Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (37493)

Vierailija
36601/37493 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sulla on kohta oikeasti se ikävä ja yhteys on vain ajatuksen tasolla. "Nyt mulla on aikaa", mutta olet 40 vuotta myöhässä. Kaikille muille oli aikaa kyllä. Tiedätkö "nyt mulla ei ole sulle aikaa eikä ole ikävä". 

40 vuotta myöhässä? Miten vanhaa porukkaa täällä kirjoittaa? 🤔

Niin, mietippä, kun joku ottaa suhun yhteyttä "nyt on aikaa sulle". Onko vuosikymmenien jälkeen vieläkin häntä joku vain odottamassa. Tuskin. Ihmiset elävät elämäänsä eteenpäin. Jättäen taakseen ne, jotka eivät arvosta lainkaan.

No täällähän teitä just hengaa odottamassa? Eikä kukaan koskaan ota yhteyttä, edes 40 vuoden jälkeen.

Eipä😂 vähän liian myöhäistä.

Vierailija
36602/37493 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mun kaivattu ollaan liian kilttejä tähän toksiseen ympäristöön. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36603/37493 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua miten ihmiskunta on niin eriytynyttä, että on ihmisiä, jotka valittaa pikku jutuista ja ihmisiä, jotka vaihtaa toisten ihmisten keuhkoja. Miten tämä kahtiajako tapahtui..

Ihmisiä, jotka omistautuvat parannuskeinojen tutkimiseen ja luomiseen, hauraan elämän pelastamiseen. 

..ja ihmisiä, jotka kokevat oikeudekseen riistää ihmishenkiä. 

Ja sitten siltä väliltä monin eri kirjoin. 

No te kaksi ainakin olette sieltä kirjon ihan kaikkein daijuimmasta päästä, kun ette edes otsikkoa osaa lukea.

Kuulehan nulikka, daijua haukkua muita daijuiksi

En ole haukkunut ketään, totesin vain tosiasian siinä kontekstissa, jonka itse tänne ohiksena toitte.

Perustakaa oma ketju maailmankaikkeuden mukafiksulle vatvomiselle. Ei täällä ketään järkevää kiinnosta teidän alakoulutasoiset mietinnät aiheen vierestä.

Daijuttelu on haukkumista. Sitä paitsi "juttelen" täällä kaivatulle välille, menee siis suoraan otsikon alle, vaikka aihe olisi joku muu. 😌

On pelkästään tosiasian toteamista, että vain daiju kirjoittelee jatkuvalla syötöllä ohista täällä. Ihan täysin oma valintasi oletko daiju vai et, ei se keneltäkään mitään haukkumista ole. Lopeta siis se daijuilu ja kirjoita kaipausviestejä. 

PERUSTAKAA OMA KETJU TSÄTTÄILYLLE MUUSTA.

Kukaan teistä ei kestäis, jos kirjottaisin jatkuvalla syötöllä mitä ajattelen kaivatusta. Että varohan vaan mitä toivot. 😀

En ole tippaakaan kiinnostunut sinusta tai kaivatustasi, eikä sekään luultavasti sinusta, koska et edes alkeellista tehtävänantoa ymmärrä. Älä kirjoita tähän ketjuun tätä ohistasi. Ei sitä haluta lukea täällä.

Miten vaikeaa tällaisen ymmärtäminen on? Oletko oikeasti normaaliälyinen?

Vierailija
36604/37493 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua miten ihmiskunta on niin eriytynyttä, että on ihmisiä, jotka valittaa pikku jutuista ja ihmisiä, jotka vaihtaa toisten ihmisten keuhkoja. Miten tämä kahtiajako tapahtui..

Ihmisiä, jotka omistautuvat parannuskeinojen tutkimiseen ja luomiseen, hauraan elämän pelastamiseen. 

No te kaksi ainakin olette sieltä kirjon ihan kaikkein daijuimmasta päästä, kun ette edes otsikkoa osaa lukea.

En ole haukkunut ketään, totesin vain tosiasian siinä kontekstissa, jonka itse tänne ohiksena toitte.

