Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (39237)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän, et pyörtäisin puheeni, jos kaivatulleni aikarajoja alkaisin asetella. Näillä mennään, varmaan vielä seuraavat 25 vuotta. 😊
MIten sä et osaa kunnioittaa toisten parisuhdetta ja rakkautta. Tiedätkö kun jotkut näkee sun läpi, aina nähnyt.
Sairas on tuommoinen ihminen päästään, joka toisen puolisossa roikkuu. Ovat poikkeuksetta sysirumia, joita kukaan muu kuin varattu ei huoli. Maailmahan on täynnä miehiä. Haava on päässä tuommoisella. Narsistista käytöstä.
Vapaat ei oo yleensä kovin hyviä. Muutenhan ne ois jo parisuhteessa. Parhaimman saa kun ottaa toiselta. Mitä enemmän se haluaa sen pitää sitä parempi mies se on. Eri
Vapaat on liian vapaita ja onnellisia. Siinä mielessä he eivät tietenkään ole katkeran vaimon mielestä "hyviä" ihmisiä, kun vaimo itse on nalkissa muita kattelevaan mieheen. Ymmärtäähän sen, että se on vaikea tilanne. Voimia. 😥
Mitä sekpilet? Olen vapaa nainen ja otan mieheni toisilta. Vapaana on alin kuona. Lue uudelleen.
Vaikutat harvinaislaatuiselta timantilta. 😅
eri
Mulle sulla ei ole mitään annettavaa. Se on huomattu.
Miksi menit Paavo nyt sitten treffaamaan sen työpaikan Irmelin kanssa, kun minä olen 8 vuotta uskollisesti odottanut, että vaimmostasi päästään?
Vierailija kirjoitti:
Tulet sen kyllä huomaamaan.
Niin minkä?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niiden varattujen miesten päät kääntyy sinkkunaisten suuntaan, ei siitä tarvi naisia syyttää.
98% miehistä on noin siis jos on hyvän näköinen nainen
Samalla lailla varattujen naistenkin pää kääntyy, jos on komea mies. Ihan luonnollista ja oikein.
No ei ihan samalla tavalla kuitenkaan.
Ihan tasan samalla tavalla, ne vain tekee sen hieman huomaamattomammin.
Jatka sitten yksinäistä elämääsi koska oma seura on sinulle parasta seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Jos itsekkyytesi on 8-9 omasta mielestäsi, onko se sinusta hyvä tilanne?
On. Eläin vain itseäni varten tätä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Minkä?
Vierailija kirjoitti:
Torjuttu kaunis nainen on kaikkein vihaisin.
Ja myrkyllisin. Be aware.
Vierailija kirjoitti:
Torjuttu kaunis nainen on kaikkein vihaisin.
Käytit ja heitit pois, kun kyllästyit? Ei ihme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä?
Sen.
Raksu! Ensi juhannus vietetään saman peiton alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niiden varattujen miesten päät kääntyy sinkkunaisten suuntaan, ei siitä tarvi naisia syyttää.
98% miehistä on noin siis jos on hyvän näköinen nainen
Samalla lailla varattujen naistenkin pää kääntyy, jos on komea mies. Ihan luonnollista ja oikein.
No ei ihan samalla tavalla kuitenkaan.
Ihan tasan samalla tavalla, ne vain tekee sen hieman huomaamattomammin.
Eikä sen hyvännäköisen miehen tai naisen edes tarvi olla sinkku. Kai sitä katsoa saa. Tietty tuijottaminen on tökeröä. Eri
Hyvää yötä ihanin olento. Rakastan sinua.<3
Olet minulle nyt ilmaa. Minua ei torjuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten vapaat vaikuttaa usein olevan epätoivoisia ja pakkomielteisiä?
Millaisissa piireissä liikut? Omissa tutuissani on joko onnellisia sinkkuja omasta tahdostaan tai sitten erittäin arkoja ihmisiä, joilla on paljon haasteita ja jotka eivät ole uhka kenellekään. Eli en tunnista lainkaan tuota kommenttiasi.
Eräässä keskusteluketjussa on mielikuva syntynyt...
Miksi? Esim minä olen satoja kertoja sanonut, etten haaveile suinkaan parisuhdemielessä tai halua pariutua yhtään kenenkään kanssa. Taidat lukea aika valikoivasti ja oma asenne edellä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle sulla ei ole mitään annettavaa. Se on huomattu.
Hittolainen.
Olen elänyt ensimmäiset 19 vuotta rehtorin kanssa samassa taloudessa, joten rehtorien puheet ei pelota.