Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (37493)
Vierailija kirjoitti:
Pumpulissa on mukavan pehmeää ja suloista olla.
Jotkut taitaa viihtyä paremmin piikikkäässä ympäristössä, ovat kuin kotonaan 😏
Vierailija kirjoitti:
Prisma 💙
Eikö prisman tunnusväri ole 💚?
Meidän värit olisivat ehkä 🖤🤍💙🤎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten ihmiskunta on niin eriytynyttä, että on ihmisiä, jotka valittaa pikku jutuista ja ihmisiä, jotka vaihtaa toisten ihmisten keuhkoja. Miten tämä kahtiajako tapahtui..
Ihmisiä, jotka omistautuvat parannuskeinojen tutkimiseen ja luomiseen, hauraan elämän pelastamiseen.
..ja ihmisiä, jotka kokevat oikeudekseen riistää ihmishenkiä.
Ja sitten siltä väliltä monin eri kirjoin.
No te kaksi ainakin olette sieltä kirjon ihan kaikkein daijuimmasta päästä, kun ette edes otsikkoa osaa lukea.
Kuulehan nulikka, daijua haukkua muita daijuiksi
En ole haukkunut ketään, totesin vain tosiasian siinä kontekstissa, jonka itse tänne ohiksena toitte.
Perustakaa oma ketju maailmankaikkeuden mukafiksulle vatvomiselle. Ei täällä ketään järkevää kiinnosta teidän alakoulutasoiset mietinnät aiheen vierestä.Daijuttelu on haukkumista. Sitä paitsi "juttelen" täällä kaivatulle välille, menee siis suoraan otsikon alle, vaikka aihe olisi joku muu. 😌
On pelkästään tosiasian toteamista, että vain daiju kirjoittelee jatkuvalla syötöllä ohista täällä. Ihan täysin oma valintasi oletko daiju vai et, ei se keneltäkään mitään haukkumista ole. Lopeta siis se daijuilu ja kirjoita kaipausviestejä.
PERUSTAKAA OMA KETJU TSÄTTÄILYLLE MUUSTA.Kukaan teistä ei kestäis, jos kirjottaisin jatkuvalla syötöllä mitä ajattelen kaivatusta. Että varohan vaan mitä toivot. 😀
En ole tippaakaan kiinnostunut sinusta tai kaivatustasi, eikä sekään luultavasti sinusta, koska et edes alkeellista tehtävänantoa ymmärrä. Älä kirjoita tähän ketjuun tätä ohistasi. Ei sitä haluta lukea täällä.
Miten vaikeaa tällaisen ymmärtäminen on? Oletko oikeasti normaaliälyinen?Onko täällä kukaan normaali(älyinen)?😌
Eli tunnustat, ettet ymmärrä otsikkoa?
Mun ymmärryksessä ei ole mitään vikaa. Se on keskivertoa parempi mitä seuraan ihmisten sekoilua. Onko tää joku diktatuuri?
Vierailija kirjoitti:
Ketä nää muut on ?
Kaikenlaista.......
Olen nyt käynyt peräsuolen huuhdonnassa ja valmistin itsellein munavoileivän anjoviksella. Katson Kauniita ja rohkeita ja unelmoitsen, että Minä olen Ridge ja sinä Caroline. Kohta käyn postiluukulla. Mukavata päivää sinulle. Kumpa asuisit naapurirapussa.
Vaikka oon huono huomaamaan muiden pettämistä, niin aina löytyy aikaa törmäilyyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyttäkää kaivattua mun daijuttelusta. Jos se suostuis mun kanssa privailuun niin ei tarttis täällä daijuilla.🤷
Ei sinun tarvitse muutenkaan, kirjoita kaipausviestejä kuten me muutkin..
Mikä tarve on aina tarttua muutamaan ohisteluun? Sen kun ohitat lukematta. Ketju on muutenkin 90% jonninjoutavaa pskaa, joten ei mitään väliä.
Mikä tarve kirjoitella sitä?????? Perustakaa oma ketju jaskanpauhannalle, pyydetty tuhat kertaa mut vttu ei kun ei ymmärrä alkeellisia asioita elämästä ja tekee vaan kuten ite haluu. Vttu sä olet tyhmä!
Voin maksaa sulle terapian, selvästi patoumia, joita olisi hyvä purkaa ammattilaisen kanssa.
Terkui sulle mies💕 intohimoinen ja arvostava sellainen🔥
Kaipaan yhtä mulukkua. Kaivannu jo 37 vuatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyttäkää kaivattua mun daijuttelusta. Jos se suostuis mun kanssa privailuun niin ei tarttis täällä daijuilla.🤷
Mikä tarve on aina tarttua muutamaan ohisteluun? Sen kun ohitat lukematta. Ketju on muutenkin 90% jonninjoutavaa pskaa, joten ei mitään väliä.
