Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (39409)
Estin kunnes löysin sun,
nyt estoja ei ollenkaan.
Miten rauhaton oon yhä vain,
tule, tule knullaamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku laittoi Instassa videon, jossa ajeli rakkaansa kanssa tyynellä järvellä. Tekin teette niin kesäyössä toisianne ja kauneutta katsellen. Ja minä itken ikävääni. Miksei tämä jo lopu?
Komppaan tätä. Ihan kuin olisi itseni kirjoittama. Fiilikset maassa, pitääkö kaikki laittaa näkyville someen. Välillä tuntuu, että ihan kiusaksi, ja juuri minulle. Eikö tämä ikinä lopu.
Sinua pakottaa mikä tai kuka menemään katsomaan jonkun somea ja tulla raportoimaan siitä kaipaus lankaan, kun voisit tehdä muita asioita kuten ajella järvellä ja unohtaa kaivattusi edes hetkeksi mutta ei
Ei kaivattua voi niin vaan unohtaa, voisikin! Et voi ymmärtää, tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoleton kuin pieni pääskynen 💚
Ootko miettiny koskaan, miten pääskynen osaa lentää syksyisin Päiväntasaajan eteläpuolelle ja palata sieltä takaisin täsmälleen samaan pesäpaikkaan kuin edellisenä keväänä? Matka jopa 20 000 km... Ite en osaisi suunnistaa edes Keravalle ilman navigaattoria. 🤭
Onhan niillä sisäinen navigaattori. Toihan on tutkittu miljoonaan kertaan, ei siinä ole mitään miettimistä.
Mistä se sisäinen navigaattori on tullut?
Mistä nyt mikäkin tulee. Mistä sun aivot on tulleet?
Sikinneet pyhästä hengestä
*siinneet
Vierailija kirjoitti:
Lupaan, että ensi juhannuksena kierrän tämän ketjun kaukaa.
Samoin.
Aikanaan juuri hänen somepäivytys sai aikaan että ymmärsin tavallaan luopua ajatuksesta. Sikäli se voi olla myös onni onnettomuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Savustan lohta ja juon nuotion ääressä nokipannukahvia.Ympärillän hiljaisuus. On kiva olla selvistäpäin 😌
Savustettu lohi 👌 nokipannukahvi ja nuotio sitten taas ehkä ei.
Vierailija kirjoitti:
Savustan lohta ja juon nuotion ääressä nokipannukahvia.Ympärillän hiljaisuus. On kiva olla selvistäpäin 😌
Mikä autuas olotila. Saavuttaisinpa vielä saman mielenrauhan kaipauksessani.
Ei tämä kaipaus hellitä otettaan, jos muistelen yhteisiä hetkiämme. Minun pitäisi työntää sinut pois muististani, mutta se on uskomattoman vaikeaa. Olet niin tiukasti kiinnittynyt ajatuksiini siitä, mitä kesään kuuluu. Ilman sinua kesä tuntuu syksyltä.
Kaipaan sinua niin S...... Onkohan vaimosi saanut tietää.. Halaus ja pusu! Saat silmäni aina loistamaan. I love you..
Saahaanko taas päivän mittainen nahistelu aikaan vai löytyykö viisaampaa osapuolta, joka ymmärtää sanoneensa sanottavansa jo muutamassa kommentissa?
Jännä nähä! Lähden rannalle, moro
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua niin S...... Onkohan vaimosi saanut tietää.. Halaus ja pusu! Saat silmäni aina loistamaan. I love you..
Luetaan tätä ketjua tässä aamukahvilla yhdessä (yö teltassa) ja hymistellään. Juu pusu sullekin vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun elämä ei kuulu palstalle. En halua tutustua palstalla kenenkään elämään. Toivottavasti tiedostatte yksityisyyden merkityksen näillä alustoilla.
Se oli vain kommentti.
Oikeassahan hän on. Ei tulis itsellä mieleenkään kirjoitella tunnistettavasti niin itsestä kuin kenestäkään muustakaan. Toivottavasti ei muillakaan.
Se oli kommentti. Ette te ainakaan minuun voi vaikuttaa tuolla manipuloimisellanne. Muita voitte yrittää johtaa harhaan.
Ei kukaan ole sanonutkaan, etteikö olisi ollut kommentti. Sanottiin, että muiden yksityisyyttä tulee kunnioittaa. En mä ainakaan halua että musta tai mun asioista kukaan kirjoittelee tunnistettavasti netissä, joten miksi tekisin sellaista muillekaan.
Harhoja much?
Ei lainkaan. Et tainnut ihan ymmärtää lukemaasi?
Ymmärsin, en vain yhtään ymmärtänyt miten vainoharhaiset pelkosi liittyivät asiaani. Et sinä minua huijaa edelleenkään, muita voit kokeilla.
Kitsaasti oli sinulla aikaa minulle irrottaa. Mistä sitä nyt yllättäen löytyisi lisää?
Taistelut on valittu. Viisaus ei asu ihan kaikissa. Jumalan siunausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun elämä ei kuulu palstalle. En halua tutustua palstalla kenenkään elämään. Toivottavasti tiedostatte yksityisyyden merkityksen näillä alustoilla.
Se oli vain kommentti.
Oikeassahan hän on. Ei tulis itsellä mieleenkään kirjoitella tunnistettavasti niin itsestä kuin kenestäkään muustakaan. Toivottavasti ei muillakaan.
Se oli kommentti. Ette te ainakaan minuun voi vaikuttaa tuolla manipuloimisellanne. Muita voitte yrittää johtaa harhaan.
Ei kukaan ole sanonutkaan, etteikö olisi ollut kommentti. Sanottiin, että muiden yksityisyyttä tulee kunnioittaa. En mä ainakaan halua että musta tai mun asioista kukaan kirjoittelee tunnistettavasti netissä, joten miksi tekisin sellaista muillekaan.
Harhoja much?
Ei lainkaan. Et tainnut ihan ymmärtää lukemaasi?
Ymmärsin, en vain yhtään ymmärtänyt miten vainoharhaiset pelkosi liittyivät asiaani. Et sinä minua huijaa edelleenkään, muita voit kokeilla.
Turhaan käytät mt-korttia.
Vierailija kirjoitti:
Sinussa se ihan huokuu.
Turhaan käytät mt-korttia.
En käyttänyt. Sinulla on ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetaan tätä ketjua tässä aamukahvilla yhdessä (yö teltassa) ja hymistellään. Juu pusu sullekin vaan!
No mut hyvä et oot silleen rennosti vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinussa se ihan huokuu.
Kiitos, tiedän itsekin.
Kaikesta saa negatiivista, kun oikein haluaa. Järvelle pääsee kyllä, mutta kaivattua en mukaan saa.