Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (82601)
Rakastan sinua ortodoksi ystäväni 😏 Tiedäthän sen? Tulisitpa luokseni niin voisimme katsoa että millaista se olisi.
Höh, täällä ei voi laittaa edes halausemojia
Vierailija kirjoitti:
En halua olla varavaihtoehto enkä edes vaihtoehto vaan se, jolle ei ole vaihtoehtoja. Hyvää yötä.
Hyvää loppuelämää ketjussa
Toivottavasti sulla on ollut kiva päivä. Sen ainakin tiedän, että seura on ollut parasta. Öitä!
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä juhannus. Toivottavasti sullakin söpöläinen.
Ihan paras, for now.
Mitä minulta enää odotat, häh?
Tule elämääni ja koilliseen. Naiselle.
Usva nousee ja käki kukkuu. Olisitpa täällä.
Siedätys edistyy pikkuhiljaa.
Miltä sinusta tuntuu jos lähden tänään tyttöjen kanssa ulos, sopisiko se sinulle?
Leppoisaa aamua kaivatulleni !
Hei, hauska nähdä sinua! Mitä sinulle kuuluu?
Trevlig midsommardag fru speciallärare från Helsingfors 😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku laittoi Instassa videon, jossa ajeli rakkaansa kanssa tyynellä järvellä. Tekin teette niin kesäyössä toisianne ja kauneutta katsellen. Ja minä itken ikävääni. Miksei tämä jo lopu?
Osta vene ja mene ajelemaan järvelle itikoiden keskelle! Simple as that!
Kaikesta saa negatiivista, kun oikein haluaa. Järvelle pääsee kyllä, mutta kaivattua en mukaan saa.
Estin kunnes löysin sun,
nyt estoja ei ollenkaan.
Miten rauhaton oon yhä vain,
tule, tule knullaamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku laittoi Instassa videon, jossa ajeli rakkaansa kanssa tyynellä järvellä. Tekin teette niin kesäyössä toisianne ja kauneutta katsellen. Ja minä itken ikävääni. Miksei tämä jo lopu?
Komppaan tätä. Ihan kuin olisi itseni kirjoittama. Fiilikset maassa, pitääkö kaikki laittaa näkyville someen. Välillä tuntuu, että ihan kiusaksi, ja juuri minulle. Eikö tämä ikinä lopu.
Sinua pakottaa mikä tai kuka menemään katsomaan jonkun somea ja tulla raportoimaan siitä kaipaus lankaan, kun voisit tehdä muita asioita kuten ajella järvellä ja unohtaa kaivattusi edes hetkeksi mutta ei
Ei kaivattua voi niin vaan unohtaa, voisikin! Et voi ymmärtää, tietenkään.
En halua olla varavaihtoehto enkä edes vaihtoehto vaan se, jolle ei ole vaihtoehtoja. Hyvää yötä.