Tietysti on 90% turhaa koska tuotat tänne sitä turhaa. Tässäkin justiinsa pyydetty, että älä tuota sitä tänne, niin jäät jankuttamaan oikeudestasi kirjoittaa sitä tänne. Mikset tosiaan perustaisi omaa ketjua tälle valtavalle tarpeellesi tuottaa täyttä turhuutta ketjuun? Nytkin varmaan kolme sivua yritetty selittää asiaa sinulle, mutta jotenkin et vain ymmärrä. Pakko se on edelleenkin todeta, että todistetusti aika daiju olet.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pumpulissa on mukavan pehmeää ja suloista olla.
Jotkut taitaa viihtyä paremmin piikikkäässä ympäristössä, ovat kuin kotonaan 😏
Siilit🦔🦔🦔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten ihmiskunta on niin eriytynyttä, että on ihmisiä, jotka valittaa pikku jutuista ja ihmisiä, jotka vaihtaa toisten ihmisten keuhkoja. Miten tämä kahtiajako tapahtui..
Ihmisiä, jotka omistautuvat parannuskeinojen tutkimiseen ja luomiseen, hauraan elämän pelastamiseen.
No te kaksi ainakin olette sieltä kirjon ihan kaikkein daijuimmasta päästä, kun ette edes otsikkoa osaa lukea.
Nulikka olet itse 🤣 ja vielä pässi sellainen. Daiju-Maiju. Aloituksesi on silkkaa pässinpskaa.
Näin susta unta ja oli pakko ujuttaa vähän kättä pikkareihin. Pääsisitkö livahtamaan vaimoltasi huomenna? Nähtäisiin festivaalialueen bajamajojen takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti on 90% turhaa koska tuotat tänne sitä turhaa. Tässäkin justiinsa pyydetty, että älä tuota sitä tänne, niin jäät jankuttamaan oikeudestasi kirjoittaa sitä tänne. Mikset tosiaan perustaisi omaa ketjua tälle valtavalle tarpeellesi tuottaa täyttä turhuutta ketjuun? Nytkin varmaan kolme sivua yritetty selittää asiaa sinulle, mutta jotenkin et vain ymmärrä. Pakko se on edelleenkin todeta, että todistetusti aika daiju olet.
Eri
En edes kirjota tänne paljoa viestejä, lähinnä lueskelen ja välillä laitan jotain. Joten sen 90% turhuudesta kirjottaa muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nulikka olet itse 🤣 ja vielä pässi sellainen. Daiju-Maiju. Aloituksesi on silkkaa pässinpskaa.
Ihana! Take me, I'm yours.
Sivu
Paska on hyvää lannoitetta. 🤓🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole haukkunut ketään, totesin vain tosiasian siinä kontekstissa, jonka itse tänne ohiksena toitte.
Perustakaa oma ketju maailmankaikkeuden mukafiksulle vatvomiselle. Ei täällä ketään järkevää kiinnosta teidän alakoulutasoiset mietinnät aiheen vierestä.Daijuttelu on haukkumista. Sitä paitsi "juttelen" täällä kaivatulle välille, menee siis suoraan otsikon alle, vaikka aihe olisi joku muu. 😌
On pelkästään tosiasian toteamista, että vain daiju kirjoittelee jatkuvalla syötöllä ohista täällä. Ihan täysin oma valintasi oletko daiju vai et, ei se keneltäkään mitään haukkumista ole. Lopeta siis se daijuilu ja kirjoita kaipausviestejä.
PERUSTAKAA OMA KETJU TSÄTTÄILYLLE MUUSTA.Kukaan teistä ei kestäis, jos kirjottaisin jatkuvalla syötöllä mitä ajattelen kaivatusta. Että varohan vaan mitä toivot. 😀
En ole tippaakaan kiinnostunut sinusta tai kaivatustasi, eikä sekään luultavasti sinusta, koska et edes alkeellista tehtävänantoa ymmärrä. Älä kirjoita tähän ketjuun tätä ohistasi. Ei sitä haluta lukea täällä.
Miten vaikeaa tällaisen ymmärtäminen on? Oletko oikeasti normaaliälyinen?Onko täällä kukaan normaali(älyinen)?😌
Eli tunnustat, ettet ymmärrä otsikkoa?
Mun ymmärryksessä ei ole mitään vikaa. Se on keskivertoa parempi mitä seuraan ihmisten sekoilua. Onko tää joku diktatuuri?
Tämä on kaipausketju. Perusta oma ketju muulle höpinälle. Kaikki normaaliälyiset osaa ja ymmärtää, joten katsotaan, miten sinun käy. Tsemppiä.
En ole minkään arvoinen. Osoitit sen näiden vuosien aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerää riitelyä.
Mikä tarve kirjoitella sitä?????? Perustakaa oma ketju jaskanpauhannalle, pyydetty tuhat kertaa mut vttu ei kun ei ymmärrä alkeellisia asioita elämästä ja tekee vaan kuten ite haluu. Vttu sä olet tyhmä!