Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (39237)
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Kivaa juhannusta sinne jonnekin satojen kilometrien päähän. 🥰 Olisi ihanaa viettää sitä kanssasi. 😍
Mulla on noin 450g gluteeniton pitsa odottamassa tuhoamista. Niitä ei ole ollut aiemmin noin isoja. Challenge accepted. 😄 Mulla on surullinen olo. Oon itkenyt melkein koko päivän. Tuli aina vietettyä juhannusta perheen ja sukulaisten kanssa. Heitä kun ei ole enään. 😞
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
M.åde on dr.0lli, estänyt nyt jo 2 viestiäni, sama peli t09ssäpä9wänä.
Palstalla on bugi, se ihan randomilla jonouttaa viestejä. Lähetä 10 x uudestaan niin joku kerta se vaan sit menee ihan sellaisenaan läpi. Oon laittanu tästä ylläpidolle varmaan 10 x viestiä mutta ei niitä kiinnosta palstan käyttäjäystävällisyys
En halua olla varavaihtoehto enkä edes vaihtoehto vaan se, jolle ei ole vaihtoehtoja. Hyvää yötä.
Rakastan sinua ortodoksi ystäväni 😏 Tiedäthän sen? Tulisitpa luokseni niin voisimme katsoa että millaista se olisi.
Höh, täällä ei voi laittaa edes halausemojia
Vierailija kirjoitti:
En halua olla varavaihtoehto enkä edes vaihtoehto vaan se, jolle ei ole vaihtoehtoja. Hyvää yötä.
Hyvää loppuelämää ketjussa
Toivottavasti sulla on ollut kiva päivä. Sen ainakin tiedän, että seura on ollut parasta. Öitä!
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä juhannus. Toivottavasti sullakin söpöläinen.
Ihan paras, for now.
Mitä minulta enää odotat, häh?
Tule elämääni ja koilliseen. Naiselle.
Usva nousee ja käki kukkuu. Olisitpa täällä.
Olisipa oma rakas. Löydänkö sinut vielä?