Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (39440)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos ei tarvitse mennä Tinderiin. Mulla ei tällä naamalla olisi mitään jakoa siellä, vaikka kuinka myllyttäisin ja pellittäisin pinnan.
Toisaalta tällainen puolimaatuneisuus antaa myös rauhaa.
Hyvää juhannusta kaikille 🌼
Kaunis olet, hieman vain hymyä ja itsevarmuutta, niin se tulee kunnolla esiin.
Näytän kuulemma Puupään Justiinalta.
Jotku miehet voi tykätä semmoisestakin. Mun työkaveri näyttää kans siltä ja just tapas miehen ja ne muutti salamana yhteen ja väsäs vielä mukulankin hetimmiten. Elämä voi yllättää. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos ei tarvitse mennä Tinderiin. Mulla ei tällä naamalla olisi mitään jakoa siellä, vaikka kuinka myllyttäisin ja pellittäisin pinnan.
Toisaalta tällainen puolimaatuneisuus antaa myös rauhaa.
Hyvää juhannusta kaikille 🌼
Ei tarvitse mennä Tinderiin? Kenen sitten tarvitsee? Ihan hyvin voi sinkkunakin olla ilman deittisovelluksia.
Sivusta) juuri näin. Ei tarvitse kuin suulssna ilman some sisältöä kommentoida jotakin niin postilsstikko täynnä seuraajia ja pyyntöjä parisuhteeseen. Kovaa tämä sinkkunaisen elämä tänään 😅🤣🤣🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vou latasin koemielessä tinderin ja siellähän on tarjonta kohdillaan. Ottaisin silti mieluummin sut, joten himmailen tuon tinderin kanssa toistaiseksi.
Sulla on erikoinen miesmaku. Just yks koomikko kertoi hyvän vitsin somessa:
Pelkäsin jääväni yksin, joten latasin tinderin. Kun olin selannut tinderin läpi, tajusin, ettei pahin vaihtoehto todellakaan ole jäädä yksin.En mä siellä kyllä miehiä katsonut.
No siinä tapauksessa! Naisissa onkin joo paljon parempi laatu, miehet siellä on ihan alinta sakkaa
Juu, en tosiaan tinderin miehistä tiedä mutta naiset vaikutti hyviltä.
Totuus voi olla toinen.Filtterityyppejä sitäkin enemmän.Naama pestynä et välttämättä edes tuntisi.
En mä pelkkää naamaa katso. Eikä ne filtteriä käyttävät naiset yleensä ole muutenkaan mun tyyppiä
Tohon voi samaistua. Mä tykkään niistä jotka ei pahemmin filtteröi edes meikillä. -Sivusta
Menee nuorilla, mutta aikuisen naisen kyllä täytyy filtteröidä meikillä. Yli nelikymppinen ei näytä hyvältä ilman ehostusta. Ainakaan me haalanväriset suomalaiset.
Ei pidä paikkaansa. Eikä pieni siistiytyminen ole pahasta, mut nykyään nuoretkin naiset käyttää ihan liikaa meikkiä. Luonnollisuus on kaunista. :)
Näetkö useinkin kauniita luonnontilassa olevia yli nelikymppisiä naisia?
Perhonen, taas tuo suhuässä pyrkii ilman syytä postauksiin. Lähestyminen tietylle sivulle sen saa aikaan .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vou latasin koemielessä tinderin ja siellähän on tarjonta kohdillaan. Ottaisin silti mieluummin sut, joten himmailen tuon tinderin kanssa toistaiseksi.
Pelkäsin jääväni yksin, joten latasin tinderin. Kun olin selannut tinderin läpi, tajusin, ettei pahin vaihtoehto todellakaan ole jäädä yksin.En mä siellä kyllä miehiä katsonut.
No siinä tapauksessa! Naisissa onkin joo paljon parempi laatu, miehet siellä on ihan alinta sakkaa
Totuus voi olla toinen.Filtterityyppejä sitäkin enemmän.Naama pestynä et välttämättä edes tuntisi.
