Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (39237)
Vierailija kirjoitti:
Saanko arvata ajatuksesi? Kaipaat kyllä ja mietit, että olisi onnellista viettää juhannusta yhdessä. Samaan aikaan näet ympärilläsi kaiken sen, mikä sinulle on kallista. Olet osa sitä ja siksi pysyt kaipuussa tästä tuonpuoleiseen.
Joo jep. En muuttaisi elämässäni mitään, vaikka hän kieltämättä kutkutteleekin. Hauska ajatusleikki, mutta käytännön tosielämässä en kyllä ala yhtään millekään. Eri asia olisi, jos hänelle kävisi jokin kepeämpi suhdemuoto, mutta luulen, että tulee onnellisemmaksi jonkun toisen kanssa ihan vakavissaan.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin juuri olevani maailman paskin vanhempi. En ole koskaan ymmärtänyt lapseni herkkyyttä ja muita avuja, paitsi nyt kun näin taulujaan. Olen ollut suorituskeskeinen vaatija. Anteeksi.
Se, mitä tiedän vanhemmuudesta on, että mitään ei voi koskaan tehdä oikein. Ole armollinen (myös) itsellesi.
Siis tänäänkö se pitäisi vetää pää täyteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja siksi mielelläni vähän kevennän taakkaani luonasi, muru. Laita punaiset stringit ensi torstaina?
Johan sinä provoat😂. Pustän mummokalsarit ja oven lukkoon.Tämä ei minulta.
Sä siis harhoissa kuvittelet, että string-viesti sulle. Se oli trollausta vaan😀.
Tuu mun elämään vaikka ystävänä jos et muuhun pysty nyt.. kaipaan sua kokonaisuudessaan ihmisenä
Odotus on sydänsurun äiti.
– William Shakespeare
Terveisiä kaivatulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän, et pyörtäisin puheeni, jos kaivatulleni aikarajoja alkaisin asetella. Näillä mennään, varmaan vielä seuraavat 25 vuotta. 😊
MIten sä et osaa kunnioittaa toisten parisuhdetta ja rakkautta. Tiedätkö kun jotkut näkee sun läpi, aina nähnyt.
Sairas on tuommoinen ihminen päästään, joka toisen puolisossa roikkuu. Ovat poikkeuksetta sysirumia, joita kukaan muu kuin varattu ei huoli. Maailmahan on täynnä miehiä. Haava on päässä tuommoisella. Narsistista käytöstä.
Vapaat ei oo yleensä kovin hyviä. Muutenhan ne ois jo parisuhteessa. Parhaimman saa kun ottaa toiselta. Mitä enemmän se haluaa sen pitää sitä parempi mies se on. Eri
Vierailija kirjoitti:
Siis tänäänkö se pitäisi vetää pää täyteen?
Ihan miten ihminen haluaa. T. 🍾
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko arvata ajatuksesi? Kaipaat kyllä ja mietit, että olisi onnellista viettää juhannusta yhdessä. Samaan aikaan näet ympärilläsi kaiken sen, mikä sinulle on kallista. Olet osa sitä ja siksi pysyt kaipuussa tästä tuonpuoleiseen.
Mitä kuvittelet. Minulla on vaimo ja lapsia.
Kätevästi löysit juhannusaaton iltana itsesi vauvalta? Häpeä tollo!
Minulla on puhelin kuten kaikilla
Toi kato luulee että parisuhteessa ne on kiellettyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää noin ruma puhe ja nimittely. Ei ole ihme, että pitää täällä provota. Kuka tuollaista kuuntelisi ja suhteeseen haluaisi. Varmasti olisi samanlaista haukkumista suhteessakin suuttuessa.
Se on just noin. Jos ei täällä hallitse kieltään tuntemattomien kanssa, niin aikamoista riehumista on varmaan ne tositilanteet, kun on oikeasti tunteet pelissä läheisen kanssa. 😳
Itse en tuollaista haukkumista kuuntelisi, en itselleni enkä kenellekään muulle. Ihmisen pitää osata käyttäytyä. Netissäkin.
