Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (39237)
Vierailija kirjoitti:
Toiset haluaa seksiä, toiset haluaa kaipailla, kolmannet parisuhteen.
Neljännet ei mitään noista. Ne onnellisimmat 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu mun elämään vaikka ystävänä jos et muuhun pysty nyt.. kaipaan sua kokonaisuudessaan ihmisenä
Wa
Paitsi että uskotko meidän pystyvän?
Kyllä pystytään
Laita se wa, vaikka tiedän että sun mielestä mun pitäisi. Lupaan vastata.
Sulle en laittais jos ystävyys on se mitä haet.
Tämä ei multa.
Tämän päivän kirjoitusten jälkeen täytyy todeta etten ainakaan kaipaa tai halua tästä ketjusta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja siksi mielelläni vähän kevennän taakkaani luonasi, muru. Laita punaiset stringit ensi torstaina?
Johan sinä provoat😂. Pustän mummokalsarit ja oven lukkoon.Tämä ei minulta.
Sä siis harhoissa kuvittelet, että string-viesti sulle. Se oli trollausta vaan😀.
Tämäkään ei minulta.
Pidä tunkkisi pihi kusipää!
Miksi sitten vapaat vaikuttaa usein olevan epätoivoisia ja pakkomielteisiä?
Haaveilu on sulle vain haaveilua.
Vierailija kirjoitti:
Tuu mun elämään vaikka ystävänä jos et muuhun pysty nyt.. kaipaan sua kokonaisuudessaan ihmisenä
Tää kävis hyvin
Etsin elämäin Rakkautta ja puolisoa, tämä ei kuitenkaan sulje ystävyyttä pois yhtälöstä.
Naiselle mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Pidä tunkkisi pihi kusipää!
Ps. Ja myös puusi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisin vähän kuhisuttaa teidän parisuhdetta!
Mukavaa sähköä ja säpinää. Kiitos avusta!
Sytyt siitä kun miehes ihastuu toisiin naisiin?
Hyvää juhannusta rakas. Kaipaan kovasti sua mun vierelle, taas ja edelleen. Oltaspa.
Suukko.
-Mangusti
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän kirjoitusten jälkeen täytyy todeta etten ainakaan kaipaa tai halua tästä ketjusta mitään.
En voi sietää muita törkeästi haukkuvia ihmisiä. Olivat haukkujen kohteet tehneet sitten mitä tahansa!
Vierailija kirjoitti:
Vapaat ei oo yleensä kovin hyviä. Muutenhan ne ois jo parisuhteessa. Parhaimman saa kun ottaa toiselta. Mitä enemmän se haluaa sen pitää sitä parempi mies se on. Eri
Tässä vaan se ongelma, että kun sitä ei saa toiselta otettua. Varatut pysyy suhteissaan. Naruttaa vaan saadakseen seksiä. Niimpä jää ikuisesti vaan ammottavaksi aukoksi. Vuodet vierii ja ikuisesti yksin. Joka juhannus ja joulu katkerana sitten yksin.
Höpö höpö, helposti saa otettua.
Mun äskeinen meni moderointiin. Ja varmaan hyvä niin. Oli aika tunnistettavaa settiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kävis hyvin
Ei sulle jos tollanen kävis!
Vierailija kirjoitti:
Pääsin paikalle vasta 20 min. sitten
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin haluaisin parisuhteen..😊
Mä taas en haluaisi.
Tutkimusten mukaan sinkkuus johtuu nykyään kyllä ennemmin sinkun itsensä nirsoudesta kuin siitä ettei hän olisi kelvannut. Kai niille kelpaa vain ne varatut, ehkä eivät halua sitoutua kehenkään 🤷🏻
Sivusta