En mä pelkkää naamaa katso. Eikä ne filtteriä käyttävät naiset yleensä ole muutenkaan mun tyyppiä
Tohon voi samaistua. Mä tykkään niistä jotka ei pahemmin filtteröi edes meikillä. -Sivusta
Menee nuorilla, mutta aikuisen naisen kyllä täytyy filtteröidä meikillä. Yli nelikymppinen ei näytä hyvältä ilman ehostusta. Ainakaan me haalanväriset suomalaiset.
Höpö höpö. Ei ne yli nelikymppiset miehetkään mitään ehosta. Miksi siis naisen pitäisi??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä kyllä ole. Koemielessä itsekin katsonut. Miehiä on paljon herkullisia mutta naisia vain harvoja. Johtunee siitä että mies on sellaisenaan hyvä koska en haluaisi vakavampaa ja naisessa pitää olla henkistä kypsyyttä ja vakautta.
Sivusta
Miehissä herkullisia? Olin tinderissä viikon enkä tykännyt kenestäkään, niin kauheita ne miehet oli. Poistin sen sovelluksen.
Mutta. Kävin Tukholmassa sen viikon aikana ja avasin sielläkin tinderin. Jumankekka miten hyviä miehiä siellä olis ollu. Oisin voinut tykätä joka toisesta.
Oon siis väärässä maassa selkeesti. Ehkä jonkun mielestä ne mun kauheat onkin sit herkullisia 🤷🏻 niin yks kaverikin ottaa baarista mukaansa tapauksia, joihin en itse koskis minkään mittaisella tikulla, ja se pitää niitä kuumina.
Eri
Niin ne maut on erilaisia 😅 Jos jotain katson miehessä niin normaali paino, puhtaus, silmissä jonkinlaisesta tasapainosta viestivä katse, hyvä aavistus luonteesta eli on normaali.
Epäsiisteys, sohvaperuna, itserakkaus on Ei.
Mietin uskallanko toivottaa hyvää juhannusta. Ehditkin ensin <3
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko olla kaunis?
Ei tarvii, tietty plussaa.Riittää, että perusta on kunnossa ja vintti ei vedä eikä vuoda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Eikä pieni siistiytyminen ole pahasta, mut nykyään nuoretkin naiset käyttää ihan liikaa meikkiä. Luonnollisuus on kaunista. :)
Kosmetiikkabisnes on pehmentänyt sinun pään ja uskotellut sinulle että yli nelikymppisen pitää käyttää meikkiä!
Miksi sun nainen haluaa pitää susta kiinni niin hanakasti? Et sinä hänelle kovin hyvä mies ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mietin uskallanko toivottaa hyvää juhannusta. Ehditkin ensin <3
Aika yltiöasiallinen oli kyllä vastaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosmetiikkabisnes on pehmentänyt sinun pään ja uskotellut sinulle että yli nelikymppisen pitää käyttää meikkiä!
Mut hei ohan Suskillakin 😅😂 sivusta
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun nainen haluaa pitää susta kiinni niin hanakasti? Et sinä hänelle kovin hyvä mies ole ollut.
Jos niillä natsaa sängyssä. Sellaiselta sietää vähän muuta vilunkia, koska niin harva mies on oikeasti hyvä sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten itse olet kiinnostunut...
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko olla kaunis?
Sinä olet kaunein. Inside and out. hänelle
Tiedän ,etä kaivatulla on ihana vihreä kesätakki 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko olla kaunis?
Sinä olet kaunein. Inside and out. hänelle
Thanks! Eri
Vierailija kirjoitti:
Tuu mun elämään vaikka ystävänä jos et muuhun pysty nyt.. kaipaan sua kokonaisuudessaan ihmisenä
Eihän se onnistunut sinun puolelta aiemminkaan. Mikä on muuttunut?
Vierailija kirjoitti:
Hallitsee riittävän hyvin matemaattiset lainalaisuudet.
Näytän kuulemma Puupään Justiinalta.