Perustakaa oma ketju maailmankaikkeuden mukafiksulle vatvomiselle. Ei täällä ketään järkevää kiinnosta teidän alakoulutasoiset mietinnät aiheen vierestä.

Daijuttelu on haukkumista. Sitä paitsi "juttelen" täällä kaivatulle välille, menee siis suoraan otsikon alle, vaikka aihe olisi joku muu. 😌

Ai se olitkin sinä taas kerran ohistelemassa täällä. No sä nyt olet ketjun vajaaälyisin ihminen ihan kaukaa tiedetysti. oikiksen kurssit jne 🤦‍🤦‍🤦‍

Ootko ikinä kirjoittanut ketjuun otsikonmukaista viestiä? Käytkö töissä kun sulla on jatkuvasti aikaa täällä kirjoitella aiheen vierestä?

Olet tosiaan daijuista daijuin.

Sivusta

Sinä mistään sivusta ole. 

Oikeasti sivusta

Siis toi on täällä kurjoitellut ohistaan varmaan kolmen vuoden ajan jo. Tunnistaa emojeista. Aivan sietämättömän tyhmä ihminen ja vielä ylpeä siitä. 

Toi on syy sille miksen jaksa käydä ketjussa enää. Ja kyllä, sivusta tulin.

Vierailija
36605/37493 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On pelkästään tosiasian toteamista, että vain daiju kirjoittelee jatkuvalla syötöllä ohista täällä. Ihan täysin oma valintasi oletko daiju vai et, ei se keneltäkään mitään haukkumista ole. Lopeta siis se daijuilu ja kirjoita kaipausviestejä. 

Kukaan teistä ei kestäis, jos kirjottaisin jatkuvalla syötöllä mitä ajattelen kaivatusta. Että varohan vaan mitä toivot. 😀

En ole tippaakaan kiinnostunut sinusta tai kaivatustasi, eikä sekään luultavasti sinusta, koska et edes alkeellista tehtävänantoa ymmärrä. Älä kirjoita tähän ketjuun tätä ohistasi. Ei sitä haluta lukea täällä.

Onko täällä kukaan normaali(älyinen)?😌

Vierailija
36606/37493 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyttäkää kaivattua mun daijuttelusta. Jos se suostuis mun kanssa privailuun niin ei tarttis täällä daijuilla.🤷‍

Ei sinun tarvitse muutenkaan, kirjoita kaipausviestejä kuten me muutkin..

Vierailija
36607/37493 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se olitkin sinä taas kerran ohistelemassa täällä. No sä nyt olet ketjun vajaaälyisin ihminen ihan kaukaa tiedetysti. oikiksen kurssit jne 🤦‍🤦‍🤦‍

Ootko ikinä kirjoittanut ketjuun otsikonmukaista viestiä? Käytkö töissä kun sulla on jatkuvasti aikaa täällä kirjoitella aiheen vierestä?

Sivusta

Oikeasti sivusta

Siis toi on täällä kurjoitellut ohistaan varmaan kolmen vuoden ajan jo. Tunnistaa emojeista. Aivan sietämättömän tyhmä ihminen ja vielä ylpeä siitä. 

🙄 annatpa itsestäs fiksun kuvan

Vierailija
36608/37493 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huolisi itselleni ihmistä, joka daijuttelee muita. 

En huolisi itselleni ketään ketjusta, joten ihan sama. 

Vierailija
36609/37493 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyttäkää kaivattua mun daijuttelusta. Jos se suostuis mun kanssa privailuun niin ei tarttis täällä daijuilla.🤷‍

Ei sinun tarvitse muutenkaan, kirjoita kaipausviestejä kuten me muutkin..

Mikä tarve on aina tarttua muutamaan ohisteluun? Sen kun ohitat lukematta. Ketju on muutenkin 90% jonninjoutavaa pskaa, joten ei mitään väliä.

Vierailija
36610/37493 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteet on visusti pidettävä omana tietona, ettei kukaan pahastu.

Ketään ei saa vetää nenästä, mut oli kiva nähdä teidät

Vierailija
36611/37493 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä nää muut on ?

Vierailija
36612/37493 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päivänsäteen näin

ketjuun pörähtävän yllättäin. 