Vapaat ei oo yleensä kovin hyviä. Muutenhan ne ois jo parisuhteessa. Parhaimman saa kun ottaa toiselta. Mitä enemmän se haluaa sen pitää sitä parempi mies se on. Eri
Tässä vaan se ongelma, että kun sitä ei saa toiselta otettua. Varatut pysyy suhteissaan. Naruttaa vaan saadakseen seksiä. Niimpä jää ikuisesti vaan ammottavaksi aukoksi. Vuodet vierii ja ikuisesti yksin. Joka juhannus ja joulu katkerana sitten yksin.
Vierailija kirjoitti:
Tuu mun elämään vaikka ystävänä jos et muuhun pysty nyt.. kaipaan sua kokonaisuudessaan ihmisenä
Wa
Paitsi että uskotko meidän pystyvän?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oisin lähtenyt sinun kanssa muuten Tukholmaan viime viikolla, mutta päätin sitten viedä perheen kauemmaksi. Juhannusta vietän tietenkin perheeni kanssa. Kuten muitakin juhlia.
Olin vasta tällä viikolla ja osasin mennä ihan itsekin, miks luulet että sun apua siihen ois tarvittu? Ei kaikki ole yhtä avuttomia kuin sun perhees, joka ei osaa tehdä mitään ilman opastusta. Oisit valinnu jonkun normaaliälyisen lastes äidiksi.
Vierailija kirjoitti:
Odotus on sydänsurun äiti.
– William Shakespeare
Terveisiä kaivatulle
Loputon odotus = toteutumaton rakkaus
Vierailija kirjoitti:
Tää vois olla multa kaivatulleni. Haluaisin sut elämääni enemmän kuin mitään muuta. Kai sen olet jo huomannutkin, kun oon yrittänyt olla yhteyksissä. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja siksi mielelläni vähän kevennän taakkaani luonasi, muru. Laita punaiset stringit ensi torstaina?
Johan sinä provoat😂. Pustän mummokalsarit ja oven lukkoon.Tämä ei minulta.
Sä siis harhoissa kuvittelet, että string-viesti sulle. Se oli trollausta vaan😀.
Tämä ei minulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niiden varattujen miesten päät kääntyy sinkkunaisten suuntaan, ei siitä tarvi naisia syyttää.
98% miehistä on noin siis jos on hyvän näköinen nainen
No joku syy siihen on, ettei sinkkuja oo kukaan huolinu. Sitten katkerina varattujen kimpussa. Vänisevät seuraa juhannuksena. Miksi teitä ei kukaan huoli? Miettikää sitä. Rohkeasti ihmisten ilmoille. Kaupungeissa on juhannuksenakin seuraa.
Sivusta, mutta voi olla sinkku omasta vapaasta tahdostaan. Eli itse ei ole kelpuuttanut kosijoitaan. Sellainen onnellinen sinkku on vetovoimainen, vaikka ei edes yritä olla. Toki ne vapaat eivät ole sinulle uhka, koska heille ei kelpaa se, mikä sinulle kelpaa. Eli ei hätää. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää noin ruma puhe ja nimittely. Ei ole ihme, että pitää täällä provota. Kuka tuollaista kuuntelisi ja suhteeseen haluaisi. Varmasti olisi samanlaista haukkumista suhteessakin suuttuessa.
Se on just noin. Jos ei täällä hallitse kieltään tuntemattomien kanssa, niin aikamoista riehumista on varmaan ne tositilanteet, kun on oikeasti tunteet pelissä läheisen kanssa. 😳
Itse en tuollaista haukkumista kuuntelisi, en itselleni enkä kenellekään muulle. Ihmisen pitää osata käyttäytyä. Netissäkin.
Ja toimia muutenkin moraalisesti. Niinhän se on.
Tämä ei minulta.