Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (79670)

Vierailija
36461/79670 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ollut kiva päivä, omain väsy. Hyvää yötä lounaaseen naiselle mieheltä.

Vierailija
36462/79670 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateista huomenta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36463/79670 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta kaivatulle.

Vierailija
36464/79670 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden lomalle joten en ole muutaman viikkoon maisemissa. Kaipaan nyt jo katsettasi ja kohtaamista edes sen muutaman sekunnin ajan vilaukselta. Hyvää juhannusta, toivottavasti käyn mielessäsi kun istut hiljaa yksin mökin saunan lauteilla kylmä kalja kädessä, näet kasvoni edessäsi ja muistat kuinka joskus rakastimme toisiamme. Olet ajatuksissani yhä. 

Vierailija
36465/79670 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
36466/79670 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
36467/79670 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En katso mitään sähköposteja. Monesti saattaa mennä kuukausi etten kato 

Vahinko, kyllä työposti pitäisi tarkistaa. Etkä ilmeisesti vastaa työnumeroosi? Estät sos.mediassa, joten tämä lienee sitten tässä. Oletko lomalla? Väsyttää kovasti, kirjoitan ehkä puolen yön jälkeen, ehkä huomenissa. Jos et vastaa, tulkihen sen negaksi, ja ylihuomenna varaan kortteerin ja irtisanon tämän.

Herttileijaa, luen kyllä työmailini monta kertaa viikossa. Ja vastaan työnumeroon töissä, en kotona.  Estän somessa jos on yhtään perusteita sille. Jokainen estetty tietää itse miksi, ei mun sitä tarvitse selitellä.

Ja sulla on näköjään myös tapana esiintyä toisena täällä palstalla. Ihan pokkana vastaat puolestani. T. Ap  

Vierailija
36468/79670 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Messangeriin stay upeissa ;)

Vierailija
36469/79670 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko löysit juhannusheilan?

En etsi väliaikasta heilaa. Ehkä on toivoa, koska oli monta viestiä odottamassa kun heräsin. En ole missään deittiapeissa, mutta ihmisillä on tapana lähestyä, vaikka en mielestäni anna siihen mitään aihetta.

En kaipaa viihdeseuraa,

olenhan alkoton

erakkomystikko.

Kaipaan yksinoloa

enemmän kuin 

parisuhdetta.

Plus:

En ole enää ketjun

käyttäjä, vaikka 

kommentti 

voisi sisällöllisesti 

olla minun. E-nainen 

Vierailija
36470/79670 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ihan mielettömän ihanan unen, ja kuten tiedät, näen hyvin harvoin unia sinusta ja vielä harvemmin niissä pääsen sinua lähelle. Nähtiin sattumalta kaupungilla. Tulit jonkin kauppakeskuksen kahvilan sisätiloista ja huikkasit mulle, että "ollaan jo voiton puolella*. Ajattelin, että olet pääsemässä yli. Kumpikaan ei sanonut enempiä vaan sinä menit ostamaan kahvia, minä teetä. Paikassa oli jokin kamarimusiikkiyhtye soittamassa, ja olit tullut sitä kuulemaan. Kun istuttiin pöytään vierekkäin, halasin sua heti selkäpuolelta ja sanoin, että "täytyy heti koskettaa, että varmasti ehtii koskettaa". Tartuin sua kädestäkin, koska halusin heti tuntea sen. Oltiin onnellisia, supateltiin keskenämme. Kahvit juotuamme lähdettiin kävelemään jonnekin, veit kerrostaloon, jossa käveltiin portaita pitkin. Uni loppui, kun heräsin isoon ääneen. Oli erittäin toden tuntuinen paitsi, että kierroksia olisi tosielämässä aika paljon enemmän. Voi sinua. 😍

Vierailija
36471/79670 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin susta unta. Meillä oli tilaisuus, mutta pakenit. Jätit kirjeen jota en uskaltanut avata.

Vierailija
36472/79670 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin susta unta. Meillä oli tilaisuus, mutta pakenit. Jätit kirjeen jota en uskaltanut avata.

Ai oikeasti näit vai onko tämä jälleen reaktio tuohon omaani? En ole paennut sua, sinä kylläkin minua. Jos tuo olisi oikea uni, se olisi tyypillinen pelkouni ja kertoo täsmälleen siitä, mitä pelkäät.

Vierailija
36473/79670 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua koko olemuksestani.

Vierailija
36474/79670 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai oikeasti näit vai onko tämä jälleen reaktio tuohon omaani? En ole paennut sua, sinä kylläkin minua. Jos tuo olisi oikea uni, se olisi tyypillinen pelkouni ja kertoo täsmälleen siitä, mitä pelkäät.

Oikeasti näin mutta kirjoitat eri tyylillä kuin kaipaamani

Vierailija
36475/79670 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis ole Jepjep-henkilöni. 😊

Vierailija
36476/79670 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaispa kaivattu mulle kirjeen 🤗

Vierailija
36477/79670 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ihan mielettömän ihanan unen, ja kuten tiedät, näen hyvin harvoin unia sinusta ja vielä harvemmin niissä pääsen sinua lähelle. Nähtiin sattumalta kaupungilla. Tulit jonkin kauppakeskuksen kahvilan sisätiloista ja huikkasit mulle, että "ollaan jo voiton puolella*. Ajattelin, että olet pääsemässä yli. Kumpikaan ei sanonut enempiä vaan sinä menit ostamaan kahvia, minä teetä. Paikassa oli jokin kamarimusiikkiyhtye soittamassa, ja olit tullut sitä kuulemaan. Kun istuttiin pöytään vierekkäin, halasin sua heti selkäpuolelta ja sanoin, että "täytyy heti koskettaa, että varmasti ehtii koskettaa". Tartuin sua kädestäkin, koska halusin heti tuntea sen. Oltiin onnellisia, supateltiin keskenämme. Kahvit juotuamme lähdettiin kävelemään jonnekin, veit kerrostaloon, jossa käveltiin portaita pitkin. Uni loppui, kun heräsin isoon ääneen. Oli erittäin toden tuntuinen paitsi, että kierroksia olisi tosielämässä aika paljon enemmän. Voi sinua. 😍

Voi sinua, voi häntä. Ja voi meitä kaikkia ihmisiä🧡

Vierailija
36478/79670 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis ole Jepjep-henkilöni. 😊

Joo en oo Jeppe

Vierailija
36479/79670 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkynyt sydämeni alkaa olla jo kunnossa. Sinä sen sijaan näytät siltä, kuin sinua kaduttaisi.

Vierailija
36480/79670 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🥱🥱🥱🥱