Valoaan se muille säteilee, 

sanansakin muita hyväilee. 

Vierailija
36613/37493 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Oikeasti sivusta

Mikä sun sisällä aiheuttaa noin paljon vihaa?

Vierailija
36614/37493 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sulla on kohta oikeasti se ikävä ja yhteys on vain ajatuksen tasolla. "Nyt mulla on aikaa", mutta olet 40 vuotta myöhässä. Kaikille muille oli aikaa kyllä. Tiedätkö "nyt mulla ei ole sulle aikaa eikä ole ikävä". 

40 vuotta myöhässä? Miten vanhaa porukkaa täällä kirjoittaa? 🤔

Niin, mietippä, kun joku ottaa suhun yhteyttä "nyt on aikaa sulle". Onko vuosikymmenien jälkeen vieläkin häntä joku vain odottamassa. Tuskin. Ihmiset elävät elämäänsä eteenpäin. Jättäen taakseen ne, jotka eivät arvosta lainkaan.

Suosittelen harkitsemaan irtipäästämistä, jos olet jo 80-luvulta asti kaipaillut.

En ole kaivannut ja irti päästänyt jo aikaa sitten.

Kaipaus näyttää nyt kukoistavan toisessa suunnassa. Ihmettelen ihmisen itseriittoisuutta ja kuvittelevan muiden kaipaavan vuosikymmeniä. 

Ei siittä sen enempää. 

Kyllä näitäkin löytyy🤣🤣🤣🤣 Ihan kokemuksella. Vuosikymmeniä. Johtuu varmaan siitä ettei kukaan muukaan ole sitä huolinut. Toki pannu jos jonkun kiinni saanut muttei niissä ole hurrattavaa. Panot sellaisia yksinkertaisia vanhempia naisia. Asiaahan ei paranna se että on ollut rakastunut pieneen lapseen romanttisesti. Olen se entinen pieni lapsi. 

Vierailija
36615/37493 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herttinen, tunnisteletteko te ihmisiä jo yhden emojin perusteella?😅 

Täällä kirjoittaa aktiivisesti hyvin muutama ihminen ja niistäkin ohista ehkä viisi ja niistä ohistenkirjoittajista yks käyttää aina samoja emojeja, joten kyllä, helppo homma. Harvalla on niin tyhmät jutut kuin tolla oikislaisella, joten se on helppo tunnistaa täältä

Vierailija
36616/37493 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fru speciallärare kaipaan sua jag saknar dig. Vill du ha ky....? 

Vierailija
36617/37493 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpulissa on mukavan pehmeää ja suloista olla.

Vierailija
36618/37493 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä kukaan normaali(älyinen)?😌

Eli tunnustat, ettet ymmärrä otsikkoa?

Vierailija
36619/37493 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet niin täydellinen ihminen, kypsä ja kaunis nainen. Upein, älykkäin, kaunein, parhain, hienoin, täysin kaikkien muiden ihmisten yläpuolella! Sinussa ei ole mitään virheitä, olet täysin uniikki ja niin omaa laatuasi! Kuinka voi olla ketään noin täydellistä! Jätä perheesi ja lähde minun matkaani!

Sitten en olisi enää täydellinen. 

Typerää kehua noin yltäkylläisesti ja väittää täydelliseksi 😁 jokaisessa on omat haasteensa ja epätäydellisyytensä. Kun noin ajattelet hänestä tai kaikista joihin ihastut, tulee paremmin tutustuessa ja arjessa se itse todellisuus aika rankkana vastaan jos kuvittelee toista täydelliseks ja pitää sitä järkkymättömänä totuutena päässään. Ja mitkä paineet se toiselle asettaa? Tälle "täydelliselle"? Mulla red flag heiluis heti jos mies tuollasia puhuis. Koska konfliktin tullessa miehen päässä "peili" särkyy pirstaleiks, se peili, missä hän on nähnyt minut täydellisenä 😅🤯 arki se arki

Vierailija
36620/37493 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä päivänsäteen näin

ketjuun pörähtävän yllättäin. 

Valoaan se muille säteilee, 

sanansakin muita hyväilee. 

🧚‍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi