luonnollisuus on kaunista. :)

Vierailija
39387/39427 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pätee myös irl, naama pestynä ei meinaa samaksi tunnistaa.

Mikä teitä häiritsee muiden naamoissa? Miten on oman naaman laita? Ei taida flitterikään auttaa.

Vierailija
39388/39427 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä pelkkää naamaa katso. Eikä ne filtteriä käyttävät naiset yleensä ole muutenkaan mun tyyppiä 

Tohon voi samaistua. Mä tykkään niistä jotka ei pahemmin filtteröi edes meikillä. -Sivusta

Menee nuorilla, mutta aikuisen naisen kyllä täytyy filtteröidä meikillä. Yli nelikymppinen ei näytä hyvältä ilman ehostusta. Ainakaan me haalanväriset suomalaiset.

Eikä tarvitse. En meikkaa lainkaan. Mulla on aina ollut ns. vauvaiho, supertasainen eikä edes mustapäitä lainkaan. Ripset ja kulmat laittaa kosmetologi kuntoon kolmen viikon välein. Olen siis 247 ihan saman näköinen, ilman mitään muuta ehostusta. Aurinkosuojaa toki käytän vuoden ympäri. 
N47

Vierailija
39389/39427 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos ei tarvitse mennä Tinderiin. Mulla ei tällä naamalla olisi mitään jakoa siellä, vaikka kuinka myllyttäisin ja pellittäisin pinnan. 

Toisaalta tällainen puolimaatuneisuus antaa myös rauhaa. 

Hyvää juhannusta kaikille 🌼 

Vierailija
39390/39427 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivustapa hyvinnii. 

Vierailija
39391/39427 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän loukannut itseäsi ? 

Ehdin päästää muurien läpi 👍🏻

Vierailija
39392/39427 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun vuosi tuli ja meni. Ihanaa juhannuspäivää!

Samoin kiitos! Odottelen täällä biksuissa viheltelijää. En noita lähimpiä naapureita. 
Kavista ja teestä vetoa ettet uskalla tontilleni 😁😂🤣

Oma vaiko vuokratontti?

Mitä sillä on väliä? Tontti kuin tontti, jota hallinnoin. Ei tänne luvatta voi tulla. 

Vierailija
39393/39427 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos ei tarvitse mennä Tinderiin. Mulla ei tällä naamalla olisi mitään jakoa siellä, vaikka kuinka myllyttäisin ja pellittäisin pinnan. 

Kaunis olet, hieman vain hymyä ja itsevarmuutta, niin se tulee kunnolla esiin.

Vierailija
39394/39427 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää kiukuttelijat ottamaan bisseä tai lonkkua. Teillä on huono päivä muuten tänään. Tai jos ette käytä menkää edes aurinkoon vesipullon kans saamaan hyvää henkeä. 

Vierailija
39395/39427 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulikki😍

Kaipaan💙

Vierailija
39396/39427 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on tehdä video, laittaa se esille ehkä 1 tunnin ajaksi ja sitten poistaa se? En ymmärrä.

Kännissä ja sit alkaa kaduttaa?

En usko että ovat kännissä kun yrityksen tilistä kyse.

Vierailija
39397/39427 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse mennä Tinderiin? Kenen sitten tarvitsee? Ihan hyvin voi sinkkunakin olla ilman deittisovelluksia.

Vierailija
39398/39427 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä kyllä ole. Koemielessä itsekin katsonut. Miehiä on paljon herkullisia mutta naisia vain harvoja. Johtunee siitä että mies on sellaisenaan hyvä koska en haluaisi vakavampaa ja naisessa pitää olla henkistä kypsyyttä ja vakautta.

Sivusta

Miehissä herkullisia? Olin tinderissä viikon enkä tykännyt kenestäkään, niin kauheita ne miehet oli. Poistin sen sovelluksen.

Mutta. Kävin Tukholmassa sen viikon aikana ja avasin sielläkin tinderin. Jumankekka miten hyviä miehiä siellä olis ollu. Oisin voinut tykätä joka toisesta. 

Oon siis väärässä maassa selkeesti. Ehkä jonkun mielestä ne mun kauheat onkin sit herkullisia 🤷🏻‍ niin yks kaverikin ottaa baarista mukaansa tapauksia, joihin en itse koskis minkään mittaisella tikulla, ja se pitää niitä kuumina. 

Eri

Vierailija
39399/39427 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko olla kaunis?

Vierailija
39400/39427 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännissä ja sit alkaa kaduttaa?

En usko että ovat kännissä kun yrityksen tilistä kyse.

😂

Eihän sitä ikinä tiedä!

Sivusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän