Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (39237)
Vierailija kirjoitti:
Kohta lähden lentoon.
Mä nukkumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot säälittävä, kun trollaat juhannusaattona. Kertoo vain, että on tyhjä elämä.
Ovelaa. Sinä trollaat.
En, vaan joku tollo tekee sitä ja keksii ties mitä tarinoita. Sit on nämä sivusta tietäjät, jotka sorkkivat joka viestiin. 😤
Vierailija kirjoitti:
Luulisi sinun tietävän.
Eli kuten kirjoitin. Sehän arvaukseni oli.
Ymmärsin juuri olevani maailman paskin vanhempi. En ole koskaan ymmärtänyt lapseni herkkyyttä ja muita avuja, paitsi nyt kun näin taulujaan. Olen ollut suorituskeskeinen vaatija. Anteeksi.
Säälittävää noin ruma puhe ja nimittely. Ei ole ihme, että pitää täällä provota. Kuka tuollaista kuuntelisi ja suhteeseen haluaisi. Varmasti olisi samanlaista haukkumista suhteessakin suuttuessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niiden varattujen miesten päät kääntyy sinkkunaisten suuntaan, ei siitä tarvi naisia syyttää.
98% miehistä on noin siis jos on hyvän näköinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tim meni liian aikaisin lopullisesti pois. 😢
Jonkun iskäkö kyseessä?
Olisin suonut hänen tulleen sekä isäksi että äidiksi ja kummisedäksi kuin myös kummitädiksi.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää noin ruma puhe ja nimittely. Ei ole ihme, että pitää täällä provota. Kuka tuollaista kuuntelisi ja suhteeseen haluaisi. Varmasti olisi samanlaista haukkumista suhteessakin suuttuessa.
Kenestä puhut?
Vierailija kirjoitti:
Kaksinaismoralistit täällä kuohuksissaan.
On tämä lähinnä säälittävää luettavaa. Kaipausketjussa riidellään ja höpötetään harhoissa juhannusaattona. Ja joo, en itse ole sen parempi, kaipaan minäkin uskaltamatta ottaa ratkaisevaa askelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niiden varattujen miesten päät kääntyy sinkkunaisten suuntaan, ei siitä tarvi naisia syyttää.
Eikä siinä ole mitään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja siksi mielelläni vähän kevennän taakkaani luonasi, muru. Laita punaiset stringit ensi torstaina?
Aattelin kasvattaa Kahlot, vaikka mulla ei oo taiteellista lahjakkuutta.
😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joku syy siihen on, ettei sinkkuja oo kukaan huolinu. Sitten katkerina varattujen kimpussa. Vänisevät seuraa juhannuksena. Miksi teitä ei kukaan huoli? Miettikää sitä. Rohkeasti ihmisten ilmoille. Kaupungeissa on juhannuksenakin seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Se on just noin. Jos ei täällä hallitse kieltään tuntemattomien kanssa, niin aikamoista riehumista on varmaan ne tositilanteet, kun on oikeasti tunteet pelissä läheisen kanssa. 😳
Kyllä ja siksi mielelläni vähän kevennän taakkaani luonasi, muru. Laita punaiset stringit ensi torstaina?
Johan sinä provoat😂. Pustän mummokalsarit ja oven lukkoon.
Ei minua haittaa että poistelet musiikkiterveiseni, ihmettelen kuitenkin hitauttasi.
Arvaa.